formatsavar

6551. (Tematik)
hani nerde gülmüşüm. :d

artıları herhangi bir sebeple istemiyorsun değil mi ? şantaj falan yok yani :)))
devamını gör...
6553. (Tematik)
ultra ekstra iyisin. +10 point extra sevap puan kazandın bu hareketinle.
devamını gör...
6555. (Tematik)
sana çocukluğumda yaşadığım bir anıyı anlatmıştım. yani sen bilirsin hahah :d
devamını gör...
6556. (Tematik)
ahahah o günden beri sana iyi davranıyorum farkındaysan. neyse vazgeçtim yine :)
devamını gör...
6558. (Tematik)
bütün hafta hasta yattım. haliyle bunaldım şurada iki geyik yapalım diyoruz. onu da hazmedemiyorlar. eksici sana diyorum tam olarak ne istediğini söyle! söz ondan bahsedicem sana. istemediğin kadar hemde. yuh ya.
devamını gör...
6560. (Tematik)
verdiği artı sayısı 2328
verdiği eksi sayısı 3

eksici al da insanlık öğren lan vicdansız. :))) şimdi söverdim ama sövmüyorum içimden sövüyorum.
devamını gör...
6563. (Tematik)
bir de eksi alıyosun. en bi güzel yanı bu zaten. bir geyik bir eksi. bir eksi bir geyik. al geyik ver eksi bla bla
devamını gör...
6564. (Tematik)
iyiymiş o zaman. neden takıyosunuz eksi almaya bu kadar, boşverin gitsin. insanlar tarafından takdir edilmeye ihtiyacınızın olduğunu düşünmüyorum. bırakın eksilesinler *
devamını gör...
6565. (Tematik)
muhabbetin eksilenmesi art niyet taşıyor da o sebeple yoksa herhangi bir tanım eksilenebilir bunda sorun yok. ama burada insanlar birbirleriyle muhabbet ediyor. bunun eksilenmesi arkasında başka bir şey barındırıyor.
devamını gör...
6567. (Tematik)
sözlükte kendini bulan bir ''yazar'' varsa o da eksicidir. içi neyse dışına çıkıyor sözlüğe geldiğinde. ha bir tavsiye eksi verirken çaktırma bir daha ki sefere!
devamını gör...
6571. (Tematik)
bu mübarek cuma günü dua almak isteyen ve elinde selçuk balcı'nın parça, albüm ya da albümleri olan var mıdır?
devamını gör...
6573. (Tematik)
arkadaşlar bir sıkıntım var bilgisayardan anlayan birisi yardımcı olabilrse çok müteşekkir olurum. sorun şu geçen gün evdeki bilgisayara fm 2013 ü yükledim oyun açılıyor ama 5-10 dakka sonra atıyor oyundan. windows güvenlik duvarını kaldırdım yine aynı hatayı verdi. ne yapabilirim rt pls.
devamını gör...
6574. (Tematik)
bu istanbul'un şoförüde aynı, yayası da.
devamını gör...
6575. (Tematik)
pilgisayarla ilgili bi soru sorduk mübarekler biriniz olsun ilgilenin la bari.
devamını gör...
6577. (Tematik)
geçen gün sinema kanallarının birinde bir film gördüm. çok fazla uykum vardı yarın netten izlerim deyip kapatıp uyudum. o günden beri filmle ilgili hiç mi bir şey insanın aklına gelmez arkadaş! tek hatırladığım ''güzel film'' dediğim. evet arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum! bu film hangi film? :)))
devamını gör...
6578. (Tematik)
@ikhs

deme abi öyle canavar gibi bilgisayar nasıl kıyar değiştiririm ben onu maddiyat hiç önemli değil hatırası var bende :d
devamını gör...
6580. (Tematik)
yok artık casablanca :)) bu battal gazi destanı italya da geçiyorsa evet olabilir. :)
devamını gör...
6581. (Tematik)
uykulu uykulu bilememişsindir sen malatyayla italyayı karıştırmışsındır. :)))
devamını gör...
6582. (Tematik)
ed alemsin ne diyim :) sundance! iyi filmden anlamıyorum ben. maks. güzel deyip geçiyorum.
devamını gör...
6583. (Tematik)
bahsettiğin filmleri izlerken mario müziği eşliğinde zıplayıp kendini mi kaybediyosun napıyosun. yoksa başka türlü oluşmaz bu beğeni.
devamını gör...
6585. (Tematik)
bizzat kendimin öretmenler gününü kutluyorum.şuan olmasa da mezun olunca bende öretmenim.benimde kutlanılmaya hakkım var ,ben saksı değiliimmmmm..... *
devamını gör...
6590. (Tematik)
evet haberin yok mu ? mezuniyete gelmiştin sen de. kepimi atacağım diye yanlışlıkla seni atmıştım. seni 1 kere havaya atıp hiç tutamamıştım falan. ne çabuk unutuyosun ya. gerçi düştün ondan. :)
devamını gör...
6594. (Tematik)
sözlükteki tüm öğretmen arkadaşların ve öğretmen adayı olan öğrenci kardeşlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun.
devamını gör...
6595. (Tematik)
buzdolabının içine saklanarak nükleer patlamadan kurtulabilir miyiz? son günlerde hep kafamı kurcalıyor.
devamını gör...
6596. (Tematik)
@6575 buzdolabının içinde insan sıkıntıdan patlar zaten. ne anladık ?
devamını gör...
6597. (Tematik)
üç beş kuruş kazanacaz diye 3-4 saatte her şey yılan hikâyesine döndü. ulan tükürürüm ben böyle işin içine be.
devamını gör...
6599. (Tematik)
şu sahibindene araba koyup yüksek km'li arabalarına uçuk fiyat isteyen adamlara arayıp sen sayı saymayı biliyon mu lan diyecem.
devamını gör...
6600. (Tematik)
bizim bi arkadaş var dükkanlarında müşterinin mantosu ısıtıcıdan yandı bunlar baba oğul hemen ısıtıcaya tekme attılar sinirli sinirli kırdılar kadın gittikten sonra sordum niye yaptınız diye yapmasaydık mantonun parasını isterdi dediler. bu zekayı gelde takdir etme.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar