formatsavar

3127. (Tematik)
bu başlığın adını sosyal mesajlaşma sistemi olarak değiştirelim. belki biraz özgün görünür. hım ?
devamını gör...
3130. (Tematik)
( #52577 ) tarih 10 mayıs 2011..

nostradamus gibi adamım vesselam, o zamandan görmüşüm!

keşke dünyada hırsız, karaktersiz, ciğersiz ve taklitçi şerefsizler olmasa..
gerçi sorsan değiliz derler, hepsinin de fail-i meçhul zaten!


edit: kişiye yönelik hakaret yoktur, hakaret hırsızlığın karakteristik yapısınadır.
devamını gör...
3134. (Tematik)
önce bi format olsun da, sonra savarsınız, hatta sıvarsınız.. siz sıvamayı iyi bilirsiniz falan gibi cümleler söyleyesim geldi bak şimdi.. neden ki.. biraz fazla kaçırdım elma suyunu sanırım..

powered by maximilianus
devamını gör...
3135. (Tematik)
@je pense sosyal mesajlaş sen de bizler gibi. bak biz nasıl ısınıyoruz. eğer hala ısınamıyorsan diğer sözlüklerdeki şeyleri taklit et.
devamını gör...
3136. (Tematik)
ben "formatı sav" dedim, sen "formatı çal" anlamışsın.
nerenle dinlediysen beni artık.
tamam aramızda bi harfin lafı olmaz ama iki harf de fazla yani hafız!
kusura bakma!
devamını gör...
3140. (Tematik)
ben sana bunları evde deneme dedim hacı.
sen gelmişsin almışsın benim formatımın savılmışını, kendin yapmış gibi gösteriyosun.
bence adını p.r.c. koyaydın tam olurdu valla bak.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar