formatsavar

9301. (Tematik)
cuma günü nikah'ım, önümüzdeki ay düğünüm, dünyalar kadarda borcum var.
iş-güç-alış veriş-elzem ihtiyaçlar (yemek, uyuma vs.) gibi nedenlerden zamanım yok.
sonuç: sahara çölünde ki su oranı / kum oranı = hal-i hazırdaki param / borç miktarım = ihtiyacım olan zaman miktarı / 24 saat.

işte bu yüzden giremiyorum sözlüğe fazla, bıraktığımdan veya soğuduğumdan değil. *
devamını gör...
9303. (Tematik)
sabah 07:30 gibi gelirim size iyi geceler..
devamını gör...
9304. (Tematik)
birisi belgesel önerebilir mi? izlemesi güzel olsun :p
devamını gör...
9305. (Tematik)
bi an önce atanmak istiyorum sözlük daha iki hafta oldu ama çok sıkıldım evde.
devamını gör...
9307. (Tematik)
yıtıpta yok ama? tam ismi ne?
devamını gör...
9309. (Tematik)
çerez gibi yediler yavru karettaları :s
devamını gör...
9311. (Tematik)
@orda bir...

bakacağım, sağolun hocam.
devamını gör...
9313. (Tematik)
sözlükteki yeni yazarların sözlüğe renk kattığını ve sözlüğün biraz daha ilgimi çekmeye başladığını söylemek isterim, böyle çok iyi oldu bence, inşallah bu seviyede devam ederken yazar sayısı artar, yazan ve okuyan artar.
bu minvalde ben de birşeyler karalamaya çalışıyorum bu aralar, çok saçmalarsam uyarın ha :)
devamını gör...
9314. (Tematik)
2 gündür miğdem bulanıyor. sindirim sistemi insanın ikinci beyniymiş. hiç keyfim yok 2 gündür. böğğğğ.
devamını gör...
9315. (Tematik)
ya islam da hoşgörü, kul hakkı yok. ya da bu tehditleri yapan müslüman değil.
devamını gör...
9318. (Tematik)
@oraleterya bir adet de ben ekliyeyim ona.ama devrik cumle olmayacak duz bildigin.
iso500 girdigi icin odul alacak olan is adami irfan candemir chp tarafinda.onun alamayacagi odulu arkadasimin babasi aliyor.sonra o da ne.fabrikaya giden gelen mufettislerin haddi hesabi yok.demir fabrikasinda yerde demir tozu var diye 16 bin lira ceza kesilmis.
yav dedim hadi bunlar bir sey yapmamis.koc bildigin geziye destek verdi.iki mufettis gonderse bir ton acik bulur kapatir fabrikalari.adam tabi pesinden kosar rtenin.valla iyi sistem kurmus rte.
devamını gör...
9319. (Tematik)
@tipik bi vatandaş

eyvallah. güzel niyet. aksini iddaa etmedim.
benim derdim tapanlarla.

bazılarının duruş bazılarının tehdit olmadığı fikrine katılmıyorum.

size de..
devamını gör...
9321. (Tematik)
savulun!!!! formatsız tanım geliyor!!!!!!!!

uçan kuşlar martılar , şirin tatlı bir bahar ,gülen şen sevdalılar vardı. hepsini furdum, öldürdüm :))))
devamını gör...
9322. (Tematik)
savulun!!!! formatsız tanım geliyor!!!!!!!!

uçan kuşlar martılar , şirin tatlı bir bahar ,gülen şen sevdalılar vardı. hepsini furdum, öldürdüm :))))
devamını gör...
9323. (Tematik)
özgürülüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüük






devamını gör...
9324. (Tematik)
millet akşam bizimkilerin canlı yayın olacaktı ne oldu o iş? saat kaçta a haberde
devamını gör...
9327. (Tematik)
keşşaf'a çiçek gerek. nohut çiçeği.
devamını gör...
9328. (Tematik)
yoh! çiçek yenmez. nohut firiği bu. :p nohut firiği bulcam ben. eskiden seyyar arabalarda satılırdı.
devamını gör...
9329. (Tematik)
keşşaf "bu" dediğin "firik" !! o daha olmaz ablacım, haziran'ı bekleyecen ya da nohutu ıslayacan firik niyetine diyerekten hüpletecen ;)
devamını gör...
9330. (Tematik)
nikhu! :d beyaz leblebi yesem olma mı? :d nohutu ıslarsam pilav yaparım :d
devamını gör...
9335. (Tematik)
arkadaş millet de nasıl hasretmiş böyle bi butona.önüne gelen ehliyor.*
devamını gör...
9336. (Tematik)
bu oylama butonlarının sürekli göz önünde olmaları pek iyi olmamış.
devamını gör...
9337. (Tematik)
mantıklı konuşanlar bazen çok saçmalıyor diy mi?
devamını gör...
9339. (Tematik)
yazılana odaklanamıyorum ben bu butonlardan. ya yana alınsın, ya da küçültülsün. valla.
devamını gör...
9340. (Tematik)
bi program olacak artıya bakınca artı verecek, eksiye bakınca eksi. odaklanacağız. ışınlayacağız artıları eksileri, ehleri.
devamını gör...
9341. (Tematik)
bu nasıl bir şey olmuş ya böyle? yazının tam altında bu butonlar hiç hoş olmamış.

otur, sıfır.
devamını gör...
9342. (Tematik)
eh butonu dediniz de aklıma et bulyon geldi. tadı güzel ama zararlı ama.
devamını gör...
9343. (Tematik)
butonlar böyle daha iyi olmuş . en azından telefondan bağlanınca oy verebileceğiz .
devamını gör...
9344. (Tematik)
yağmurlu ve rüzgarlı havayı çok seviyorum. hoşuma gidiyor.
devamını gör...
9345. (Tematik)
burdan mod'lara sesleniyorum; yazarların bana verdikleri puanları neden yarıya indirdiniz lan? gerçi o puanların ne işe yaradığını bilmiyorum ama, madem verdiniz niye geri aldınız? aklınızca kafa mı buluyorsunuz, yoksa kafanız mı güzel?
devamını gör...
9347. (Tematik)
içimden bir ses hiç bir şey demiyor. neden böyle yapıyor. içimdeki ses bana küstü le haberim olsun.
devamını gör...
9350. (Tematik)
az biraz giremeyeceğim sözlüğe. beni çok özleyeceksiniz biliyorum ama kısa süreli bi ayrılık olacak. hey sen, ağlıyor musun? tamam çocuklar ya, üzülmeyin. beni de uzuyorsunuz.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar