formatsavar

4363. (Tematik)
@hayalet. terazi ışte bi öyle bi boyle cozemiyosun.
@sözlük iyi geceler. sarjim bitio ve ben bu sıcakta taaaa öbür odadan şarj aletini alamam size iyi eğlencelerrr
devamını gör...
4370. (Tematik)
benim muhabbet kuşlarımda artık yumurtlamamlılar. vallahi ben bakmaktan sıkıldım, adamlar erdoğanı da değil kimi dinliyorlarsa artık.
devamını gör...
4372. (Tematik)
herkes bi en entelektüel benim, en çok ben bilirim havasında. çok yapmacık geliyor bana, çok da sıkıcı duruyorlar ayrıca. böyle birbirini görünce canımlı cicimli konuşup yarım ağız gülen kokonalar olur ya sanki onun yapmacıklığı. rahat olun bir yahu, hele bir önce düşünmeyi öğrenelim. hüküm vermeden önce akledelim. konuşmadan önce düşünelim, düşünmeden önce okuyalım. cidden zor zamanlar.
devamını gör...
4375. (Tematik)
önyargılara karşı önyargılıolmak gibi birşey bu da :)
arkadaşımın biri facebookda sadece aptallar çok emin konuşur demişti bende karşılıkolarak çok emin konuşuyorsun dedim arkadaşlıktan çıkardı buda böyle biranımdır. emin değilimher şey muamma :)
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar