formatsavar

1107. (Tematik)
bizim de tuzumuz olsun. bunlar da tuz olsun:

::::::::
:::::::
:::::
::::
:::
::
:
devamını gör...
1108. (Tematik)
@amarok un söyleyecek söz bulamamak tanımına bir bakın bence durumu nasıl da kurtarıyor :)))))
devamını gör...
1111. (Tematik)
deli kız sennle aynı merak içinde olmamız neye delalet acabaaa :))

yoksa biz yoksa biz :p
devamını gör...
1112. (Tematik)
@1186 merak kediyi öldürür qanqa :) xd
devamını gör...
1113. (Tematik)
@iflah ve @deli kız
canlandır diyosun canlanıyo :]
devamını gör...
1115. (Tematik)
@86 ölüm ölüm dediğin nedir kanka biz formatsavara bulaşmış insanlarız du nasıl yapıcam; zaaaaaaaa x:d

@88 bana da ver o sihrindeeeeeen :p
devamını gör...
1116. (Tematik)
@89 iflah olamamazcasına çok deli/densiz koptum ve işte yine yapıyorum; zaaaaa xd
devamını gör...
1117. (Tematik)
istediğiniz başlık altına bir tanım yazın sonra silin galiba böyle oluyor.yani istediğiniz başlık başa geçiyor.:)
yanlışlıkla öğrenilmiş bi bilgidir:))
devamını gör...
1118. (Tematik)
sonuna kadar ceymis bond filmi seyredebilen var mı?
devamını gör...
1119. (Tematik)
ama @gamlı başlığa yazdıgım ve sonradan sildiğim o saçma salak tanımı yönetici görmeyecek mi utanırım yahu :)))
devamını gör...
1122. (Tematik)
moderasyon herşeyi görür.
di mi efsus?
devamını gör...
1123. (Tematik)
ben şunu merak ediyorum çöp kutusunda da sildiğim şeyi de görebiliyorlar mı :p

aziyade sen dersin bana bişi kırmazsın bence beni :p
devamını gör...
1125. (Tematik)
burda benim adım mı geçti?

arkamdan konuşanı fatih ürek öpsün:p
devamını gör...
1129. (Tematik)
burda benim adım mı geçti?

arkamdan konuşanı fatih ürek öpsün:p
devamını gör...
1131. (Tematik)
nairobi, kenya'nın başkentidir. @deli kıza ıce tea yolladım : ))
@iflah mir'im omuirabi ömür törpümüz gece gece yardın beni : ))
devamını gör...
1133. (Tematik)
@iok: tamam taksiyi yolluyorum tarabyaya geç de fatih abla öpsün seni:p

o gelemiyormuş çünkü gelen yerleri ağrıyormuş;)
devamını gör...
1137. (Tematik)
abowww ben girmeyeli neler olmus:d bu kadar sayfa tanımı ne zaman yazdınız ki:)
devamını gör...
1143. (Tematik)
ulan içerisi 34 kimsenin bişey yazdığı yok. her zaman yazmayanlar nerede? ben gibi tanım yazmayıp okuyanlar napacak???
devamını gör...
1144. (Tematik)
içimde kaldıydı bir ukde,
falcon üstad 26 dakikadır neredeydin söylesene.*
***
bak formatsavarsızlıktan dudaklar kurudu
biz anlayamayız ekstra bir gün daha olmazsa taş atan çocuklarız*

devamını gör...
1145. (Tematik)
ooo eğlence başlıyor, yakşanlar.
devamını gör...
1146. (Tematik)
üsküdar da iki günlük iftar yapılmış sanki.. elleri klavyeye gitmiyor. yok yok buldum şimdi herkes izlenim yazıyor. şöle 45 dakika içinde seyreyle güzelliği mirim seyreyle..
devamını gör...
1147. (Tematik)
bugün biri bana oğlak burcuyum diye ''odun'' dedi, eski erkek arkadaşım da ''duygusuzsun'' dedi. incindim sözlük. nasıl da naif ve kırılganım halbuki.
devamını gör...
1148. (Tematik)
boğaz havası sen nelere kadirsin.. non stop rock coke festivali gibi 6-7 ağustos ramazan zirvesi :d
devamını gör...
1149. (Tematik)
@1350 sen bi boğaysan ben de matadorum diyeydin.
devamını gör...
1150. (Tematik)
@1353 aslında ne kadar duygusal olduğumu göstermek için gözlerimi yaşartmaya çalıştım ama yemediler. halim içler acısı :/
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar