formatsavar

12001. (Tematik)
mantısal hazırlıklar başlamış durumda.hamur hazırlanmış zaten erkenden.içi de hazırlanıyor.yaklaşık yarım saat sonra ekip toplanır sonrada bizi evden şutlarlar.sonra akşama kadar gelsin hunharca mantılar.
devamını gör...
12002. (Tematik)
bugun trt de kutlu dogum haftasi munasebetiyle toplanti vardi.sevgili basbakanim da katilmis hayran oldugum usta ve guclu hatipligi ile salonu costuruyordu.birden soylediklerine dikkat kesildim.normalde de anlayarak dinlerdim ama bu seferki baskaydi.sanki konusmuyor cosuyordu.cosarken adeta kendinden geciyordu.sozlerinde yunus emre dizelerinden haktan hakikatten dervislikten bahsederken bir ara 'bir lokma bir hirka'deyisini soyleyi verdi.
o an durdu benim icin.gercekten durdu.gerisini dinleyemedim.cunki kulaklarimdan iceri giren sozler kalbime degmiyordu artik.
cocuklarinin mal varliklari konusuldugu bir zaman dilimde, bogazdaki villardan bahsedildigi bir gundem de 'bir lokma ve bir hirka' ne kadarda egreti duruyordu dudaklarda.
bugun sunu bir kere daha anladim ki insanlara ulasmak icin bazen guclu bir hatip olmak yetmez bazen sadece insan kalbine dokunmak gerekir.
devamını gör...
12003. (Tematik)
yorgunum sòzlük aksama kadar gezdim yine. hayir yani canima mi susadim ne oldu bilmiyoum. durmadan yoruluyorum ben ve ona ragmen hic tempomu azaltmiyorum.
devamını gör...
12004. (Tematik)
of be ne yoruldum arkadaş.iki hafta okula gitmeyince unutmuşum vala.
devamını gör...
12005. (Tematik)
''yıldızları söndürmüş fırtına
batan bir gemidesin
senden ne kalacak yarına
kıyılardan imdat isteyen sesin''

-c. meriç-
devamını gör...
12006. (Tematik)
peki ya halam burnunu fırt fırt çeken torununa ''mendil veriym mi yavrum'' dediğinde adıgeçenin kibirli ingiliz uşağı edasıyla göz süzerekten ''gerek yok, ben çekerim'' demesi..
devamını gör...
12007. (Tematik)
bazen şöyle bağırarak politik rap söylemek istiyorum.küfürlü küfürlü.
devamını gör...
12010. (Tematik)
uzun bir aradan sonra eyleme katıldıhttp://m.boğazım şişti çok fena sırtım ağrıyor.ama aksiyonu seviyorum.
devamını gör...
12013. (Tematik)
yatsıyı okuyan müezzin sesini kontrol edemedi, ''eşhedü enne'' derken nasıl olduysa pek bi yüksek çıktı sesi, gayri ihtiyari ''ne bağırıyon'' demişim. hanımla bi yandan güldük, bi yandan tevbe istiğfar ettik yaklaşık beş dakika boyunca.
devamını gör...
12014. (Tematik)
he duydum said bende gelecektim ama bi yere gidiyordum gelemedim

memur eylemi sandim ilk başlarda uzaktan sesler gelirken sesler yakinlasinca siz olduğunuzu anladım :)
devamını gör...
12015. (Tematik)
ahahahahah :)

kayseri kendini aştı yine :)
devamını gör...
12016. (Tematik)
şu şehir beni on yaş yaşlandırdı. aslında suc şehrin değil benim. sen de herkes gibi öğretmen ol otur ne isin var akademide.
devamını gör...
12018. (Tematik)
:)

ya kayserili olmayan yazarlar size ayrı bi formatsavar açsak.

ayıp olmaz değil mi :)
devamını gör...
12019. (Tematik)
saidnaci cok ayıp olur. zaten hep kendi aranızda muhabbet ediyorsunuz.
devamını gör...
12020. (Tematik)
işte hani sizlerde muhabbet edebilin diye bence '2.sınıf formatsavar' diye bir başlık açılmalı.
devamını gör...
12021. (Tematik)
abi geldiniz muhabbet ettiniz de biz mi muhabbete dahil olmadık yada istirak etmedik muhabbetinize :))

neyse bnm ism vr glba ii gclr.s.s
devamını gör...
12022. (Tematik)
yane hem yazmıyorsunuz biz yazıncada laf ediyorsunuz :)
devamını gör...
12023. (Tematik)
bakın arkadaş atarım hepinizi başlığımdan yazdırmam vala :)
devamını gör...
12024. (Tematik)
bakın abimi çağırırım kötü olur sonra :)
devamını gör...
12025. (Tematik)
bir de ikinci sınıf. oldu saidnaci baska? derviche nerde sikayet edecem.
devamını gör...
12027. (Tematik)
huoop huoop said kardeş sakin ol :) derviche beni yolladı, said mızıkçılık yapmasın, orası herkesin savma yeri dedi :)
devamını gör...
12028. (Tematik)
vay arkadaş resmen tek yürek tek yumruk olduğunuz bize karşı.
devamını gör...
12031. (Tematik)
ikişer ikişer yazmayın ya başlığa bir sefer basın gönder tuşuna çok yer gidiyor !!1!
devamını gör...
12033. (Tematik)
bizde abilerimiz abilerimiz dedik . ilk dalgada hemen bizi sattılar . hayat böyle ışte.
devamını gör...
12034. (Tematik)
bak said istanbul kayseri den daha güzel hem yapay göle de ihtiyacı yok. hadi gec bu tarafa :)
devamını gör...
12038. (Tematik)
moderasyon zaten biliyordum en başından beri kayseriyi sevmediğinizi . gelmeyin üzerime kendimi havaya uçururum tüm sözlükle birlikte :)
devamını gör...
12039. (Tematik)
bir basına mı? bak hesabın yalnız zor olur.
devamını gör...
12040. (Tematik)
vay arkadaş resmen kendimi tüm mahalle çocuklarının dışladığı zengin ve asil çocuk gibi hissediyorum.
devamını gör...
12042. (Tematik)
said sözlüğü uçurmadan önce sniperlar seni uçurur. yapma kardeşim :)
devamını gör...
12043. (Tematik)
heeeeeeeyt ! sizin yaptığınız atar benim kayserime renk katarrrr !
devamını gör...
12044. (Tematik)
ahada hepsinin sesini kesmeyi başardın kardeşim... işte gayseri ruhu işte gençlik ruhu işte mücahid ruhu... gazan mübarek ola....
devamını gör...
12045. (Tematik)
kimin sesi kesilmiş gta? radyo yayınlarını sabote ettiğin kulağımıza geliyor biliyor musun :) : ) yakında dj'lik yetkilerin elinden alınacak. bir çok tanımının da formata aykırılığı tespit edildi :d :d :d
devamını gör...
12046. (Tematik)
boşuna dememiş atalar 'kayserilinin kayseriliden başka dostu olmaz...'
devamını gör...
12047. (Tematik)
istediğiniz an istediğiniz tanımı silebilirim...:))) radyo içinde zaten dün söyledim söyleyeceğimi artık açmıyorum... yayın yayın diye inletiyorlar ortalığı sonra hiç biri yayına gelmiyor...

devamını gör...
12048. (Tematik)
moderasyon terörü.yetkilerini şantaj için kullanıyorlar.katil bunlar.gencecik yavrulara kıydılar.bu düzen böyle gitmez.
devamını gör...
12049. (Tematik)
gta bi yayın yapsana be :) ben gelirim :)
saidnaci dezenformasyona devam ha :d mod terörü demek? biz mod terörü yapmayı da iyi biliriz :) sen kalk milletin formatsavarından milleti savmaya çalış, sonra da bize terörist de :) :)
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar