formatsavar

12751. (Tematik)
abime dokunanı yakarım ! deli raporum var benim :)
devamını gör...
12754. (Tematik)
your head'll collapse
if there's nothing in it
and you'll ask yourself





where is my mind?........
devamını gör...
12756. (Tematik)
arkadaşlar dağılalım lütfen bakın mevzu çıkmasın .
devamını gör...
12757. (Tematik)
nasıl olsa "formatsavar" diye, deli gibi sömürülen savar. sömürmek artık işlemiş sanırım bir şekilde.
devamını gör...
12758. (Tematik)
şu iki hafta öyle kötü ki.fakültenin finalleri biter bitmez açık öğretim finalleri başlıyor.vicdansızlar bari bi hafta ara koysaydılar.gerçi ara olsa çalışacak değilim de yinede olaydı iyidi.
devamını gör...
12759. (Tematik)
dün okulun kafeteryasında otururken arkadaş bi genç yaklaştı ve sordu "hacı abi sende mi hizbullahcısın" dedi.önce güldüm sonra bi daha güldühttp://m.ne alaka dedim.adam namazı farklı kıldığımızı görmüş birde sakal olunca kafasında otomatikmen hizbullahcı yapmış.gerçi müslüman olduğumuz için hepimiz öyleyizde.yine de iyilikle savdım çocuğu.
devamını gör...
12760. (Tematik)
hayatımın en güzel final dönemlerinden birisini yaşıyorum.okulun hemen yanında inşaat var.matkap sesleri amele küfürleri arasında sınavlara giriyoruz.her öğrencinin hayali değil mi zaten bu.
devamını gör...
12761. (Tematik)
sınıfta bi arkadaş var.birkez ufak bi iyilik yaptık adam mersinli yarı hemşehrim sayılır.adam öyle kadirşinas çıktı http://ki.az önce mesaj atmış yarın ki sınava çalış diye.her gün halimi hatrimi soruyor.aslında bi yerden sonra sıkıcı olmaya başlıyor.
devamını gör...
12762. (Tematik)
biliyorum defter saidnaci seni bugün çok örseliyor... ama yapacak birşey yok formatsavar'ı kaybedince burası daha makul göründü sanırım... dayan bir gün yazar yazar gider sendende sıkılıcak elbet birgün...
devamını gör...
12763. (Tematik)
bu yaz hayatımın en marjinal tatilini yapasım var.aslında pek tatil denemez ama güzel olacak inşallah.
devamını gör...
12764. (Tematik)
kendi rekorlarımı alt üst ettim resmen.5 gündür rejimdeyim.normalde şimdiye kadar elli kez bozmam lazımdı rejimi.
devamını gör...
12765. (Tematik)
bahaneler ve mazeretler.bu ikisinin üzerine yaşamı kurgulamak tehlikeli bir şey.
devamını gör...
12767. (Tematik)
gençler aşk açısından daha acı bir şey varsa o da baş ağrısı ile diş ağrısıni aynı anda çekmek olsa gerek...
devamını gör...
12768. (Tematik)
çerkezleri ve mutfaklarını çok seviyorum.mesela bi "velibah" için kafaları yiyebilirim."gubate" içinse ölürüm bile.
devamını gör...
12769. (Tematik)
sabah saat 10 da türk eğitim sistemi sınavı var.vizeyi gayet yüksek ama finale girmeyi düşünmüyorum.inat değil miyim.
devamını gör...
12770. (Tematik)
uyuyayım mı uyumayayım mı sen karar ver.
devamını gör...
12773. (Tematik)
ve said deftere cevap verdi "la ben uyuyacamda , uyutmuyor ki "
devamını gör...
12775. (Tematik)
üstteki tanım çok net bir emir oldu .
devamını gör...
12776. (Tematik)
estağfurullah ne emri. sadece rica.
sol şeridi bir kaç dakikalığına işgal ettiğim için özür diler, hepinize tatlı rüyalar temenni eder ve müsademi arz ederim.
devamını gör...
12777. (Tematik)
şimdi eşim dostum beni fastayım sanıyor
karsdayım hiç kimse bilmiyor.

iğrenç dimi
devamını gör...
12778. (Tematik)
kadın anam kaprimi bile ütülemiş spor salonunda fark ettim kapride bildiğin ütü çizgisi var.
devamını gör...
12779. (Tematik)
ayfon kullanan beybiliboylar acil yardımıza ihtiyacım var burda mısınız?
devamını gör...
12780. (Tematik)
haftasonu kayseri'de sınava gireceğim. sözlükteki kayserililer başlığını biraz canlandırdım bugün. * * * ardından da sözlükteki muhtelif memleketli yazarların başlıkları sol framede arzı endam etmiş. böyle bi amacım yoktu.

neyse. gidiyorum.
bi radyo veya televizyon şirketi hisselerini başka bi gerçek ya da tüzel kişiye devrederse, bu durumu 30 gün içinde rtük'e bildirmek zorunda. *
devamını gör...
12781. (Tematik)
akşam yola çıkıyoruz istanbula doğru havalar nasıl orada vicdansızlar
devamını gör...
12783. (Tematik)
valla mı ya o zaman çekatımı giyiyim gurbet ellerde hasta olmayak bide.
devamını gör...
12785. (Tematik)
biz yarın gelecez abi yarına kadar yağsın sorun yoq.
devamını gör...
12788. (Tematik)
dışarıda pırıl pırıl olmasa da sırılsıklam bi hava var ve ben içeri tıkılıp lanet evrakı kaydetmek zorundayım. neyse ki bugün friday i m in love, son yarım saat mesai bitişine :)
devamını gör...
12790. (Tematik)
ne diyorsun gta hocam, bakınızın arkasına saklanmadan konuş :)
devamını gör...
12791. (Tematik)
ben de yine yollara düstüm. ömrüm yollarda geccek galiba ama akademisyen olayım da gezeyim ne güzel iste.
devamını gör...
12794. (Tematik)
türkiye yağışlıymış. millet evden çıkamamış falan :) ohh burada da hava güllük güneşlik. çıkıp dolaşayım biraz :)

(bkz: rolleri değişmek)
devamını gör...
12795. (Tematik)
arkamda oturan cocugu az sonra dovecem. durmadan sayi sayiyor kafam sisti.
devamını gör...
12796. (Tematik)
at hırsızı hocadır. oldum olası sevemedim şu bölüm hocalarını.
devamını gör...
12797. (Tematik)
saçları kuru gelirse epey geyiğe alınacak hocadır. kesinlikle yaparım ben bunu.
devamını gör...
12798. (Tematik)
şu cânım cuma gecesinde ne uyku var, ne sohbet var, ne başka bi şey, nasıl nötr bi gece bu yahu!
devamını gör...
12799. (Tematik)
of yine yarın sabahın erken saatinde kalkmalıyım.
devamını gör...
12800. (Tematik)
elektrik - said nerdesiniz evladım?
daha varmadıysanız gelmeyin hava çok soğuk,fırtına var,hortum bekleniyo hem depremde oluyo Allah muhafaza,yani ben sizin yerinizde olsam gelmezdim. *
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar