formatsavar

13104. (Tematik)
sözlük de bugün tatil mi ilan edildi?
devamını gör...
13106. (Tematik)
@alagonya haklısın ben onu tamamen unutmuşum.

bizim kermese gelmeyip de başka kermeslere gidiyorsun ya ne diyelim. hayırlı olsun aldıkların güle güle kullan.
devamını gör...
13108. (Tematik)
@alagonya kısmet ne diyelim. bi daha ki sefere bekleriz.
devamını gör...
13112. (Tematik)
yorgunum said. ayaklarım ağrıyor.
devamını gör...
13113. (Tematik)
sorma abi benim ayaklar haşat.iki buçuk kilo yük var resmen.
devamını gör...
13114. (Tematik)
@saidnaci aldın mı kitapları ?
devamını gör...
13116. (Tematik)
@harzem yok abi balonla falan uçmadık. onun için sabahın seherinde gelmek gerekiyormuş. lakin iyi baktılar. kayseri cimriliğini göstermediler gençler sağolsun.
devamını gör...
13117. (Tematik)
@ilşah aldım abi kitapları son anda yetiştim.eve geldim ev misafir dolu :p senin hırka arabada kalmış haberin olsun.
devamını gör...
13118. (Tematik)
@saidnaci hadi lan. bu unutkanlık öldürecek beni sonunda vallahi. neyse @ed getirir bana.
hacı otobüs çok sıcak, yanımda mal gibi bi eleman oturuyor ve yolculuk gene çok kötü. kaderim oldu lan bu benim :((
devamını gör...
13119. (Tematik)
Allah yardımcın olsun abicim ben yarı sarhoş haldeyim zaten :)
devamını gör...
13120. (Tematik)
@saidnaci uyku da tutmadı bir türlü. geberecem sıkıntıdan!!! neyse şimdi mola verdi bi su içeyim de kendime geleyim.
devamını gör...
13122. (Tematik)
@yamtar üstadım @ilşah'ın övmesine gerek yok Allah'tan bir mani olmazsa ağustos'ta oradayım inşallah...
devamını gör...
13123. (Tematik)
@harzem abi @said ve @e.d biraz anlattı seni kesin bekliyoruz
devamını gör...
13125. (Tematik)
@yamtar @harzem abi gelsin sen şenliği o zaman gör:)
devamını gör...
13126. (Tematik)
esf. biz şenliğe değil güzel insanları görmeye gidiyoruz... yoksa zaten adamlar şen şakrar adamlar...
devamını gör...
13127. (Tematik)
gece 6'da eve gelip sabah 11 de tekrar işe gitmek nedir bilir misin sen sosyete kızı?
devamını gör...
13128. (Tematik)
çok şükür azat ettiniz formasavarı :)
devamını gör...
13130. (Tematik)
arkadaş ne yorgunum yaa.

ölüyorum yorgunluktan.
devamını gör...
13131. (Tematik)
formatsavar darbesini unutmayacaz...
devamını gör...
13132. (Tematik)
@ilşah abi naber :) :) :) :) ahahhahahahahahahahahahahhahahahahahaahahahahahahhahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahhahahahahahahahahha
devamını gör...
13133. (Tematik)
@saidnaci ölüyorum lan yorgunluktan. bir sürü işim varr...
neyse dükkanı geri aldık. millete işkenceye devam. nihahaha!!!
devamını gör...
13134. (Tematik)
@alagonya kolay gelsin. mekanımıza döndük sonunda.
devamını gör...
13135. (Tematik)
@millet özellikle dün yanımda olan arkadaşlar bura açıldıysa benim sayemde açıldı lütfen göz ardı edilmesin bu!1!!
devamını gör...
13136. (Tematik)
@alagonya orasını bilen bilmeyene anlatsın ben anlatıp reklam yapmak istemiyorum :)
devamını gör...
13138. (Tematik)
@ed sağol yaptın bişeyler biliyoruz sağol ama bunu belirtmene de gerek yok yani. sende buradan faydalanıyorsun ed .değil mi @alagonya
devamını gör...
13139. (Tematik)
o değilde öğle yemeğine hindi sote yaptım yanında soğan salatası...
devamını gör...
13141. (Tematik)
@alagonya benim gardaşım zaten yükseklerde. aynada kendi karizmasını görünce, kızlara yazık olmasın diye böğrüne bıçağı vurası geliyor:))
devamını gör...
13142. (Tematik)
@ilşah abi napcanı kalmadı yaptım yedik bitti bile :p
devamını gör...
13144. (Tematik)
kadınları dövme klavuzu başlığını açan kişinin kafasına odunla vurmak istiyorum.
devamını gör...
13145. (Tematik)
kadınları dövme klavuzu başlığını açan kişinin kafasına odunla vurmak istiyorum.
devamını gör...
13147. (Tematik)
@mongos bence merdane de olur.

@e.d abi naber

@ala giymeyin arkadaş bu ayakkabıyı :) kimse zorlamıyor sizi.
devamını gör...
13148. (Tematik)
@said iyidir la özlemişiz burayı ama sizle fazla taqılmayacam buralarda sadece qızlar yazsın bana ayıqs .s.s
devamını gör...
13149. (Tematik)
@e.d abi gececen onu :)

2 gün boyunca saplar olarak taqıldık zaten daha ne diyon sen :) :) :) :)
devamını gör...
13150. (Tematik)
saidnaci iyi fikir. o da olur. beyzbol sopası da olur.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar