formatsavar

13201. (Tematik)
naptın gene said? millet hep şikayetçi senden !!! 2000 tanım giricem diye öldürmüşsün insanları:))
devamını gör...
13203. (Tematik)
niye benim mahlasımın da kısaltması yok diye üzülüyorum 38 dakikadır.
devamını gör...
13208. (Tematik)
iyidir. 2000 olamamışsın. ne iş ????
devamını gör...
13211. (Tematik)
ben onu demiyorum. dün akşam sadece bugün http://i.in 2000 tanım girecem diyordun arkadaş. onu soruyorum.
devamını gör...
13212. (Tematik)
öyle demedim yarın 2000 tanıma tamamliyacam dedim.
devamını gör...
13213. (Tematik)
hayır çok iyi hatırlıyorum. hatta harzem abiye gel beraber yapalım dedin. 1000 ben 1000 de sen gir abi dedin.
devamını gör...
13214. (Tematik)
Allahım yarabbim . ben demedim harzem abi 2000 yapabilir miyim dedi bende beraber yapalım dedim.aşık mısın nesin abi nasıl anlamışsın :)
devamını gör...
13215. (Tematik)
aşık falan değilim ve ne dediğini çok net hatırlıyorum.
devamını gör...
13216. (Tematik)
tamam abi ne diyeyim yanlış demişim kusura bakma.
devamını gör...
13217. (Tematik)
estağfurullah ne kusuru :)) burayı da bi açıp bi kapatıyolar. iyice çocuk oyuncağına döndü.
devamını gör...
13218. (Tematik)
ulan el alem asıldığı kızla sevgilisiylr mesajlaşır bu saatlerde bende dayımla whatsappdan yazışıyorum. yeni doğan çocuğunun resmini ne atıyor te Allahım ya :)
devamını gör...
13219. (Tematik)
bak bizde sainaci ile takılıyoruz burada.
formatsavar çok güzel gelsene*
devamını gör...
13220. (Tematik)
takılmıyoruz.

ilşah abi bana sataşıyor :p
devamını gör...
13222. (Tematik)
ramazanda 16-17 saat oruç tutacağımızı şimdi öğrendim. böyle bu kuraklık geldi boğazıma la.
devamını gör...
13223. (Tematik)
+boş zamanlarında neler yaparsın?
-kitap okurum.
+en son hangi kitabı okudun peki?
-eee şey hatırlamıyorum.
+ !!!!!!!!!!
devamını gör...
13224. (Tematik)
ankarada üniversite hastanelerinde en iyi kulak burun boğaz hangisi arkadaşlar biliyor musunuz yani doktorları olarak?
devamını gör...
13225. (Tematik)
ya bana bak masada
yar benim ol masada

abla kafayı masayla bozmuş.
devamını gör...
13226. (Tematik)
ahali bana ev bulmam için dua edin :d
not: kiralık tabi.
galaxy not 2 : şimdi buna artı verince dua etmiş mi oluyorsunuz ?
devamını gör...
13227. (Tematik)
sultan ahmet şimdi cok sakin, buraya sabah gelmek cok mantıklıymış.
devamını gör...
13228. (Tematik)
şükür istanbula gidiyorum sonunda. inşallah güzeldir hava.
devamını gör...
13229. (Tematik)
akşam sezonun son maçı var ve istatistik tutmadık ama bu sezon geçen sezona oranla daha güçlü bir kadro kurduğumuz için üstünlük sağladık sanırım. çok güzel maçlar da oldu. kavga dövüşe sahne olan maçlar da.

geçen hafta attığım rövaşata golünden sonra zirvede bırakıp gitmeyecektim ama dayanamadım gidecem kesin.
devamını gör...
13230. (Tematik)
@megaloman abi maça giderken @ed in kardeşini de götür. şu kırmızılı elemana beraber dalarsınız. nasıl olsa son maç.
devamını gör...
13231. (Tematik)
@megaloman geçen hafta beni götürmedin yenildin bu hafta çağırsan da gelmem daha da davosa gelmem.. hem benim birader geçen yine o kırmızılıyı niye dövmedik la diyordu
devamını gör...
13232. (Tematik)
bu maç o maç değil. o maç çarşamba günü arkadaşlar. bu maç devlet memurları ile oynadığımız bir maç ve maç sonunda hayvan gibi baklavaları götürüp sauna sefası yaptığımız maç. buyrun gelin akşam final halı saha 7-8. baklava yiyek. :)))

geçen hafta yenildik evet bu haftada yenildik. son maçlardaki performansımız epey düşük. bunu aşmamız lazım. çarşamba günü olan maçlar büyük ihtimalle devam edecek saidnacilerin halı sahasında. emmisi bana atar yaptı bu hafta. gel top oynuyak emmi dedim. atar yaparak uzaklaştı ortamdan. :)))
devamını gör...
13234. (Tematik)
@harzem abi sakın bilmiyorum deme. en çok parayı da @megalomandan kazanıyor.
devamını gör...
13235. (Tematik)
@yok abi halısaha bizim değil sadece kantin işletmesine ortağız.
devamını gör...
13237. (Tematik)
saidnaci'nin bu tevazu sahibi duruşu beni her zaman memnun etmiştir.

şöyle diyaloglar var mesela:

- hadi ürgüp'e gidek ?! gidek mi ?

+ kervan yolda düzülür arkadaşlar yola koyulalım.

* düzülür diye konuşmasak. nihaha.

saidnaci: bizim halı sahaya gidelim hadi.


devamını gör...
13238. (Tematik)
vay arkadaş biz kimlerle takılıyormuşuz kimlerle arkadaşlık ediyormuşuzda bilmiyormuşuz...

@saidnaci bey en içten hürmetlerimi sunarım efendim...
devamını gör...
13239. (Tematik)
akp'ye oy vermeyi düşünmüyorum dediğim için beni tekfir eden müslüman kardeşim senin de canın sağ olsun.
devamını gör...
13241. (Tematik)
aynı akpli arkadaş bundan 4 sene önce fethullah gülen'in din şarlatanı olduğunu söylediğimde beni de tekfir etmişti. Allah dostlarına sen böyle konuşamazsın deyip çemkirmişti. şimdi yine aynı sözlükte yazıyoruz. isim verip rencide etmeyeceğim. şimdi benden beter sövüyor adama. ben en azından şarlatan demiştim.

beni insanlar 50 sene sonra anlayacaklar ama iş işten geçmiş olacak.

ilşah başgan senin adına üzüldüm. ://
devamını gör...
13242. (Tematik)
@ed he lan ciddiyim. önce vatan haini ilan etti sonra amerikan uşağı dedi ardından da kafirlere oy veren onlar gibi olur dedi. şaka yapmıyom ha.
devamını gör...
13243. (Tematik)
@megaloman eyvallah abi. ben gene de salavat getirdim. ne olur ne olmaz :d
devamını gör...
13244. (Tematik)
işi sağlama almak en iyisi. :)))


bu arada yamtar nerdesin başgan mevzu var ://

kırmızılı oğlanı dövcez.
devamını gör...
13245. (Tematik)
formatsavara ne zaman baksam hep ilşah elektrik doktoru saidnaci harzem. abiler sizin baska isiniz yokmu yeaaa. he bi de mego var yani megaloman.
devamını gör...
13246. (Tematik)
@megaloman abi yamtar kahvededir kesin ya da talas da açacağı 882 bin tl.lik cafenin proje işiyle uğraşıyodur.
devamını gör...
13247. (Tematik)
adama kafe açmayı planlıyorum dedim bana 800000 lira lazım o iş için dedi ya la ://

eski parayla mı diye soracaktım da fakirlik belirten cümlelere dahil olur diye sormadım. :d
devamını gör...
13248. (Tematik)
@mongo bizim kapımız her zaman herkese açık. buyur sen de gel:)))
devamını gör...
13249. (Tematik)
@ everybody

selamün aleyküm genşler.
devamını gör...
13250. (Tematik)
@alias aleykümselam. normalde buralar saidnacinin de yerine ben vekalet ediyorum.
saidnaci demişken de ne yaptınız olum çocuğa deli gibi tematik kasıyor şu an. sağlığını bozacaksınız alimallah.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar