formatsavar

13851. (Tematik)
"ne yazık ki, klişelere karşı çıkışlar bile kendine ayrılan raflara yerleştirilmiş, klişeleşmiş. neye, ne şekilde, ne kadar muhalif olacağınız, neye el sürüp neye diş geçirebileceğiniz. o altın diliniz, ne denli altın, ne denli sivri olursa olsun, hangi tanrılara tapıp hangi şeytanları lanetleyeceğini iyi biliyorsa, -isterse bir tek kendi 'cemaatimizinkiler' olsun- uslu çocukluktan kurtulamazsınız."
devamını gör...
13853. (Tematik)
çok farklı bir ruh hâline girdim.

şarkıların müzikleri beynimin içinde çalıyor. sözleri dışardan biri söylüyor.

psikologlar göreve...
devamını gör...
13854. (Tematik)
haaaaaaalkalı şeker
haaaaaasiretlik çeker
çok sallanma güzel yârim
cahilim aklım gider...

diyor türkü. vay arkadaş adamlar sevmiş bir de türkü yakmış.
devamını gör...
13855. (Tematik)
bulbasaur beyefendi ile büyükayı beyefendiyi bir dışarı alalım. orada homurdansınlar kim ne kadar ırkçı yoz yobaz diye. bizim canımızı sıkmasınlar.
devamını gör...
13856. (Tematik)
6 s 56 dk sonra sınavım var. dua bana
devamını gör...
13857. (Tematik)
şeriat gelse bu kadar sevinmeyecekler şu an sokakta. siz nereden bileceksiniz.
devamını gör...
13858. (Tematik)
uzun bir aradan sora formatsavar yazıyorum.

hemen şımarmayın adam olun.

çalışa çalışa ölüyorum , toz alerjisi beni mahvediyor.okumak ne güzel meslek.

bana dua edin.

balkon konuşmasını dinlemeyecektim ama tüm komşular aynı anda tvde izlemeye başlayınca doğal olarak bende izlemiş oldum.
devamını gör...
13859. (Tematik)
sözlük ortaokul arkadaşlarını on iki yıl sonra görmek çok güzel bir duyguymuş darısı size
devamını gör...
13861. (Tematik)
kimseden bişey beklemeyeceksin, önce adam olup yerini bileceksin !
devamını gör...
13862. (Tematik)
yeşil başlı filin ardından gitti karıncalar, geriye sadece kırıntılar kaldı. ekmek kırıntıları...
devamını gör...
13864. (Tematik)
kuzenim 9 şalını birden makineye attı. 9 şal = 900₺. risk budur.
devamını gör...
13866. (Tematik)
@said naber?
@güruh apla sıkma canını boşver değmez. şu dünyada kimse ciddiye alınacak kadar ciddi değil...
devamını gör...
13867. (Tematik)
yurtdışında sinema okuyan birileri var mıdır acaba? yüksek lisans filan da olur. bi piştlerseniz sevinirim.
devamını gör...
13868. (Tematik)
istanbulda iletişim okuyan var mıdır acaba. iletişim okuyan tanıdığı olan da olur. bir şey sormam lazım da. piştlerseniz sevinirim.
devamını gör...
13869. (Tematik)
keşke fotoğraf makinesinden anlayan yazarlar çıksa zoraki şu makine iyidir dese bana.*
devamını gör...
13870. (Tematik)
bi insan "çok guzelsin" deyince ne yapmak gerekir ? ozel bir hareketi var mi bunun.
devamını gör...
13871. (Tematik)
birisi size çok güzelsin dediyse güzelliğinizin bir kısmından kurtulmanız gerekir. zira çok güzelsin yani fazla güzelsin anlamına gelir. fazla ise fazlalık atılmalıdır. benim anladığım budur.
devamını gör...
13873. (Tematik)
tanimadigin bi insana neden cok guzelsin denir peki. yeni bir dunya istiyorum diyene yenidunya vermek ?
devamını gör...
13876. (Tematik)
gitmeaaa azrail son mefesimi almadan gitmea
gitmeeaaaaa topraklar bedenimi sarmadan, sarmadan gitma
devamını gör...
13877. (Tematik)
kadın söylüyorsa cana yakındır, çok büyük istisnalar dışında.. hani öyle istisna ki akla gelmeyecek kadar istisna, aman akla gelmesin.
erkek söylüyorsa zaten depar atarak kaçmak lazım. bildiğin yavşamıştır yani.. yine bir istisnası dışında. adamın kültürü odur, gördüğü güzele güzel demeyi bir kibarlık sayar, onu bir görev bilir vs..

zıt yani. kadın söylüyorsa iyi, istisnası kötü. erkek söylüyorsa kötü, istisnası iyi değil de hani en azından niyeti iyi diyelim.
devamını gör...
13878. (Tematik)
ilgili şahıs ya ağzına ya da dolaşım sisteminin merkezindeki kan pompalama merkezine söz geçirememekte ise söyleyebilir. ama ben burada çöp çatan gibi oldum yahu bildiğiniz gerçekleri bir de benden duydunuz bu çocuk bayramını atatürk'e borçluyuz.
devamını gör...
13879. (Tematik)
gerekli aviklamalar icin siz sevgili konuklarimiza tesekkr ediyorum. saygilar :))
devamını gör...
13880. (Tematik)
şimdi burada siyasi ideolojik fikrimizi söylüyoruz ya efem. ha bunlardan aykırı başlık açıp ya da tanım yazıp, sizin sözümona muhalif yazarlarınca eksilenmeniz tarifi edilmez mululuk öyle mi?*
haha.
devamını gör...
13881. (Tematik)
moderatör kardeşler ve yazar kardeşler sevmediğiniz beğenmediğniz tanımlarımı söyleyip bana veya yetkili kimse sildirebilirsiniz. sizden daha mı önemli.
devamını gör...
13882. (Tematik)
portakal kadar güzel kıslar eklesin
devamını gör...
13883. (Tematik)
hacılar bi edebiyat kulübü vardı. sahi ne oldu ona. çok ateşliydiniz. yalım alevi gibi söndünüz mü hemen?
devamını gör...
13884. (Tematik)
beyler burda fazla konuşmayın diğer sözlükler gizli sığınağımızı bulamasın.
devamını gör...
13885. (Tematik)
bu sözlük farklı mı tabiki değil.inciye kızarlar,ekşiye kızarlar ama kendilerine bakmazlar.sözüm birkaç yazara,genele değil.yobaz geldiniz yobaz gideceksiniz.o kafayı değiştirin,benden bu kadar sözlük maceranızda size başarılar..
devamını gör...
13886. (Tematik)
sana gitme demeyecegim ama gitme lavinya.
devamını gör...
13893. (Tematik)
onlayn .......................... i used to say i need you
devamını gör...
13894. (Tematik)
aslında bu orlayn olduğun halde yazmamaların hepsinin hesabını böyle... neyse ya. ne halin varsa gör. evde kaldı. burası da islami evlilik sitesi gibi zaten. 25 yaşlarında hatun varsa bir de bursa'daysa ciguli'ye alalım. yakşamlar.
devamını gör...
13895. (Tematik)
gözlerim boş bakıyor ufukta bir şeye
mutluluk veda ediyor ılık nefesiyle
bu sabah sanki bütün cevaplar
kanat açmış göğe
bir bulut saklıyor
sanki akacak yaşları uykusuz gözlerimden
bir vapur kalkışı bir başka zoraki firar
verdiğim sözlerimden
martılar çığlık çığlığa diyorki dön sarıl ona
çok geç olmadan dön bu yollardan
kır artık zincirini
bu kalp aşksız kir pas tutar
çok geç olmadan dön bu yollardan
bir yanım anlamsız ve tutarsız bir telaşta
bir yanım küllenmiş zoraki sevdadan
bir bulut saklıyor
sanki akacak yaşları uykusuz gözlerimden
bir vapur kalkışı bir başka zoraki firar
verdiğim sözlerimden
martılar çığlık çığlığa diyorki dön sarıl ona
çok geç olmadan dön bu yollardan
kır artık zincirini
bu kalp aşksız kir pas tutar
çok geç olmadan dön bu yollardan
bir yanım anlamsız ve tutarsız bir telaşta
bir yanım küllenmiş zoraki sevdadan
bir bulut saklıyor
sanki akacak yaşları uykusuz gözlerimden
bir vapur kalkışı bir başka zoraki firar
verdiğim sözlerimden
bir yanım küllenmiş zoraki sevdadan
bir bulut saklıyor
sanki akacak yaşları uykusuz gözlerimden
devamını gör...
13896. (Tematik)
bir çılgın gibi şimdi hayatım
ne sevgim kaldı çünkü ne gözyaşlarım
kurtulmak için her seferinde
kaçtım koşar gibi içimdeki senden
ateş düşünce söndüm hep sırılsıklam
şimdi dursun
ister dönsün dünya
dursun ister dönsün dünya etrafımda
hiç farketmez çünkü artık sen yoksun ya
sönsün tüm mumlar
bitsin sevgim
ister dursun
ister dönsün dünya
mektuplar gibiyiz hiç açılmamış
saklanmış anılar zamanla kaybolmuş
sildin mi beni parmak ucunla
içimdeki benden kurtuldun mu yoksa
günüm gelince yok oldum ardından
şimdi dursun ister dönsün dünya
devamını gör...
13899. (Tematik)
ulan ben şu tülay olaydım o adamın dişlerini tek tek söker sonra alnına çekiçle monte ederdim. ne salak karı ya.
devamını gör...
13900. (Tematik)
şu tivikırda yaşlandık muabbeti yapan kız da daha yirmi (20) yaşında. sanırım hoca oldu diye beyle yapıyo :(((
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar