formatsavar

14352. (Tematik)
sanırım keman sesiyle başlayan tüm şarkılara aşkoldum. öneri şaapsanıza.
devamını gör...
14353. (Tematik)
kendini eksiden muaf varlık olarak görüyorsun. yoo dostum yoo. sana eksi veren münafık olmuyor. hadi eyw.
devamını gör...
14355. (Tematik)
yoo gayet eksi veriyolar valla :sss
devamını gör...
14356. (Tematik)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
devamını gör...
14358. (Tematik)
küfür özgürlüktür başlığı iki kez silindi. uçurulmuş olan yazarla alakalı olmayan bir önerme olarak ele alınan bir dolu tanımla birlikte. benim de tanımımla birlikte..
nedenini anlayabilmiş değilim. zaten anlatma gereği de duymamışlar zibilde falan da yok. üzüldüm. sinirlendim.
devamını gör...
14361. (Tematik)
az önce very zeki kardeşim telefonum şarcolmuyo, açılmıyo diye baya ağladı, sonra gitti uyudu. baktım 5li prizin fişi çıkıkmış. bu kıza üzülüyorum.
devamını gör...
14363. (Tematik)
eksi verebilirsin,artı da verebilirsin ama benim katımda senin zerre kadar değerin yok.ha bu durum senin umurunda mı değil.benim umurumda mı değil.
devamını gör...
14364. (Tematik)
kendince bir şeyler yazmış, ikinci kelimeden sonra okumadım bile. ama 2 saniye kadar tebessüm ettiğim doğrudur.*
devamını gör...
14366. (Tematik)
sanırım bu arkadaş müslüman. zamanında çok güldürdü beni.
devamını gör...
14368. (Tematik)
sözlükten bir dost yaramı deşti sonumuz hayrolsun :)))
devamını gör...
14370. (Tematik)
açılmamış bir başlık oluşturduğunda çıkıyor.
devamını gör...
14373. (Tematik)
:) birkaç ukde doldurasım geldi ama bulamadım. bir ara rastlamıştım sanki ama unuttum şimdi.
devamını gör...
14374. (Tematik)
yine sözlüğü biz kapatacağız sanırım her gece burada bir avuç insan kalıyoruz. son çıkan asma kilidi vursun derviş sabah açsın biz yine gelelim. sonra bu böyle sürüp gitsin. sonra duamız amin.
devamını gör...
14376. (Tematik)
sigara içmediğim halde, canım sigara çekti.
devamını gör...
14378. (Tematik)
hadi lan oradan troll dinsizin hakkından imansızın gelmesi meselesi var ortada. kabeyi yıkma hedefine sahip bir şeytan örgütüne mi dua edeceğim...
devamını gör...
14379. (Tematik)
türkmenelindeki türkmen kardeşlerimizi korumak kollamak türkiye cumhuriyetinin görevidir!
devamını gör...
14380. (Tematik)
beni sevmezsen yağmurları sev köpek. ya yine durduk yere mala bağladım. şebnem ferah şarkıları yokolsun
devamını gör...
14381. (Tematik)
o yağmur denen kızın kim olduğunu sonra sorucam.
devamını gör...
14382. (Tematik)
sanırım hiç yağmur diye bi tanıdığım yok. üzülmedim
devamını gör...
14383. (Tematik)
buraya yıldız tilbevari bi şeyler yazıyorum çünkü giç eğlenceli deyil
devamını gör...
14385. (Tematik)
yağmur dediğim gelip geçicidir,boşver. en nihayetinde litvanya'da yaşamıyoruz :)
devamını gör...
14386. (Tematik)
bence de. cem karaca bile öldü mesela.
devamını gör...
14387. (Tematik)
şarkı söylicem istemeyen sesi kıssın
devamını gör...
14388. (Tematik)
uğramasın sanaaaaaaa ne hüzün ne de keder
devamını gör...
14389. (Tematik)
arkası kuşlu aynası olanlara gelsin tamirci çırağı. o çok uzun şindi söyleyemem valla. kafa radyonuza söyleyin çalsın
devamını gör...
14390. (Tematik)
biz cevabı sahada verdik. hep haklı çıkmakta iyi değil aga.
devamını gör...
14391. (Tematik)
bu site beni çok bozdu feçbukta bi gönderiye eyvallah'ı bakınız şeklinde veriyodum az daha!!!!!!!!!! bi de bu site yüzünden gerçek hayatta eyvallah demeye başladım bi sallamalık gümüş tesbihim eksik :( kötü bi site evet :(
devamını gör...
14392. (Tematik)
dervişhan ve aykun isimli iki yeni sınıf arkadaşıma selam olsun o nasıl isim lan
devamını gör...
14393. (Tematik)
merjan ve burç size de selamım var birinizin ana babası ergenlikten çıkamamış belli ama diğerinin derdini çözemedik
devamını gör...
14394. (Tematik)
merjan sana ağzımı yaya yaya merjjan demeyi pilanlıyorum inşallah ölmezsin
devamını gör...
14395. (Tematik)
kendimi duvara ite ite cenin pozisyonunu aldığım bi sabahtan gümaydıns
devamını gör...
14396. (Tematik)
çok şükür sonunda anama bacıma kavuşturan Allah'ıma.
devamını gör...
14399. (Tematik)
pazar günü bile bu sözlüğe bu vakitte giriyorsam söylenecek başka bir şey yok demektir.
devamını gör...
14400. (Tematik)
hasta oldum. ölü gibi yatıyorum. bu entry için yarım saat uğraştım.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar