formatsavar

14451. (Tematik)
uykum var.
kötü ben de.
devamını gör...
14453. (Tematik)
yobaz senden naber
devamını gör...
14455. (Tematik)
yuvarlanıp gidiyoz
devamını gör...
14458. (Tematik)
bağırcam kulanızı tıkayın çünki acır

okula gitmek istemiyoooooooooooooooooooom evet ne var
devamını gör...
14459. (Tematik)
derin bi nefes alır gibi batıyoruz yükümüz ağır¿
devamını gör...
14460. (Tematik)
zooooooor bu kooooooor yakaaaar?¿
devamını gör...
14461. (Tematik)
ah nice bir uyursun uyanmaz mısın?¿
devamını gör...
14462. (Tematik)
gööçdü kervan kaldık dağlar başında?¿
devamını gör...
14463. (Tematik)
yuunus sen bu dünyaya neye geldin?¿
devamını gör...
14464. (Tematik)
filrimin ince gülü kalbimin şen bülbülü? sen misin paçanga¿
devamını gör...
14466. (Tematik)
yaktın ah zalim beni = pattes kızartırken tavanın kapağından tavaya düşen suyla sıçrayan kızgın yağ. sa bu kafayla bu kadar cümle çıktı yannışım varsa düzelterek okuyun ulan bana ne
devamını gör...
14467. (Tematik)
hapşırdım yarhemükillah diyin abinize. tamam içinizden deseniz de olur. amin size de
devamını gör...
14468. (Tematik)
sozlukteki eksikligi farkettiniz mi atletico'nun maçı yok... acayip strese girdim. nasıl alısmısız ya.
devamını gör...
14469. (Tematik)
neredeyse 24 saattir uyumuyorum.gözlerim ışığı reddeder halde.ama isyankar ruhum hala direniyor
devamını gör...
14470. (Tematik)
sarııııııııııııııııııııııı


*
devamını gör...
14471. (Tematik)
kırmızıııııııııııı.
devamını gör...
14472. (Tematik)
ne öksürdüm be, geçmedi gitti. hastada değilim. gıcık yaptı.
devamını gör...
14473. (Tematik)
bazı şeyler gerçek olamayacak kadar absürt.. bilemiyorum,belki de kötü bir şaka..
devamını gör...
14477. (Tematik)
ikisini de tanımam ama sınıfın en güzel kızı uzaklaştırıldıysa sebebi olan omayra neden burada. yazdığı entylerden, açtığı başlıktan ben utandım lan.

kendime kızma notu: bana ne oluyorsa . olm sus lan.
devamını gör...
14478. (Tematik)
sınıfın en güzel kızı neden uzaklaştırıldı bilen yazsın: /
devamını gör...
14479. (Tematik)
çümkü burda güzel kıslara kimsenin tahammülü yok :/
devamını gör...
14481. (Tematik)
sözüm size sözlük zirveleri düzenleyenler;

istanbul da zirveyi herkes düzenler sıkıysa çorum zirvesi düzenleyin
devamını gör...
14482. (Tematik)
oooo sende öyle meraklandırıp bırakma kardeş.

ps: adam entriyi sildi ya' lan. : )
devamını gör...
14483. (Tematik)
diyecem de uyusanıza işiniz yok mu sabah kardeşim?¿
devamını gör...
14486. (Tematik)
bazı başlıklar kendiliğinden hortluyo. başlığa tıklıyorum bomboş. bu kadar cinden bahsedecek ne vardı. :((((( çok korkuyorum :((
devamını gör...
14487. (Tematik)
korku filmi arıyorum iki saattir. ama kaliteli bir şey bulamadım.
devamını gör...
14489. (Tematik)
ben öyle bi insan mıyım mecnun?¿?
devamını gör...
14490. (Tematik)
ahahahah x sonsuz.
devamını gör...
14492. (Tematik)
şurda doğru düzgün yazdığın yok beybisi o nölecek :/
devamını gör...
14493. (Tematik)
bırakıp gitmiyosam senin için. buna şükredebiliriz.
devamını gör...
14494. (Tematik)
bazı tanımlarim haberim olmadan silinmiş zibildede yok *
devamını gör...
14495. (Tematik)
kuyumcu değilim ama güzel ayar. gidemessin ülen ♥
devamını gör...
14496. (Tematik)
dilimizden düşürmediğimiz değerler üzerimize ne kadar yakışıyor... ne kadar sahiplenebilmişiz desem daha doğru olur... ya da ne kadar yansıtıyoruz?
devamını gör...
14497. (Tematik)
bana laf sokmak bu sözlükte moda haline gelmeye başladı. alakasiz başlıklarda bile beni ima ederek tanım yapıyor adamlar. halbuki kime zararım var. iyice paspasa çevirdiniz kalbimi. :((
devamını gör...
14498. (Tematik)
abi ben şaka yapmıştım vollahi.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar