formatsavar

5821. (Tematik)
şimdi yanlış anlamayın beni ama, her yer kadınlarla ilgili birşeylerle dolu, televizyon desen hali belli, sokaklarla zaten gezmek erkekler için sakıncalı, internet desen zaten her yerden bir resim çıkıyor illaki.
devamını gör...
5822. (Tematik)
biri bana deri kanseri ile ilgili şaharkulade bi broşür bulsun. duacınız olurum. boş geçmeyin abilerim ablalarım. aalllarızzaaassssiiçe.

edit; yada bulmama vesile de olabilirsiniz. neden olmayasınız ki? o kadar sağlıkçısınız. lütfen.

büdüt; bir tane değil yanlız. 200-300 tane. neden yapamayasınız ki. camoooooaan.
devamını gör...
5831. (Tematik)
dün ev taşıdım sözlük. hemide okul servisiyle. benim birader de iyi iş var taşımacılık sektörüne mi girsem acaba. o değil evi taşırken çorabım yırtıldı. dün de eve gitmedim inşallah bugün ayakkabı çıkarılacak bi yere gitmem utanırım la ben böyle şeylerden.
devamını gör...
5835. (Tematik)
bugün inanılmaz asabiyim, uykusuz, aksi, nalet diyor ya volkan konak işte ondan da beter. az evvel müvekkille toplantı yaptık. nasıl sinirlendiysem artık, ama intro hanım neden bana bağırıyorsunuz dedi, kendime geldim bi an, napıyorum ben yaa dedim. adam birde türk yani. koca adama bağırdım yani, ben hemde ben! ben gidip en iyisi bi kahve içeyim, bu sinir beni daha fazla rezil etmeden :(
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar