formatsavar

17501. (Tematik)
güüünaaaaydın arkadaşlar.

rica ediciğim şu hocalar internete videolarını, kadın kısmı da fotoğraflarını koymasın. dileyen dilediğini gitsin görsün. teşekkürler.
devamını gör...
17502. (Tematik)
günaydın da ne diyon asma anlamadık dediğinden.
devamını gör...
17503. (Tematik)
herkes herkesi yerinde görsün diyorum ilşah. yiter artık.
devamını gör...
17504. (Tematik)
@asma ben gene anlamadım ama neyse.
devamını gör...
17508. (Tematik)
naapmış da böyle güzel günde ölmüş merak ediyorum... bir şey yapmasıyla alakası var mıdır yok mudur tabi Allah bilir de.
devamını gör...
17513. (Tematik)
bir şey sorucam ciddiyim. bi arkadaş sabah doktora gidecekti. gidince doktor çok kansızsın demiş ve yemek yedirmiş oruç da tutma demiş. şimdi 1- 61 cezası kesildi mi 2- kansızlık orucu etkiler mi 3-teşekkürler.
devamını gör...
17514. (Tematik)
doktor etik olarak saçmalamış, gavurların bile yapmayacağı bir şey yapmış :) araştırmadan bozduğu için kefaret orucu tutması gerekiyor. çünkü çok aaacil aaaani bir durum yokken bozmuş göründüğü kadarıyla. hiç niyet etmeseymiş keşke. bir de kan değeri 9 ve üzeriyse tutulabiliyormuş, 6-8 civarı tutmasına mani oluyormuş. doktorun dini hassasiyeti önemli biraz. arkaaşa geçmiş olsun, kefareti mübarek olsun.
devamını gör...
17516. (Tematik)
hani egoya tıklıyorsunda orda yazar yazıyor ya. bazı bebeler nasıl yaptıysa oraya bi şey yazmışlar. kötü anılarım var. bi düzeltsenize onu.
devamını gör...
17519. (Tematik)
@'e basınca iki tane açıyor bunun birini ne yapıcaz ramazan ramazan israfa sokmayın bizi
devamını gör...
17522. (Tematik)
yazarların mahlasları niye görünmüyor acaba, paralı üyeliğe mi geçtiniz ben girmeyeli.
yoksa sevgili dervişin yeni bir cin fikri mi?
devamını gör...
17525. (Tematik)
tekbirine Allahuekber denmeyen şapşaloz orlayn mı
devamını gör...
17527. (Tematik)
isim verip rencide edemem süper biri
devamını gör...
17528. (Tematik)
ne biçim başlıkmış bu ya te Allahım asdasd
devamını gör...
17530. (Tematik)
bu başlığın uzaya yollandığını düşünüyorum da... efsane olur.
devamını gör...
17531. (Tematik)
pazartesi sendromu için gidip hazırlanayım. nöbet sizde.
devamını gör...
17532. (Tematik)


bundan biblo şeklinde satılsın bence. bestseller kapasitesi geniş.
devamını gör...
17535. (Tematik)
arkadaşlar ben ya davulcuya ya zurnacıya varıcam galiba. zurnayı kafadan eledim de şimdi davulcuyu düşünüyorum. ramazanda davul çalıyor diye dindar sayabiliyor muyuz? ay yoksa riyakar mı? yardım pls.
devamını gör...
17536. (Tematik)
davulculukta güzel para var. bi düşün bence
devamını gör...
17537. (Tematik)
öyle kapı kapı gezdirmem ama. kırcak dizini evinde çalacak. huff ya bu devirde davulcular da bi değişik.
devamını gör...
17538. (Tematik)
sende çok şey istiyon bacım kusura bakma ama devir başka devir. ekmek aslanın ağzında napcak adam akşama kadar sana mı çalacak davulu? gezcek tabi sokak sokak.
devamını gör...
17539. (Tematik)
ya tamamen sanat olarak düşünmüştüm. yine mi para ayrıca yine mi yaaa yine mi evlilik ve para. algılarım ağlıyor şuvan. eyv. karşiim eyv.
devamını gör...
17540. (Tematik)
aşkla karın doymaz diyor ümit besen abimiz. yapacak bişey yok. para önemli vesselam
devamını gör...
17541. (Tematik)
geyik yok abi geyik döndüremiyoruz at vardı o da yok...at olsaydı iyiydi.
devamını gör...
17542. (Tematik)
minik atımıza kuytuda hedepeli diye bıçak filan çekmiş olabilirler mi. vuuu korkunh.
devamını gör...
17546. (Tematik)
infinitum ankaraya gelince dediğim bi iftar mevzusu vardı ya. onu gerçekleştiriyoruz. ffk gelin diyor
devamını gör...
17547. (Tematik)
oooooooooo iyi abi onun fırından pidemizi alırık giderik :)
devamını gör...
17550. (Tematik)
hadi hayırlı sahurlar mübarekler, aeo.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar