formatsavar

2051. (Tematik)
saat kaç oldu şimdi , of kafam karıştı yine :]
devamını gör...
2053. (Tematik)
saatler iler geri ileri geri değişip durmasın tutamıyorum zamanı
devamını gör...
2056. (Tematik)
"bir umuttur zaman... bir müphemdir zaman... ilerledikçe gerileyen... hep yeniden başlayan... etmezseniz satlerinizi ayar... sizin de hayatınız kayar..." aht
devamını gör...
2057. (Tematik)
@buhava olmaz tutmam lazım hatt bazen durdurmam bile gerekebiliyor.
devamını gör...
2058. (Tematik)
@vosvos
zamanı durdurmak tutmak, ileri geri sarmak. tüm bunları yapabilmeniz için size nirvanaya ulaşmayı öneririm.
devamını gör...
2061. (Tematik)
@2263
ara sıra bazı bazı kullandığım bir gülüştü, dil çıkarmak için kullanıyodum =p dan önce :]
devamını gör...
2063. (Tematik)
@efsus

ara sıra bazı bazı derken ara sıra'dan kastedilen nadirlik vurgusunu daha mı azaltmış oldunuz? ara sıra kadar değil ondan daha nadir gibi mi? 1/2*1/2 gibi bi şey mi?
devamını gör...
2064. (Tematik)
aleyküm selam. bu akşam formatsavar hareketsiz. selam bile alan yok.
devamını gör...
2065. (Tematik)
yıllar sonra bilgisayarım beni mavi ekran ile karşıladı, duygulandım.
devamını gör...
2069. (Tematik)
soru varsa alabiliriz arkadaşlar, dertlere deva, çengellere çözüm buluruz elbet..
devamını gör...
2074. (Tematik)
@buhavadagidilmez

sevdiğin kız sana abi dediyse dünyanın sonu değil. hatayı kendinde aramalısın. demek ki izlediğin yol yanlış. bu zamana kadar taktiksel hatalar yapmışsın ve sürecin sorumlusu sensin.
yeni 5 aylık kalkınma programı ile bu işin üstesinden gelinebilir.

devamını gör...
2075. (Tematik)
@falcon zeki müren de bizi görecek mi?
bu sorulmamıştır inşallah daha önce
bir de istediğin yerden başlayabiliyor musun?
devamını gör...
2079. (Tematik)
@dr. nikon

sana sorulmasını istersen sana da sorarlar. burada herkese sorular sorulur ve cevap bir şekilde alınır.
ya da öyle ce durursun, sessizce duranlar da var burda, hiç yazmayanlar, ama burda olanlar.
devamını gör...
2080. (Tematik)
@falcon

nasılsın?? hep bizlerle uğraşıyorsun falan arada halini hatrını sormak lazım di mi (:
devamını gör...
2083. (Tematik)
@buhavadagidilmez

ben de aynı dertten muzdaribim :( bunu dinliyorum şimdi. #s/1airi5" target="_blank">http://fizy.com/#s/1airi5
devamını gör...
2084. (Tematik)
@vosvosumolsun

zeki müren beşiktaş iskelesine gelirsek bizi görecek.
devamını gör...
2088. (Tematik)
solfreyme maşallah demeli.
voltajı düştü. bi rahatladı..
devamını gör...
2089. (Tematik)
@dietich

geyik modunda dahi olsa ben o tarz müziğe dayanamıyorum :d
devamını gör...
2091. (Tematik)
@ vosvos
akustik kemençe nedir şekerim? biz bunu konuştuk halkımız bilinçlenmesin diye sordum hazır cevap vermiyorken sen sorayım dedim.
devamını gör...
2092. (Tematik)
@anka ehuah kahretsin yine dayanamayacağım elektro kemençe kadar olmasa da o da yörelerimize ait uydurma bi müzik aletidir. :d
devamını gör...
2093. (Tematik)
@buhavadagidilmez
ben üzüntüden ne dinlediğimi biliyor muyum :(
devamını gör...
2094. (Tematik)
@vosvos

aslında gönlünde vosvostan başka bir araç yattığını sadece bana mı söyledin? merak etmediğim için şimdi soruyorum.
devamını gör...
2098. (Tematik)
@ vosvos
elektro kemençe mi, o la laaa! rüya gibin bişey. ben de istiyorum.
devamını gör...
2099. (Tematik)
@anka biz bulduk diyip piyasa sürelim deli para kazanırız.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar