formatsavar

8481. (Tematik)
her şey gibi insan kendini en çok kendi olmadığında tanımlamaya ihtiyaç duyar. bir çatışm lazım yani. hem de ne var insanın algıları açılıyor. kelimeler kifayetsiz kalıyor..
devamını gör...
8482. (Tematik)
@humuncili ben en son mumbar demişim, taharet tası demişim kelle paça demişim. e o zaman ben de kifayetin sarı renginin aldanışla rakseden gölgesine sunduğum bir kelebek hayatının kayıp çetelesinden bahsedeyim. ehltb hocam ölülerin cinsiyeti olmaz!
devamını gör...
8483. (Tematik)
@humunculi : Allah "oltaya gelenlerden" olmaktan sakınsın. yazmışsın ya oltaya gelmeyince hayat çok sıradanlaşıyor bence.
devamını gör...
8485. (Tematik)
@raif efendi başkan bunlar yedi bitirdi bizi:) aman ben nasıl edim, saz getir fasıl edim, pek de güzel değilsen canım, gönüldür nasıl edim:) seviyeyi düşürmeyek raif hocam:)
devamını gör...
8490. (Tematik)
@karamatem süpermiş bu hocam. eline sağlık. süper kahraman gibi olmuş kanatlı bir x men vardı onu hatırladım.
devamını gör...
8492. (Tematik)
@raif efendi

hocam eyvallah ama bence 80 leri anlamadan arabeske vurmak biraz insafsızlık oluyor. neden dersen sosyo politik bir alt metni de var o kültürün.
devamını gör...
8493. (Tematik)
@raif efendi

eyvallah hocam. ben pek müzikten anlamam. hani hangi sazlarla hangi makamlarla nasıl icra edilirse arabeskin saf bir örneği olur bilmiyorum ama temalarına bakarsak köyden kente gçö olgusunun yoğunlaşmasıyla şehre ve şehrin normlarına tutunamayan kitleler sanki bu müziğin etki alanına daha çok giriyor gibi.
devamını gör...
8498. (Tematik)
benim için hava hoş, ben sabah dersi olanları işe gidecekleri falan düşünüyorum. (yalanımı yiyeyim saat 10 da kalkmak için evdeki her türlü elektronik cihazı kuran sanki başkası)
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar