formatsavar

8867. (Tematik)
@kahve
karşim, pubmed ne için var?!?!? otur çalış evladım, ispanyaya, barselonalara seni ayakkabı ile kiliselere giresin diye yollamadık !!
devamını gör...
8868. (Tematik)
@ saygı değer humunkuli

buralara yaz günü kar yağıyor canım ölene kadar seni bekleyemem, hoop döndük mü serdar ortaç'a?
zaten bana bir tomar makale verdiler ama ben ders anlatımı istiyorum. sln'lerden kontrollü salınım mekanizması gibi. bi kaynak söyle pls.
devamını gör...
8873. (Tematik)
@ed kardeşim kusura bakma ama kayseride belki de benden yarım saat önce iftarını açacaksın, sonra karnını doyurup hala iftar saatini bekleyen bizlere, esnaf lokantasından yeni çıkmış adam gibi ağzında kürdanla konuşup oruç nası gidiyo usta diyeceksin di mi ;) neyse rabbim bu hayırlı ayda dualarını kabul eylesin, orucunu kolaylaştırsın, tabi bizimde amin.
devamını gör...
8874. (Tematik)
@soul rebel aynen öyle yapacam abi ben iftarımı açıyom tvnin karşısına kuruluyom istanbuldakiler yeni iftarını açmış oluyor yazık lan diyorum sadece :))) dualarımız kabul olsun Allah yardımcımız olsun
devamını gör...
8878. (Tematik)
firmanın 1 yıl öncesinden alınan uçak biletinin aktarmadan sonraki uçuşu iptal edip yolcuya haber vermemesi.! dangalak mısınız nesiniz la çocuk şangayda mahsur kaldı.
devamını gör...
8879. (Tematik)
müslümansan ve mantıklı, makul bir fikre sahipsen bu fikir islami fikir olarak tanımlanabilir.
mantıklı fikirleri nöronlarında muhafaza edemiyorsan müslüman olmana gerek yoktur çünkü zaten sorumsuzluk makamındasındır.
(bkz: akıl baliğ olmak.)
müslüman olmayanlar tarafından üretilen makul ve mantıklı fikirler ise bir müslüman tarafından öğrenildiği andan itibaren islami fikir ünvanını kazanır.
islami fikir böyle kapsayıcı ve kolay bir şeydir işte ama genellikle yenilmez.
devamını gör...
8880. (Tematik)
s.a. nabıyonuz gençler? yatıyonuz mu sahurdan sonra. son yediğim peynir parçası boğazıma yapıştı su da içemiyorum çok acıklı bi durum..
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar