formatsavar

9363. (Tematik)
o değilde çocuğun adını dexter koy sonra bu çocuk niye böyle yok efendim kana sempatisi var yok kesmeyi bicmeyı seviyor . sen yanlışı en başında yapmışın adını dexter koyaraktan .
devamını gör...
9364. (Tematik)
basın özgürlüğünde 154. olan bir ülkede yaşayıp özgür düşündüğünü zannetmek başlığına tanım yazdığımda böyle bir başlık bulunamadı diyor fakat sol şeritte başlık gözüküyor? peki ben bu başlığa neden tanım yazamıyorum?
devamını gör...
9365. (Tematik)
bu başlık sol şeritte üstlere bile çıkmasına rağmen ben de hala aynı uyarıyı veriyor ve tanım giremiyorum. atam bana da mı kızdı lan acaba:/
devamını gör...
9375. (Tematik)
şu sıralar nedense sozluk yazarlığı için fazla yaşlı olduğumu düşünüyorum, evet galiba hakikaten bir
yaş sınırı var bu işin doğasında, galiba artık gidip torunlarımı sevmeliyim, valla bak aha tikandim nefesim kesildi, parmaklarim da kireclendi tutukluk yapıyor, oyyh zaten şu t9 'dan da çıkış yapamiyom teknoloji fukarasiyim saçma sapan tamamlıyor yazdıklarımı kırk kere düzeltme yapıyorum vallaha yoruldum yavriiim...
devamını gör...
9376. (Tematik)
acil yardım beyler.

odun ateşinde güveç yapacam.

yalnız hazırlanışında bir farklılık var mı . yoksa her zamanki gibi yapacaz.

fırında yapılırken farklı hazırlanıyor diye biliyorum.
devamını gör...
9377. (Tematik)
cuma günü kapı çaldı ,açtım baktım karşı komşumuzun kızı.dedi ki; bu sesleri sizde duyuyor musunuz her yerden tekbir sesleri geliyor,evde de yalnızım çok korktum. alt katta da zikir vardı ,yahu ne güldüm kız öyle deyince.dedim korkma alt kattan geliyor o sesler.tekrar diyor ki;kuran sesi falan olsa anlayacağım da direk tekbir sesleri gelince çok korktum.*
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar