formatsavar

9421. (Tematik)
@sulu sepken ohoo ben de bisey sandım:) tasınmak bir yandan iyidir. degisiklik oluyor. bide evdeki sacma kalabaliktan kurtulabiliyorsun tabi yerlestirirken ayiklarsan. bide yeni evine mis gibi yerlesiyorsun her sey düzenli.
devamını gör...
9422. (Tematik)
@moriarty evet ya bir sürü atılacak şey varmış. ama topla topla bitmiyo resmen. annemin ceyizinden kalan tabaklar bile var :) 21 yıl öncesinden :)
devamını gör...
9423. (Tematik)
askerde amerika'dan kısa devre ( 4 ay ) için gelmiş bir arkadaş vardı. 8 yaşında çıkıp 30 yaşında dönmüştü adam. yani türkçe yaş 8. türkü söylerdi arada:

" parmağıhııındaa yusüklehheeerr

ohh ohyy eminehhaae

nedieerrr bu güselliikleerrhh

oh oh eminememem "

bu da böyle bir anımdır.
devamını gör...
9432. (Tematik)
girişin üstündeki daireye 900 tl kira verilir mi la.görmemişin bi evi olmuş 900 tl kira istemiş. girişin üstü la balkondan atlasan aşağı sapasağlam inersin niye 900 tl veriyim.ayrıca her ay 900 tl verebilcek olsam gider ev alır onun taksitlerini öderim senin girişin üstündeki evine niye veriyim.
devamını gör...
9435. (Tematik)
az önce cin çagırmak başlıgına yazdıgım tanımdan sonra soda şisesi kendi kendine devrildi soda döküldü. korkmalı miyım acep:)
devamını gör...
9438. (Tematik)
lise 1den sonra hiç sayısal görmemiş bir dil öğrencisiyim, liseden mezun olalı 9 yıl oldu.arkadaş millet hala çocuğunu matematik,geometri,biyoloji çalıştırmam için bana gönderiyo. dilciyim olm ben dilciyim.ingiliz dilbilimi okuyom ben ya. ing çalıştır de, türkçe çalıştır de,tarih çalıştır de ama sayısal deme!!11
devamını gör...
9439. (Tematik)
"seni sekülerleştirmeye bütün gücüyle gece gündüz çalışan modern dünyada mümin olarak kalabilmek dünyanın en zor savaşını vermek demektir. bu savaş başladı mı artık hiç bitmez..."
devamını gör...
9440. (Tematik)
geçen gün stajda hayatın anlamını kasıyodum,
şöyle bişey peydahladım;
şevkat, merhamet, sevgi gibi duygular Allah tarafından insana veriliyor, insanoğlu Allah'ın sevgisinin, şevkatinin bir başka kişiye ulaşmasında vesile oluyorsa,
wait for it...
wait...
just wait ok?!? i am thinkin'...
oh! yep, founded!
platonik aşıklar, maşukuna sevgi gösterisinde bulunma eğilimini dizginleyerek, sevginin o kişiye ulaşmasını engelliyor olmasın!?!?!
yaaa...
böyle düşünmemiştin kabul et..
peki burdan nereye geliyorum?
hoooooooop...
(bkz: eqlesin)
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar