formatsavar

10081. (Tematik)
sulu sepken benim de sulu bi yemege ihtiyacim var :( ulan komsuluk bitmis bir aydir anamin omzu kirik sicak sulu yemege hasret kaldik vicdansizlar biriniz de bi tas yemek getirmiyorsunuz. lan ogrenciler sizi simdi daha iyi anliyom. o degil de acim ben ac
devamını gör...
10084. (Tematik)
o zor iste bina benim sayilir la ne terk etmesi yedirmem ona yoneticiligi :) geliyo artis artis konusuyo benim 22 dairem var la cogunluk bende ne dersem o okur diyorum ama bunu dedigim de yuz ifadesini gormek her seye bedel :)))
devamını gör...
10085. (Tematik)
delihatsun cok yorgun olmama ragmen uyumuyorum iste :/ yemekleri disarda yiyoruz genelde ya da babam yapiyor onlari yemek zorunda kaliyoz lan olm cok acikli durumum bildiginiz gibi degil sabah kalkip yatagimi falan topluyim ben daha once hic yapmadim boyle seyler
devamını gör...
10088. (Tematik)

doktor benim işim de çok zor valla... inan her sabah kendi çorabımı kendim giyiyorum! o derece yani...

devamını gör...
10089. (Tematik)
jamiryo bu son kalanlardan biri bu lavuguda ben bitirecem. saka maka adam kabus gibi ya kurtulus yok adam ofise geliyo la ofise var mi boyle bi sey :) gorevliye ben yonetici olacam iyi gecin benle falan demis terbiyesiz yedirmedik elhamdulillah yoneticiligi !!1!
devamını gör...
10090. (Tematik)
dunyaya vuran adam : aslinda ben evlenmeyi cok istiyom valla bak ama qiss yok qanqa

delihatsun Allah baska dert vermesin kardes zormus senin isin icimi parcaladi bu derdin babamin cebinden sigara calip icecek kadar uzuldum bu durumuna :(
devamını gör...
10093. (Tematik)
@doktor, yaşın ilerlemesi ile bir gelin adayında olması gereken maddeler doğru orantılı. yaş ilerledikçe istekler de artıyor. etrafımdan biliyorum. hakkında hayırlısı.
devamını gör...
10094. (Tematik)
delihatsun senin bu yaptigina kayseri agzi deniyor dostum :) bu saatte kimsenib gelemeyecegini gayet iyi biliyosun kayserili misin yoksa sen neresindensin hemserim topraaam :)))

lan o degil de sabah da gelinsene butmraya saglam muhabbetler cevirek simdi telden yaza yaza kolum agridi
devamını gör...
10097. (Tematik)
ora nere oyle ya ucakla iki gunde geliniyo falan merak ettim? teklif gonulden ona lafim yok valla bak inaniyom gonulden olduguna lakin gelemeyiz buna kayseri agzi denir iste :) ama iyi okurdi be iskembe kelle paca falan bu saatte borcun olsun :)
devamını gör...
10100. (Tematik)
jamiryo kelime oyunu yapma acken kafam hic basmaz anlamadum :(

delihatsun nerdesin o zaman arkadas magazincilere yerini soylemeyen unluler gibi hissediyo musun su an kendini :) tamam gelmiyecem corba icmeye :d
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar