formatsavar

14642. (Tematik)
@nesir

bence de. yürümek güzel ama aynı şemsiyenin altına sığınmak falan. aynı karede buluşmak bi de. damakta kalan muhabbetin lezzeti filan vs. :)
devamını gör...
14649. (Tematik)
ya ben 2 gb + sınırsız internetin 2 gb kısmını ilk gün bitmeden bitiren insanım sadece 2 gb neyime yetsin :((((((((((
devamını gör...
14650. (Tematik)
çok mutsusum söslük.... ama siz sevinin artık daha az yazıcam snrm glb blki tabi belli olmas :d
devamını gör...
14656. (Tematik)
kendi melalinin gurbetinde olan biri, “show must go on”kuralı kesintisizce sürebilsin, cümbüşe zarar gelmesin diye, “tecahül-i arif”lerin en sefih tatbikatçısı olmaz mı?

bak bu cümlenin değeri o kullandığımız melal, sefih ve cümbüşte lan. çalıyom diyom size. ha artık buradayım.
devamını gör...
14657. (Tematik)
bazı abileri abilikten attım lan.

ffk abimdir ebediyen. en yeni abimdir. asımın nesli de abimdir. büyük ayı abi abimdir, hediye çeki de yelelilisinden abimdir. gerisini atmamın sebebi almanyadan abimin gelecek olması lan. yer yok napam. çok ta fifi diyenleriniz vardır, aslında umursuyorsunuz sizi köftehorlarrr.
devamını gör...
14658. (Tematik)
kürt yazarların sözlükte görünmemesi başlığına yazacaklarım şunlar olurdu lan.

neydeceniz üstlerini kırmızı boya ile mi çizeceniz lan?

tanım: bu soruyu soranın gözüne gözlük takması gerekir. mikro dünya bambaşka oglım.


devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar