formatsavar

15282. (Tematik)
ha bir de moon diye bir film var. ucuz ama fikir güzel. sevebilirsin belki. hatta aynı filmin naziresini tom cruise çekmiş. bak hatırlayamadım onun adını ama fikir temel olarak birebir aynı. yani 2-3 efekt koyduk birde tomu oynattık oldu mu sana feriştah? bence olmadı.
devamını gör...
15287. (Tematik)
iş arkadaşım huysuzluğumu çok güzel tasdik etti. bir de üstüne şimdi tatlısın sevimlisin çekiliyorsun ama yaşlanınca nasıl olursun ki sen! dedi. ağlıyım bence.
devamını gör...
15288. (Tematik)
abi hiç sesin soluğun çıkmıyor neredesin sen demiyorsunuz.
feci hasta oldum. cumartesi akşamından pazartesi sabaha kadar yatak döşek yatıyorum. göçüp gidecektim ömrümün baharında evlenemeden bu dünyadan.
merhaba.
devamını gör...
15290. (Tematik)
arkadaşlar galata mevlevihanesi'ne gidip içinde fotoğraf çekeniniz var mı? bana internette yayınlanmamış, şöyle eli ayağı düzgün 5-6 galata mevlevihanesi fotoğrafı lazım.. duacınız olurum. çok ama çok acil..
devamını gör...
15292. (Tematik)
cumartesi serum yedik geldik burada sızlanmıyoruz ciks ciks... neerde o taş fırın ekmekleri... ekmek mi dedim.
devamını gör...
15293. (Tematik)
kolay hasta olmuyorum ama olunca da biraz ağır geçiyor.
valla hastalığa taşfırın falan sökmüyor, ve hatta galiba bu konuda erkekler kadınlardan daha narin.
devamını gör...
15294. (Tematik)
bazen böyle saçma sapan manasız şeyler söyleyesim geliyo, ama kendi kendime söyleyince de zevkli olmuyo. ben de twittera yazıyodum önceden böyle "rö" falan gibi ama işte twitterım +40 akrabalar tarafından keşfedilince hesabımı korumalı yapmak zorunda kaldım. öyle olunca da kimse retweetleyemediğinden egomu sıvazlayamıyodum ben de. şimdi işte artık bu başlığa yazıp artılarla ego tatmini yapmaya çalışcam bakalım.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar