formatsavar

15722. (Tematik)
bende oyleyim hatta lafı bir araya getiremem diye hic konuşmam bile :d ama tweeti atan kişiyi icerigini ve aldığı favlari rtleri düşününce insan sok oluyor..
devamını gör...
15724. (Tematik)
ya ne eziksiniz ben ortaokulda münazara kralıydım resmen dersten çok münazaraya girerdim size üzülüyorum...... :b
devamını gör...
15726. (Tematik)
bi dakka bi dakka münazara dedin mi adamın aklını alırım sahneye çıkma topluluğa konuşma bunlarda sıkıntı yok. ama boş laf yapamıyorum yani bi insanla direkt tanışamam mesela yok mu bi psikoloji okuyan nedir bunun hükmü

değil mi yav çoğu samimi sanki :d
devamını gör...
15728. (Tematik)
haydaaa kandırıldık ey halkım unutma bizi şu an. zaten ben buraya eskiden ayda bir geliyodum birileri diğerlerine küsmüş birileri atarlı gitmiş falan ben gelince herkes uslu uslu muhafazakar muhafazakar tanım giriyodu
devamını gör...
15729. (Tematik)
psikoloğu bulursan bana da söyle.. :d

ya ben her gün sözlükteyim sözde.. sizinle bir derdimi paylasayim.. ama kim atılıyor niye atılıyor hic anlamıyorum lan.. :d sözlüğün safi gibi hissediyorum sonra kendimi
devamını gör...
15731. (Tematik)
valla ben seni buranın zirvelere giden kıdemli yazarlarından diye biliyorum sen de bilmiyosan bizim bilmememiz baya doğal şu an :d
sözlükte game of mods dönüyor diyorlar
devamını gör...
15732. (Tematik)
1 kere iftar 1 kere de normal zirveye katildim o kadar.. bir de sözlüğün ilk kurulduğu zamandan beri varım.. ama o zamandan beri anında anlamam hep kaciririm ama kişisel olarak çok iyi gözlem yaparım bak.. tek huyum bu :d

he ya.. modlarla ne oluyor öyle.. ne tanım silmeymis arkadaş.. bir turlu çözemedim olayı.. :d
devamını gör...
15733. (Tematik)
ya ben de en başından beri varım. hatta okuldan bi arkadaş benden görüp geldi buraya. o gitti zirveye ben gidemedim o gün bambaşka bi yerdeydim. çok saçma bir olay. bi cogito street move basket olayımız var ama o tam zirve değildi basketimizi oynadık sonra abiler bi yerlere gittiler biz eve ahahahahddfgh :d

mod olmuş muydun daha önce sanki öyle bi şey hatırlıyorum
devamını gör...
15734. (Tematik)
yok.. mod olmayan tek eski yazarım asdfg :d o kadar çok kişi mod oldu ki.. ve o basket seysini hatırlıyorum.. sanki gecen de onunla ilgili bir konu geçmişti ama bilemedim..
devamını gör...
15736. (Tematik)
eksik kalsın :d ya bana bazen sözlük bile saçma geliyor.. ama sonra bakıyorum ve diyorum kendime ; yağmur senin günün sözlükte geçiyor saçma olsa boyle olmazdı diyorum teselli ediyorum geçiyor.. :d ama kavgalar falan çok saçma.. bir suru günah alınıyor ki yüz yüze görüşme imkânı yok ve tekrar konuşma garantisi yok..
devamını gör...
15738. (Tematik)
ahah.. o zaman boş gecmeyelim.. bir kamu spotu yapalım..; özellikle çocukların yanında ve kapalı alanlarda sigara icmeyelim efenim.. diğer turlu serbest..
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar