formatsavar

15749. (Tematik)
kaptan abi saygımdan zerre ödün vermeyecem. fekat hala cümle içinde hakaret ediyorsun. terbiyeyi senden öğrenecek değilim abi. şu an itibari le seviyeyi artırabilirsin. kızgın felan değilimm lan. çünkü sözlüğü içselleştirecek kadar vazgeçmedim hiçbir şeyden. benden bu kadar. diyecek çok şey var ama çok laf yalansız olmazmış abi. sözlükte olduğum zamanlarda terbiyesizlik fışkırttığım başlıklar size de elvedadadadadada. hadi bağalım up up up seviye. dei gider. dursa gereksiz laf uzayacak.

selametle.
devamını gör...
15759. (Tematik)
ne zaman hastaneye gitsem curcuna...herkes numaralandırılmış,sıra da belli fakat bu insanlar bir tuhaf.niye girmeye çalışıyorlar sürekli,doktorun kapısına yapışmak neden anlamıyorum?doktor geri çıkartıyo sırası gelmeden http://girenleri.bi de onlarla uğraşıyo.ilkeliz biz toplum olarak.eskiden hizmet rezildi.şimdi hizmet standartları nispeten yükselmiş durumda fakat hengame aynı..başkalarıyla yaşamayı öğrenmeden de bu sıkıntılar bitmeyecek.
devamını gör...
15760. (Tematik)
bazen tanımadığın kişiyle sohbet etmek, tanıdıklarınla sohbetten daha rahatlatıcı. hiç olmazsa bir önfikrin olmuyor. bunu desem bu şöyle düşünür böyle düşünür. en iyisi mi anlatmayayım diye.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar