formatsavar

16206. (Tematik)
dizi izlediğim bir internet sitesi kapatıldı. başkada hiç bir dizi sitesi yayınlamıyorlar. torrent diye bir şey duydum orada o dizinin bütün sezonları paket olarak indiriliyormuş. ama bilgisayarın dns ayarları değiştirmek gerekiyormuş.
question 1 : dns ayarlarını hiç değiştirmedim değiştirsem yasa dışı bir şey olur mu ?
question 2 : ayarları değişirsem ptt koruma paketinden çıkar virüs gibi şeylere bulaşır mıyım?

artıları ve eksileri nelerdir.?

devamını gör...
16207. (Tematik)
bilen bilir ekşi sözlük'te "s..... formatı eyledin viran" diye bir bkz vardır.bazen keşke burada da kullanabilsem diyorum.hatta bazen entrylerime bakınca kendime bile diyorum.
devamını gör...
16208. (Tematik)
sa.
biz arkadaşlarla umreye gitmeyi düşünüyoruz inşallah vizeyi aldık tur kullanmadan gideceğiz
3 gün mekke 1 gün de medine düşünüyoruz
var mıdır bu şekilde tursuz gidip kendi ayarlayan
nerede kalınır neler yapılır
mesela mekkeden medineye araba kiralasak arabayı medinede bırakabiliyormuyuz
var mı bize tavsiyesi olacak
devamını gör...
16212. (Tematik)
yalnız kurduğum cümledeki özne eksikliğinden kaynaklanan anlatım bozukluğu benim bile midemi bulandırdı şimdi... nasıl olabilir böyle bir şey?!
devamını gör...
16218. (Tematik)
yav doktor kendi haline bırakın deyince sen kendi halinde test çözmeye mi karar verdin bu mu yani ahahjs
devamını gör...
16219. (Tematik)
hahah bir gün uyandım ve dedim ki "12'nin cevabı denizli mi hocam??" ve o günden sonra hiç durmadım... yok ya işte son günlerde kasınca beyin de otomatiğe alıyor kendini. her şeyi şıklı görmeye başlıyom.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar