formatsavar

17283. (Tematik)
"köşedeki çiçekçi seni sordu bugün" diye şarkı sözü var ya. başkası olsa "sen ne ayaksın elalemin karısını kızını soruyorsun ulan!" diye çiçekçiyi döver, helal olsun sakin adammış. fazla sakin. üstüne şarkı yazmasına da gerek yokmuş yani.
devamını gör...
17287. (Tematik)
dişçi ağzımda 2 saat boyunca maden aradı resmen. ağzıma ne kadar dolgu varsa çaktı geçti. o değil yarın sabah bi daha gitcez.

lan at beyleri yaşıyonuz mu? çok özlediniz beni demi itiraf edin
devamını gör...
17291. (Tematik)
at dei

ne biliyim lan o nasıl tut diyorsa o şekilde tutuyodum. kıpraşınca "bu malzemeler çok pahalı ama" diye tribe giriyodu teyze.
devamını gör...
17294. (Tematik)
at dei

ne porseleni lan. bildiğin kanal tedavisi üstüne dolgu yaptı. o kadar paralı olsam ne işim var devlet hastanesinde.
devamını gör...
17296. (Tematik)
at dei

sende haklısın ama yok öyle yağma! 2007 yılında da gelip düble yok yaptım dediydi başkan. açık konuşalım çılgın proce 2'yi bekliyom ben.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar