formatsavar

17402. (Tematik)
bence tek kişi kendi kendine konuşuyo ay bütün tanımlar tek kişinin farklı yönleri gibi naber lan edri
devamını gör...
17404. (Tematik)
ne kadar ayıp şeyler bunlar ya ya bunu kim söyledi bilen var mı. bi vine'da görmüş olabilirim fethullahgülen'in tuhaf sohbetimsi şeylerinden birinde filan.
devamını gör...
17406. (Tematik)
moderatörlere zaten inkar edilemez bi gıcığım var bi de neymiş onlar nickleri de göreceklermiş. sözlüğü bırakasım var resmen guinness saçmalık rekoruna hoşgeldiniz, next station: the great cogito
devamını gör...
17410. (Tematik)
la olm artık oy verince de kimin kim olduğu görünmüyo!! olm yaktın lan bizi birollll!!!!!

edit: görünüyomuş.. e peki formatsavar da niye görünmüyor??

edit2: düzeldi..
devamını gör...
17412. (Tematik)
bence olmadı bu. artı verecem adama ister istemez kim bu diye bakıyorum. sonra olsun yine de haketti diyorum filan. olmadı birol bu şey.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar