formatsavar

4701. (Tematik)
@humunculi bende bugün aynı şeyi öğrendim. daha doğrusu tüm gerçekliğiyle yüzüme çarpıldı bu durum. insanları tanımak çok zor.
devamını gör...
4702. (Tematik)
@müslüman domates bilakis benim de yüzüme çarpıldı. iyi de oldu gerçi.
devamını gör...
4703. (Tematik)
burda biseyler eksik gibi yegen. ne eksik bilemedim cozemedim, sevemedim karagozlum. pazaroldugu icin mi boyle yoksa ben uzun suredir sozlukten ayri oldugum icin mi boyle hissediyorum. bilemedim ki simdi.
devamını gör...
4705. (Tematik)
ey sözlük... sen can sıkıntılarım için varsın biliyorsun mu?
devamını gör...
4706. (Tematik)
o değil de sigaram bitmek üzere tek derdim bu şu an ne kadar işsiz bi insanım :)
devamını gör...
4707. (Tematik)
sigara paketi başlığındaki tanımlarımı artılayan insan sana çay sigara ısmarlayabilrim :) yalnız değiliz panpaa
devamını gör...
4708. (Tematik)
online olan 40 kisi yazan 10 kisi, ilginc bir istatistik deeel mi yeeeen :)
devamını gör...
4709. (Tematik)
sözlük kalktım şeyden taa istanbullara geldim.. bak telefon numaramı yazıyorum.. belki uzun süre giremem ama zirve, halı saha maçı, piknik, miting vs. olur ara beni yala beni.. tamam mı?
devamını gör...
4710. (Tematik)
kepi yukarı değil ileri attım. işte bu kadar saçma bir hayat yaşıyorum ben.
devamını gör...
4711. (Tematik)
dayı, ilginçtir online sayısı bazı günler 60'ın da üzerine çıkıyor ama günün en beğenilen tanımının aldığı oy sayısı 12 :) yav bu kadar adam burada ne yapıyor. fespuk gibin bişey oldu çıktı bura
devamını gör...
4713. (Tematik)
yav kullanan var tabi nasıl yok? öyle ki burayı da o hale getirmişler. dam giriyo mesajlaşıyor çıkıyor. aslında bi akşam mesaj aparatı kaldırılacak bak o zaman nasıl entryler akıyoır oylar patlıyor.
devamını gör...
4714. (Tematik)
iyi hadi o zaman haftada birgun mesaj aparati kaldirilsin diye kampanya baslatalim. sen konuyu baslat tanimlar benden..
devamını gör...
4716. (Tematik)
bana her dayi diyene yeeen diyesim var, o kadar icten hem de..halbuki sadece adimi soyluyolar. nasil bi havaya giriyosam artik sormayin :)
devamını gör...
4717. (Tematik)
formatı savdıracaksınız evet, buraya aranmaya gelmeyen insanlar da var, yazarken cıvık ve bulasıcı kelimelerle cümle kurmayalım, illaki bulasıyor, üstelik kokuyor! yazsan bir türlü yazmasan bir türlü, anlamıyorum bu ruhsuz elestirilerinizi!
devamını gör...
4718. (Tematik)
:) ehehe dayııı yieeeen:) burada bi tekel bayi var dayı'nın yeri diye seni görünce hep "acaba bu o adam mı" diye düşünüyorum:))))
devamını gör...
4720. (Tematik)
ridiculus mus, burada senin için söylenen bir laf yok, okumak ya da bu bölümdeki herhangi bir üslup hoşuna gitmiyorsa okumazsın olur biter.
devamını gör...
4721. (Tematik)
bana söylendi demedim zaten, kisisel alacak bir seyim yok, önemli olan söylenmesi ve elestirmek bu kadar ayaga düsmemeli!
devamını gör...
4722. (Tematik)
bu köprü diş operasyonu nasıl oluyor gençler...
devamını gör...
4723. (Tematik)
ha bu arada yok yeni nick almışsın bla bla falan demişsin, kardeşim afra tafra yapıp engelliyorsun, sana "bak başımızın tacısın her zaman " demek için üyelik açıp mesaj atıyorum sonra vaaaay efendim bilmem ne. en azından sana duyduğum saygıya bir hürmetin olsun!
devamını gör...
4724. (Tematik)
cok mutluyum ya istanbulda 4 saat trafikte yol gittim bugün valla be öyle böyle değil
bi sürü hanson la
devamını gör...
4726. (Tematik)
ses çok tok geliyor entrylerde olabilir mi acaba?:)))
devamını gör...
4727. (Tematik)
her neyse karamatem, ben dediklerine degil kast ettiklerine elestiri getirdim, kimse kimseden daha akıllı ya da dik degil, herkes aynı kuburda iste!
devamını gör...
4729. (Tematik)
ridiculus mus bu söylediğin şeyi gerçekten düşünmeni ve öyle yaşamanı isterdim. cidden!
devamını gör...
4730. (Tematik)
bana saygı duyman birsey ifade etmez, o saygıyı herkes hak ediyor saçma bir yerden vurdugunu sanarak bana yanıt vermen ise beni asagı çekmez, sorun bosluklar ise adam gibi ortaya konulsun!

devamını gör...
4731. (Tematik)
"seni tutan birşeyler var, korkuların yanında"
:) o yüzdden mi süslü süslü cümleler kurup son cümleni söyleyerek irtibatı kestin?

ha bu arada aşağı-yukarı kompleksin mi var anlamadım sürekli bundan bahsediyor, herşeyi böyle okuyorsun?
devamını gör...
4732. (Tematik)
size son kez yazıyorum sayın matem, benimle böyle konusamazsınız, irtibatı neden kestim sizinle ,açıka yazayım;

sizin dürüst olmadıgınıza, arkadan is çevirdiginize ve kisisel hezeyanlarınızı dostluklara bulastırdıgınıza inanıyorum, siz bana kardesim dediniz, ben size kardesim dedim ama kardesim dedigim bir adamın sadece saçma elestirilerle dahil oldugu yere kamikaze dalmasını da akıllıca bulmadım, size son yazısım bu, bir daha mesele sanki baska imis havası vermeyiniz yazdıklarınıza, kimse yemez çünkü!

selametle
devamını gör...
4733. (Tematik)
ahahaha ne kadar dürüst bir insansın:))) yine falan da filan da fişmekan da oldu deyip belirsiz konuşmalara devam et. bana dürüstlüğü öğretecek adam "uff snne be slk" modunda olunca pek ciddiye alamıyorum. bişeyler söylüyorsun kendince ve yine kendince bu doğrudur bu yanlıştır deyip hiçbir şeyi öğrenmeden bilmeden kendince tepki sandığın bir takım tavırlar sergiliyorsun. çok meşhur bir liseli lafı vardır "beni bilen biliyür" diye sana tavsiyem artık bu moddan çık, eski mütevaziliğini bu kadar aratma bize. sana kimse bu kıymeti onlara üstten bakman için vermedi ki bunu yaptığını sanıyorsun ama çok komik görünüyorsun. delikanlı olsan mesaj atatr ağzına ne geliyorsa yazardın, ne tepkini adam akıllı gösterecek kadar dürüstsün ne de bunu yapabilecek kadar güçlü! ben kimsenin arkasından iş çevirmemişimdir. burada yeri gelmiş falcon'la tartışmışızdır, dervichle bozuşmuşuzdur , delihatsun'la kavga etmişizdir ama hep dürüst olmuşumdur. asıl arkadan iş çevirmeyi, film fırıldak çevirmeyi sen daha iyi bilirsin ki durup durup ne olsa bana patlıyorsun sonra "ah bilmem ne haki renginin dürüstliü içinde yitmiş papatya kokuları özleten ahşap tutarsızlık! yazık" gibisinden sana çok orjinal bir hava kattığını düşündüğün saçma sapan sözlerle gerekçeni anlatıyorsun. aslında mesele bu değil biliyor musun? kendine bakamaman, yaptığın herşeyin onaylanacağını sanman . ama inan böyle değil dostum, insanların senin nick altına övgü dolu sözler yazması enin için capsler hazırlaması seni bu hale getirdi. yürümeyi öğrenmeden kucağa alınıp havaya hoplatılan çocuklar gibisin, uçtuğunu sanıyorsun ama hala yürüyemiyorsun!eğer gerçekten böyle biri olmasan sana attığım onlarca mesaja, hatta başka hesap açıp attığım mesaja karşılık verir bana hakaretin en büyüğünü edder ama yine başımın tacı olurdun. senin derdin bunları bana anlatmak değil, yine insanlar içinde şov yapmak. ha şimdi benden de nasiplendiysen gösterişini yaptıysan "herkes maske takiyür, herkes çok sahte"ni söylediysen mutlu bir şekilde şirinleri görebilirsin!

edit akbayram: yönetim lütfen bu entry silinmesin vallaha bak zaten herkes elimin tersinde duruyor bir çakacam*
devamını gör...
4734. (Tematik)
dayiniz yine sozlugu dusunuyor..derken ortam gerilmis, yieen 3 kisiyiz surda kirmayin birbirinizi hadi.
devamını gör...
4735. (Tematik)
yaz günlerini bu yüzden sevmiyorum. açlıktan başım dönüyor fakat canım hiçbir şey yemek istemiyor. içim dışım karpuz oldu yine.
devamını gör...
4736. (Tematik)
derdinizi anladım sayım karamatem, ciddiye alınacak bir durum yok imis, yazık, sizi silmekle çok iyi etmisim!

devamını gör...
4737. (Tematik)
alkışlıyorum hatta meksika dalgalanması yapıp kutluyorum bu hadiseyi ridi .son olarak diyarbakırsporun bu halde olmasına kim sebep olmuşsa malzemecisinden yönetimine kadar Allah hepsinin belasını versin!
devamını gör...
4740. (Tematik)
işte en çok bu anlarda konuşma ihtiyacı duyuyorum. bir sevgili ya da bir dost olarak değil, beni dinleyen, beni anlayan, yol göstermese dahi yaşadıklarından söz ederek cevap vermesine ihtiyacım var. şimdi, tam da şimdi. ah sarı saçlı kız, ah en sevdiği renk mor olan kadın.
devamını gör...
4743. (Tematik)
ya hu!

gözümle görmeden inanırım. gözüme mi inanayım gönlümemi. gözüm yanılabilir. görülene inanılmaz zaten. sadece görüp geçersin. asıl olan orada olduğunu bilip dünya gözüyle görmeden gerçekliğine teslim olmaktır.

yorgunluk dünya hali. ölüm de buraların kuralı. yorulunca ölelim. kararmış bir kalbi taşımaktansa sadece bakan gözlere sahip olmak evla değil mi? insan çocuğa merhamet göstermez mi? yavruya merhamet imandandır. hiç mi merhametiniz yok, hiç mi çocuğunuz yok, hiç mi vicdanınız yok, ey suriye'nin zalimleri, zalimlerinin dostları, şeytanın sağdan yanaşanları! ey şeytanın sağdan yanaşılanları, uzak olun buralardan, taa dünyanın öbür ucuna gidin, merhameti öldürdünüz! edep ya hu!
devamını gör...
4745. (Tematik)
keşke sözlüğün uygulaması olsa da indirsek. çıktığımız vakit, tanım yazmış olduğumuz başlığa tanım girildiğinde bizi bilgilendirse. üzerime gelmeyin oldukça aç ve susuzum. hıyriye gimme water piliz.
devamını gör...
4748. (Tematik)
bana dua ettiniz değil mi? etmediyseniz hadi bakalım eller bir daha açılsın, diller yalvarsın yaradana. * *
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar