formatsavar

9181. (Tematik)
asimin nesli arkadışımızın yukarıda bahsettiği tipler var...

sen 3 sene başbakanı ve ahvalini dinle delil topla...

sonra darbe yapmaya kalkak tepene çöküncede hadi nerede bu paralel diye yaygara kopar senin 3 yılda ancak toplaya bildiğindiğini istiyosun ki adamlar 3 ayda toplasın... tabi bi de işin kanıttırma kısmı var o kısma girmiyorum...

yav he he yok paralel yapılanma...

tanım : bir kısım zevatın olmadığı konusunda geniş kitleleri ikna etme çabasının sözlüğe yansımış hali...
devamını gör...
9183. (Tematik)
mavi gözlüler dünyayı mavi mi görür... ya da yeşil gözlülere dünyanın fon rengi yeşil midir..renkli gözlü olmak nasıl bir duygudur.. genelde ihanet eden sadakatsiz kimseler oldukları doğru mudur..
devamını gör...
9188. (Tematik)
yazarın, link verdiği şarkı ya da vidyonun süresi dolmadan başka link paylaşması yasaktır

@gaddar: sözüm sana:)
devamını gör...
9189. (Tematik)
@el jimadr film diziden tamamen bağımsız. karakterler bu filmi diziye taşamayacakalr, taşınmayacak. bir de eğer kitabını okumadıysanız kesin okuyun. çünkü filmdeki bazı açık noktalar kitapda anlatılıyor ve kitabı okuması çok zevkli.

harun adamım ya nasıl zayıflamış ama
devamını gör...
9190. (Tematik)
sabah sabah facebooku açıp karşılaştığım manzara. biri lise diğeri ilkokul arkadaşım nişanlanmışlar. derdinize ne oldu lan bu genç yaşta resim falan da koymuşlar. tee Allahı m ya bunlar yüzünden aile baskısı görüyoruz işte.
devamını gör...
9198. (Tematik)
derviş hocam, bir kişi iyi fransızca öğrensin. hatta ifransızcaöğrenmek yetmez adamın tüm hayatını incelesin, gitsin onun gibi yaşasın özümsesin. sonra güzelcene çevirsin.
herkes voltaire okuyup hava atmak için o Allahın zoru fransızcayı mı öğrenecek yane.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar