game of thrones izlemeyen insan

her hafta heyecanla yeni bölümü beklemek ya da sezon aralarında sabırsızlıktan çatlamak istemeyen kişi olabilir.

yoksa bir insan game of thrones i niye izlemesin ki?

birkaç sezon birikince toplu olarak bölümleri izleyerek bu işkenceleri yaşamamak istiyordur.

lakin bu arada bol bol spoiler yeme ve heyecan kaçması ihtimali de mevcuttur.
devamını gör...
benim bu insan. bu diziyi izleyenler yüzünden inat ettim başlamadım. aynı şey leyla ile mecnunda da olmuştu. sanki bana hayatın en önemli gelişmesiymiş gibi; yok yeni sezona az kaldı, yok diziye az kaldı. bu nedir arkadaş, az bi sakin olun, dizi bu en neticesinde.
devamını gör...
maç yorumlarını aratmayacak heyecanlilikta anlatılan game of thrones bölümlerini dinlerken sağa sla bakan, konu ne acaba diye merak eden, yapılan capslerdeki komikliği anlamayan kişidir.

galiba dünya nüfusunun çok az bir kısmı izlememis onu. işte elektriğin,tv nin olmadığı afrika kabileleri ile ben.
devamını gör...
valla sadece ilk sezonunu izleyen biri olarak kısmen ben sayılabilirim. öyle anlatıldığı kadar aman aman bir dizi gibi gelmedi. ıçimde 2. sezonu izleme isteği bile yok. herhalde bir şans daha verip 2. sezonu izlemeliyim, belki o zaman sarar.
devamını gör...
dünya sözlükte yediğim spoilerlardan sonra benimdir.
son 2 sezonu bir bebek gibi sakladım yazın izlerim diye.
sadece bir günde burada yediğim onlarca spoilerlardan sonra soğudum ve izlemeyeceğim.
şimdi mutlu musunuz? *
devamını gör...
ben idim. fakat sözlükte o kadar yoğun şekilde yazıyorlar ki en sonunda lanet girsin deyip izlemeye başladım. 3. sezondayım. mesaj yollu spoiler veren olursa vururum.
devamını gör...
buyrun benim.

o kadar çok duyduk gördük ki izleyeyim dedim sonra tam ilk sezon 1. bolumu acacakken kardeşim geldi, izleme abla dedi, küfür sirk mirk gırla gidiyomuş, cok da mustehcenmiş, izlemezsen cihad bile sayılabilir, yapma, dedi. haliyle izlemedim.

normal bir insandır.
devamını gör...
kendi oyuncularının bile fazlasıyla sıkıldıklarını itiraf ettiği aşırılıklarından, yeni sezonu aylarca bekletip tatmin etmeyen bölümlerden, kitabı okuyanlardan gelen spoilerlardan beri duran insandır.

doğru uzun zamandır böylesi yeni dünya kurulup konmamıştı önümüze. yepyeni mekan hissi, farklı hanedanlarda kendinden bir şeyler arama falan bir yere kadar.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar