mutsuzluktan kurtaracak öneriler

size kocaman gönlünü açmış bir arkadaşla sohbet...

çok iyi gelir. mutsuzlugumuzun çoğunda anlaşılamadığımız durumlar vardır ya da anlatamadığımız. sadece dinlenilmesi bile huzur verir.
devamını gör...
sabırdır. her ne kadar edilgen bir hal içerisine girseniz de doğru hareket zamanını beklediğiniz vakit mükafatı çok daha büyük olacaktır. velhasıl acele etmek muhteris olup bir an önce olmasını istemek yerine birazcık dişinizi sıkın. ve sebat edeceğiniz yeri ve zamanı bekleyin.
devamını gör...
meditasyon, kişisel bakıma önem vermek, kitap okumak, sosyal medya kullanımını azaltmak, canımız hiç istemese de annenin,babanın istediği o işi yapmak, içimizden gelmese bile akrabalarımızı aramak, birilerine hediye almak. kedi.. kedi iyidir. hafifletir.
devamını gör...
kral bolca meşguliyet. aferin alabileceğin bir iş düzeni. sorunların çözümünü düşünüp hayata geçirme. imkansız bir durum yoksa muhakkak çözüm için adım atma. çözmek değil bak sadece adımla kâfı. gerisi gelir de demiyorum. 1 adım atmış olmak bile 1 adım yaklaştırıyor bi şeyleri.
devamını gör...
mutluluğu aramayı bırakın. aranan bulunmaz. gerçeğinizle yüzleşin, kabullenin. bir süre sonra mutsuzluk sona eriyor.
devamını gör...
namaz kılın abi. Allah'ın nuru girsin kalbinize. hani buyurdu ya Allah; kalpler ancak Allah'ı anmakla huzur bulur diye. anın abi. vallahi başka kurtuluş yok, başka yerde mutluluk yok. huzur gerçek islam'da, huzur gerçekten islam'da.
devamını gör...
nar ayıklayın. tane tane narları ayıkladıktan sonra gerçekten kuş gibi hafifleyeceksiniz.

marketten bütçenize uygun bir paket kedi/köpek maması alıp sokak hayvanını besleyin.

pencerenizin kenarına kuşlar için ekmek kırıntısı mümkünse de bulgur koyun. bunu düzenli yaparsanız en az bir çift sadık kuşunuz olacaktır. ben bu şekilde iki senedir iki çift kumru besliyorum. mevsimsel olarakta bizim buraya uğrayan kuşlar devamlı odamın penceresindeler.

bulmaca çözün. beyninizi düşüncelerle yormaktansa böyle yorun.

dünya sadece insanlardan ve bizim kafamızdakilerden ibaret değil. eğer bir kez olsun yaşamanın ve etrafınızdaki canlıların güzelliğini fark ederseniz ne zaman mutsuz olsanız kendinizi daha çabuk toparlarsınız.

ve bir şey daha. mümkünse yazın. mesela sizi mutsuz eden bir insan mı ya da bir olay mı? ne yaşadıysanız baştan sonra yazın. emin olun kafanızdaki düşünceleri çözmenize yardımcı olacaktır.
devamını gör...
kişisel gelişim kitaplarından arak klişe cart curt sözler . en mutlu yer şu anda bulunduğun yer , en iyi kişi şu an konuştuğun kişi, en mutlu zaman şu an içinde bulunduğun zaman falan filan diye eklenti yapılabilir.

gerçi bu tasavvufi tedavi yöntemleri terk edildiğinden beri böyle absürd nasihat ve önerilere muhtaç hale geldik. hatta psikolog- psikayatrist ikilisine para bayılmayan kalmadı.

bu önerilerin hepsini elinin tersiyle itip aşık olan insan ruhunu keşfeder ve kurtuluşa erer. bedeni ve beyni bi şekilde tatmin edebilirsin ama ruh bunlardan bağımsız bir şeydir ve onun sukuneti ancak ve ancak aşkla olur.
devamını gör...
beklentiyi her zaman alçak tut.
her daim önce kendini sonra başkalarını düşün.
ailen her zaman birinci sırada olsun ve asla onları diğerleriyle değiştirme.. her zaman onlar yanında olacak.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar