günlerdir plastik maddenin doğada yüzyıllarca bulunduğunu, çözünmediğini, zararını konuşuyoruz ve halk bu yönde bilinçlendirilmeye çalışılıyor. işin içine para girdiğinde buna uyum yüksek oranda sağlanıyor. ancak mevzu parasını almaksa şişe bedava değil satışa devam, çevre ise derdimiz buna da çözüm bekliyoruz.
devamını gör...
ağızdan yel alması akıldan bir an önce kovulması gereken düşünce.
zira poşet yasağı neticesinde satın alınan poşet için verilen 25 kuruşun 15 kuruşu ilgili bakanlığa gidecek. bu da demektir ki kdv , ötv vs geçici ! yasalarda olduğu gibi devletin, doğa çevre vs için değil kendine gelir kapısı yapmak için çıkardığı bir düzenlemedir bu.

aynı şey su şişesi için de çıkarılabilir. zaten en ucuzu 50 kuruşa satılan bir şişe suda, suyun maliyeti 5 kuruşu bile bulmaz. pet şişeye de depozito , şişe parası gibi bir şey çıkarıverirler 5 kuruşluk suyu 1 liraya içeriz haberiniz olsun.
devamını gör...
insanların olduğu yerde doğaya zarar veren daha başka bir şeyden bahsetmek yarım aklıma daha çok zarar veriyor. reis danışmanların seni yanlış yönlendiriyor. laylonla poşetle oynayıp milletin asabını iyice bozdunuz.

"namussuz evladıyım devrim ihtilal dinlemem. yeterrr yaa askeri politikalarla ne oynuyosunuz."

not: ankara beni bulsun diyen abi, sana bir gün hak vereceğimi hiç ummazdım.
devamını gör...
pet şişe dönüştürülebiliyor ama -sanırım- poşet dönüştürülemiyor. ayrıca poşete pet şişeye gelene kadar bir dünya plastik şey sayılabilir. belli başlı bir kaç şeyin öne atılması sağlık endişesi falan değildir. poşet kullanımı kısıtlanıyorsa ardında başkaca bir neden muhakkak vardır mesela. belki piyasaya alternatifi farklı bir ürün sunacaktır kollanmışlar. millet ancak gösterileni görüyor.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar