1. toplam entry 5352
  2. takipçi 11
  3. takip edilen 10
  4. puan 16921
  5. statü
  6. rütbe yazar
  7. kayıt tarihi 7 yıl önce

dünya sözlük yazarlarının merak ettikleri

elektrikli süpürgeye çektiğim böceklere ne olduğu sözlük.
aslında bu akşam bu konuda bir teorim oluştu ancak kendisinin gerçeğe mukabil olmamasını ümid ediyorum. şöyle ki duvarda bölüm sonu canavarı gibi antenli kanatlı kocaman upgraded bi böcek gördüm. dedim acaba süpürgede inkitam planları yapıp ortaya bunu mu çıkardılar. çıkardılarsa kötü de çıkarmadılarsa yine kötü. bunun geldiği yerde kesin dahası vardır. var mıdır sözlük? yoktur de.

insan ne ile yaşar

buu kitabı okurken bi farkındalık geldi sözlük. islam dininin ne kadar pratik bir şey olduğu farkındalığı. tamam iyi kitap güzel kitap da sürekli bir aforizma kasıyor hissi bıraktı. gerçi doğu dinlerinde de çok var bu. şunu şöyle yap bunu böyle yap ki böyle olmayasın. şu şu koşulda hep böyle davran. falan. merhamet aforizmalarının bile bizde karşılığı pratik. mesele ideası değil, mesele bir babanın çocuğunun başını okşaması kadar basit. koca koca söylemlere gerek yok. ama insan var sanıyor. insan kendini söylemleri belirler sanıyor.

neyse konuyu daha da dağıtmadan kavşaktan dönelim. okuma alışkanlığını kaybedenlerin bile okuyabileceği bir kitap. hm hm.

beyaz mantolu adam

galiba yeter entelektüel seviyeyi henüz unlock edemediğimden derdini tam olarak çözümleyemediğim adam. bir yandan başına ne gelse he diyecek kadar topluma boyun eğmiş, bir yandan aynı şişeden zıkkımlanmayacak kadar sınır koymuş. tutunamayanlar’ı okumadım ama bu bir tutunamayan ise bence önce bi denemesi lazımdı sanki. veya yazarın bize denediğini sezdirmesi? yazar başında bi gömüyor adamı başarısızdı diye, sonra sadece uzaktan ne yapıp ettiğini anlatmaya devam ediyor. çarmıh sahnelerini isa diye yorumlayanlar da var. tamam hadi dışlanmışlık benzer de bu adamın bir misyonu vardı da biz mi göremedik, bilemedik. buyrun erenler nedir derdi bilen açıklasın. ben dertlendim akşam akşam.

zoom

eğer virüsün ardında gerçek bir komplo varsa kuranı bunla kolonyacılardır diye düşünüyorum. şaka bir yana umarım bu beklenmedik yığılmayı kaldırabilecek şekilde iyileştirmeye devam edebilirler sistemlerini. çünkü skype, bbb tarzı türevleri içinde görüntü ve sesi en stabil aktaran bu. başarılarının devamını diliyoruz.

mutsuz olmak

soldaki başlıkların ortak kümesi. şimitin dediğine göre iyi bi şey. tabi ihtimal o ki kendisinin bahsettiği mutsuz olmak ile bizim anladığımız farklı olabilir. ama kendisini okuyunca görüyorsunuz ki adam haklı. he ne dediğini merak ediyorsanız yeterince alıntısı var yukarlarda.
önceden gelen not: yahu telif yemeyek diye de parça parça tüm kitabı alıntılamışsınız. zaten bu kadar bu kitap. ayıp. sanki. biraz.
1 /