1. toplam entry 8388
  2. takipçi 17
  3. takip edilen 13
  4. puan 34431
  5. statü
  6. rütbe yazar
  7. kayıt tarihi 10 yıl önce

Mahlasını cüzdanında taşı hediye etkinliği

Evet sevgili yazar kardeşlerim bir Ankara İstanbul seferini daha tamamlayıp Bu ayki etkinliğimizin sonuna gelmiş bulunmaktayız.

Her ne kadar hakikat kapımızı daim olarak çalsa da belki biz o kapıyı açmamakta direnip duyma eşğine takılsak da itibari hiç bir nesneye itibarımız olmaz bizim. Bazen o hakikat PTT Kargo olarak da çalabilir kapınızı. Bu durumda kapitalizmin olanaksızlığını düşünerek yeryüzünde güllerin çiğnenmesini ipinize bile takmadan devam edin ve ağıt yakmaktan vaz geçin , kapitalist yaşama meşruiyet alanı bırakın.

Arkadaşlar neyse saçmalayı bırakıp sadede gelsek iyi olur. Bana Kargo bilgilerini dm’den yollayan arkadaşlara cüzdanları kargoladım. Kargo takip numaralarını da mesajla ilettim . Listedeki bazı arkadaşların anonim kalma beklentileri ile hakkını devretmek istemeleri ve ya başka bilemeyeceğimiz sebepleri gayet doğal bulup saygıyla karşıladıktan sonra, istemedikleri cüzdanları ben onların

yerine bizzat kendimin torpille seçtiği bazı yazar kardeşlerime yolladım. *

Listedeki mavisevdalısı kardeşimiz de hakkını helal etsin. Benim Eşekliğimden onun adını cüzdana yazdırmayı unutmuşum en kısa zamanda hatamı düzeltip yollayacağımdan şüphesi olmasın .

Hepinize bol yazışlar. Bir başka etkinlikte görüşmek üzere derken , konforlu ve cüzdanları para dolu ,banka hesapları bitcoin dolu yaşam talebi arzumu şu mübarek yaklaşan Ramazan gümlerinde hepinize dua olarak iletiyorum . Hoşçakalın .

4 nisan 2021 kasımpaşaspor beşiktaş maçı

Tanıma Ahmet Çakar gibi “bakın beyler” diyerek başlamak istiyorum. Bakın beyler şurda fazla değil 2 ay önce Galatasaray hakemler tarafından katledilip doğranmaya başladığı anda biz hep şunu söyledik “ Beşiktaş’ın şampiyonluğu Cimbom’un devrede olmasına bağlı” . Yani Fener devreden çıkar ve Beşiktaş şampiyonluk mücadelesinde Galatasaray ile başbaşa kalırsa ancak o zaman şampiyon olabilir Beşiktaş.


Eğer fenerle başbaşa kalırsa tff’si, tahkimi , başkanı , ,basını hepsi Fenerli olan kötülük ve şeytani bu organizasyonla Beşiktaş asla başedemez. Ve ne olduğunu bile anlamadan tepetaklak olur. Biz böyle deyince “hadi len Cimbom top mu oynuyor da hakemlere çamur atıyor” diye bizle maytap geçiyordu bejekeliler.

Bundan önceki yıllarda nasıl ince ince doğranıp katledilseyseniz bu haftadan sonra da o günleri mumla arayacaksınız. Sizi öyle bir doğrayacaklar ki aklınız şaşacak. Bizdeki Abdurrahim ve Mustafa Cengiz gibi yöneticileriniz varsa zaten gıkınızı bile çıkartamazsınız ve sizi inim inim inletirler. Trabzon gibi yıllarca “çupamizu verun “ diye ağlar durursunuz valleh billah . Benden demesi.

4 nisan 2021 emekli amirallerin montrö sözleşmesi bildirisi

Darbe ima ediyor mu? Evet, ediyor. Lakin ben yine de bir trollük sezinliyorum bu bildiride. Zaten moruk neslin şu anki gençlik için komedi malzemesi olmaktan öteye hiç bir halt becerebildiği yok. Gençler bu fosilleri tiye alıp müsait yerleri ile gülmekte de haklılar.

Yeni jenerasyonu anlamakta gereğinden fazla zorlanan ve sık sık komik duruma düşen bu dinazorlar kendileri ile dalga geçilmesi ve alay edilmesine çok fena bozuldular sanırım. Bi de biz yapalım bakalım trollük dediler ellehem. Netice itibarı ile yüksek dozajda bir tepki gösterilmesi bu bunakları ciddiye almak anlamına gelir. Bırakın 70’lerin 80’lerin Türkiye’sinde yaşamaya devam etsinler. Üç beş moruğu motive etmekten başka bir şeye yaramaz çünkü bu bildiri.

103

Sayının sonundaki “3” Buda’nın heykelindeki 3 Alevi’n simgesidir , başındaki 1 ise tanrısal gücün işaretidir. Ortadaki sıfır ise bu iki gücü sıfıra indirmek isteyen karşıt güçlerin direnişini sembolize eder.

Dolayısıyla 103 Denizci generalin 15 Temmuz’a 103 gün kala bildiri yayınlamalarının sebebi tanrısal gücü ele geçirmek için ortalığı alevlendirmek ve 3 yanı denizlerle kaplı yurdumu tek Tanrı inancı yerine üçlü teslis inançlarına sevk etmek için darbe yapmaktır. Ama 3’ün 1’ini de almak gizli şifresi de var sayıda. Uzak durulması gereken bir sayı bence.

halay nasıl çekilir

bilen insanın cevaplayabileceği soru.

27-28 nisan 2019 güneydoğu zirvesi kapsamında teşrif ettiğimiz mistaka'nın düğününde tam tamına 5 tane dünya sözlük yazarının, araba bozulunca sağa çekip sanki bir naneden anlıyormuş gibi yalandan kaputu açıp mal mal baktığı olay gibi halay gurubunun içine dalıp iple bağlanmış 5 bidon gibi * halayın içinde sırıtmıştık.

evet arkadaşlar maalesef ve başımıza bir şey gelmeyecekse çoğu dünya sözlük yazarı bu ekşını bilmiyor. bilen biri varsa şu halay nasıl çekilir bilal'e anlatır gibi anlatsın da bir daha böle bir rezillik yaşamayalım. .

Mahlasını cüzdanında taşı hediye etkinliği

#7019894

evet arkadaşlar ve sayın çok değerli yazar kardeşlerim adres tespiti çalışmalarımız son sürat devam ediyor. yeteri kadar tnt ve dinamitim var elimde rahat olun. bombaları ard arda patlatmak ve bulunduğunuz binayı havaya uçurmak için tüm a, b ve c planlarım hazır. tntler tırt çıkar ve patlamazsa diye en kötü ihtimal olarak cüzdanın mekanizmasına bastığınız anda sizi adn cennetine uçuracak detayı bile düşündüm.


şaka bir yana kardeşlerim ben de size ve sizin emeğinize küçük bir mutluluk bahşedecek bu hediyeyi siz değerli yazar kardeşlerime yollamak için sabırsızlanıyorum . beğeneceğinize de eminim . çok güzel bir şey oldu gerçekten. tabi bunun için de listedeki arkadaşlar bana özelden kargo iletişim bilgilerini yollarsa sevinirim. hepinize saygı ve sevgilerimi şeettriyorum esen kalın sağlıcakla kalın bol bol yazın anacıkalrım e mi? *

enes ünal

bu sezon ne laliga'da ne milli takımda henüz gol atamamış golcü. o kadar atanamamış aç forvet varken milli takımın bütün teknik direktörlerinin de bu adamı çağırması nasıl bir iş anlamak mümkün değil.

gelmiş geçmiş bütün beşiktaş hocaları necip uysal'da ne buluyorsa milli takım hocaları da bunda bizim görmediğimiz bilmediğimiz bir şey buluyor demek ki. özel bir yeteneği var herhalde. bizim göremediğimiz derken kimse göremiyor bu yeteneği bir tek hocalar görüyor.
1 /