1. toplam entry 2959
  2. takipçi 5
  3. takip edilen 0
  4. puan 6467
  5. statü
  6. rütbe yazar
  7. kayıt tarihi 3 yıl önce

serpme kahvaltı

her şeyden önce israf. sofradaki çoğu şeyi yemiyorsun bile. hem yenmeyenler israf olduğu gibi aynısını kendin evde 50 tl'ye yapacağın kahvaltıya 300 tl vermek ayrı bir israf. üstüne müthiş derecede görgüsüzlük, üstüne milyonların aç gezdiği dünyada ayrı bir vebal. yani neresinden tutarsan tut vebal. benim param varla olmuyor o işler. allah sana o parayı saçıp savurasın diye vermedi. nefsinin doyumsuz arzularının peşinde koş diye vermedi. hasılı müslüman isen uzak dur kardeşim. dışarda kahvaltı mı yapmak istiyorsun? sipariş usulü yiyebileceğin yere git. yiyeceğin kadar sipariş et öyle ye.

zenginlik belirtileri

Nasreddin hoca zengin bir adama sormuş ki şimdiki mal varlığının bir mislini daha verseler ister misin? Adam demiş ki isterim. Demiş sen nasıl zenginsin hala istiyorsun. Zenginlik istemekten, isteklerden, muhtaçlıktan kurtulmaktır. Evet kim ihtiyaçsız ise, dilenmiyor ise zengin odur.

evrim

Müslümanların Kur'an'a inanmadıkları kadar atayızların inandığı teori. Evrim teorisi bir gerçek değildir. Bu bir takım gözlemlere dayalı çıkarımdır, tahmindir, fikir yürütmedir. Evrimin kanıtlanmışlığı yoktur sevgili arkadaşlar. Bakınız canlılık demek DNA demek. DNA ise bizim sahip olduğumuz teknolojinin çok ötesinde bir yazılım teknolojisi demek. Yani bizim anladığımız anlamda canlılık aslında çok yüksek teknolojili bir yazılım. Evrimin esprisi nedir? Bu yazılımda rastlantısal veya doğal etkilerle oluşan değişimlerin kalıcı hale gelmesi değil mi? Şimdi hangi müslüman bir canlının genlerinin rastlantısal olarak gelişebileceğine (bak olumlu veya olumsuz anlamda değişmek bile değil, gelişmek) inanabilir? Yok dnada evrimi gerçekleştiren bir mekanizma var derseniz size katılırım, ancak kahkahalarımla. Bir yazılımın kendi kendini upgrade edebilmesi mümkün değildir. Eskiden insanlar bir şey bilmiyordu. Hücreyi içi su dolu kesecik zannediyordu. Gel gör ki bir tanecik hücrede olan teknoloji bin yıl daha geçse ulaşamayacağımız seviyede. Dnaya ufukları bile yetmiyordu. Evrim karşıtlarını cehaletle itham etmek kolaydı. Artık yemiyor be. Hadi atayızları anlarım başka çareleri yok da müslümanlara ne oluyor da bunların dolmuşuna biniyor anlamıyorum.

ruh diye bir şeyin olmaması

Bakınız bugün bilim atom diyor, atom altı parçacıklar diyor, bir sürü şey sayıyor kimse görmemiş etmemiş, hatta kendileri de görmemiş sadece teori bunlar ama bunları hiç sorgulayan yok. Atom diye bişey yok yea diyen yok. Ama iş dine geldi mi konuşan çok.

Bir şeyin varlığını etkilerinden anlarsın sevgili kardeşim. Ruh olmasaydı varlığın, var olmanın anlamı olmazdı. Anlam diye bir şey olmazdı. He benim ottan farkım yok diyorsan sen bilirsin.

gerçek islam bu

Hz muhammedin s.a.v. ve ashabının ve onlara tabi olanların yaşadığı din için söylenebilecek şey. Gayrisinin, ayetleri kafasına göre yorumlayanların, Allah rasulünün ak dediğine kara diyenin İslam'la alakası yoktur. O kendi hevasının vahyettiğine inanmaktan başka bir şey yapmaz.

ibb sosyal tesisleri

17 TL'ye köfte ekmek satılan yer. Bir adet lahmacun fiyatına. Düşünüyorum da İBB AKP'de olsaydı muhtemelen o köfte 35 TL olurdu. Hoş CHP de babasının hayrına ucuz satmıyor tabi. Mevzu oy. Ama şunu diycem, adam oy kaygısı şu bu ucuza veriyor. Akp bizi cepte gördüğü için onu da yapmıyordu. E şimdi nasıl müteahhitler batmasın diye ev fiyatlarını miamiye eşitlediler. Aynı kafa. Halk bunların umurunda değil. Tek umursadıkları kutsal iktidarları ve iktidarın çocukları.

Yedi dünya büyüklüğünde ev ve yetmiş hurin olacak

Bir sufiden Allah'ın en büyük mekri cennettir diye duymuştum. Bunu da bilin ona göre düşünün. Yunusun dediği gibi; cennet cennet dedikleri bir köşk ile bir kaç huri, isteyene ver onları, bana seni gerek seni. Sen Allah için yaşamıyorsan, cennet için yaşıyorsan Allah seni cennete koyar ama değil 7 dünya 7 milyon dünya büyüklüğünde de olsa sana orayı dar eder. Hz Ömer eğer ben cennet için sana kulluk ediyorsam beni cennetine sokma diye dua etmiş. Sen şimdi arsa hesabı yapıp, baldır bacak hayali kurup ağzının suyunu akıtıyorsun.
1 /