1. toplam entry 3253
  2. takipçi 2
  3. takip edilen 1
  4. puan 11199
  5. statü
  6. rütbe yazar
  7. kayıt tarihi 11 yıl önce

kadın

(#7000488)

ya bak şimdi. hiçbir şeyi unutmazlar değil. cidden unuturlar. ben mesela yıldönümünü unutup ertesi gün trip attığımı bilirim. "hadi ben unuttum sen niye unuttun!" diye. unuturuz ama unutulmasını istemeyiz.

iki olayı bağlama durumunda ise tammmmamen serbest çağrışım yapıyoruz. mesela biri bişey yapınca hoooop hemen benzer olayı beynimiz "abla, bi de şöyle bi davranışı olmuştu kamilin" diye sunuyor bize. eee napalım haklı olduğumuz durumda mecbur kullanacağız o hatra gelenleri.

detaycılık dediğin tam olarak nedir? bunu bi örneklendirelim. yani mesela üç tane rengi yan yana sıralayınca her rengin adını söyleyen kadın detaycı oluyor. ama "eee bunların üçü dö oyno" diyen erkek fazla düz olmuyor.

dyatlov geçidi olayı

yarım saat önce haberdar olduğum olay. ne var ne yoksa izledim okudum. aşırı ilginç bir olay. wild river filmine de benzettim bi ara.

ama bence en iyi açıklama çığ düşmesi. ve gürültüye uyanan dağcıların telaşla çadırdan kaçıp yeniden çadırı bulamamaları. ama radyasyon şeysine çözüm bulamadım.

bilemiyorum altan.
allah başa vermesin.

telefona cevap vermemek

kendi ailem ve eşimin ailesi dışındaki aramaları açasım gelmiyor hiç. ne kadar yakın arkadaşım olsa da. zaten geyik muhabbeti yapma kotasını kardeşlerimle dolduruyorum. diğerlerine enerjim bitiyor. ya kendimi zorluyorum ya da açmayıp daha sonra zorlayarak dönüyorum "cınım ırımışsın dıymımışım" diye.

yüz yüze görüşelim saatlerce ama telefonla konuşmak. cıx. anlamıyorsun ragıp sıkıldım diyorum.
1 /