proje ekrem'in homo aşkı

ak -it paçavrasının bugünkü manşetlerinden birisi.

devam gençler, harika gidiyorsunuz. aşağılık olduğunuzu biz zaten biliyoruz , herkes öğrensin..

el ele adamı başkan yapacaksınız. çok güzel hareketler.

Tık
devamını gör...
akit'e sizan fetocu muhaliflerin akp medyasini kotu gostermek icin yaptiklari bir komplodur.

edit: cinsiyet eşitliğinin kadın erkek eşitliği değil lgtbnin toplumda saygın yere gelmesini sağlamak anlamına geldiğini öğrenmemize vesile olan manşet.

hahaha inanılmaz. cinsiyetin ne demek olduğunu bilmeyen, cinsiyet ile cinsel yönelim arasındaki farkı bilmeyen cehalet kalkmış saçmasapan bir tespit yapıyor üzerine de o tespit üzerinden analiz yapıyor ağlamak üzereyim.

kardeşim cinsiyet demek bir türden yeni bir tane meydana getirebilmek için yani üremek için gereken erkek ve dişiyi birbirinden ayıran özelliktir. yani gaylik bir cinsiyet değildir. bu 1

2.sine girecektim de yani gulmekten giremiyorum chpnin amacı gay'lik ve diğer lgbt cinsiyetlerini* toplumda yükseltmekmiş. aynen aga. aynen.
devamını gör...
cinsiyet eşitliğinin ne olduğunu bilmeyenlerin akite laf sokmaya çalıştığı olay. cinsiyet eşitliği kadın erkek eşitliği değildir, lgtbnin toplumda saygın yere gelmesini sağlamaktır. en büyük desteği de her zamanki gibi chp vermektedir. çünkü ahlaksızlık topluma nüfuz ederse chp büyük başarı sağlar. onların istediği bu. istediğiniz kadar görmeyin. ekrem'iniz gayet bunları gerçekleştirecek şayet seçilirse.
devamını gör...
bir zamanlar grey's anatomy dizisini seyrederken 10. sezondan bir bolumde bir sahneye çok gulmustum, ayrıca beğenmiştim. akit ismini duyunca aklima geldi.

sürekli iltifat eden intorn tipten sikilan kadin doktor, intorne donerek" bu hızla yalamaya devam edersen popomdan ağzını ameliyatla ayırmak zorunda kalacaklar" demişti.
devamını gör...
akıllara medyum keto'yu getirir. medyum memiş ile olan programda medyum memiş, gazetelerin her gün kendisi hakkında birçok şey yazdığını söyler. keto da "bugün de homoseksüel diyorlar" der ve olaylar gelişir. sonra da akitçi elemana saldıranlar tutuklanır, muhaliflere saldıranlar tutuklanmazken hem de.
devamını gör...
akit paçozluğu.
sanırım hukuki açıdan yırtmak için böyle bir başlık seçmişler. zira "homo" insan demek.

şunu da belirtelim, beylikdüzü belediyesi türkiye'de "lgbti dostu belediyecilik protokolü" imzalamış ve bu kapsamda belediye bünyesinde "toplumsal eşitlik birimi" kurmuş birkaç belediyeden biridir. bu birim "belediye eşitlik endeksi" ismi verilen ve belediyenin ne kadar lgbti dostu olduğunu değerlendiren bir endekse göre politika belirlenmesine yardımcı oluyor.

....
beylikdüzü belediyesi toplumsal eşitlik birimi’nden gizem aykanat:

"...toplantıda nilüfer belediyesi’nin deneyimlerini dinledik, okullara gittiklerini, lgbti’lerle ilgili çalışmalarda olumsuz değil olumlu tepkiler aldıklarını anlattılar. bunlar bizi de motive etti. bundan sonra lgbti konusuna daha çok ağırlık verip, bu endekste varolan maddeler üzerinden çalışmalar yapmaya çalışacağız."


detaylar için
devamını gör...
yaptığınız siyasete dee, size dee... memlekette adam akıllı siyasi propaganda yürütecek bir tane adam olmaz mı ya? adam akıllı kullanılacak zibilyon tane malzeme var, gidip seçip kullandığınıza bak.
devamını gör...
"ahlaksız ahlaklı olmak" ya da "ahlaklı ahlaksızlık" tam da böyle bir şey işte. "aşağılık olmanın bile namusu vardır" özlü sözünü hatırlatıyor ister istemez.
neyse ki sadece sabit akp seçmenini etkiler, kararsızları ise ekrem başkana devşirir böyle şeyler.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar