karşıtları ve düşmanları tarafından korkaklıkla açıklanan olay.

bize göre ise recep tayyip erdoğan'ın münazara tekliflerini reddetmesinin ardında yatan birkaç sebep var.

1. erdoğan reytingi en yüksek siyasetçi olarak rakiplerinin münazara teklifini kabul ederek rakiplerini kendi şöhretinden yararlandırmak istemiyor.
2. erdoğan rakipleriyle kurduğu ilişkiyi kendi durumunu pekiştirecek şekilde gurur ve kibir üzerinden kurguluyor ve münazarayı kabul ederse rakiplerini muhatap alıp değer vereceğini düşünüyor.
3. münazaranın tartışmadan ziyade ucuz polemiğe tahvil olacağı önkabulüyle münazarayı faydalı bulmuyor.
4. gerek duymuyor. erdoğan'ın münazara sonucu galip gelip oy devşirme gibi bir alışkanlığı yok. anlaşılıyor ki muarızlarının var.


bir örnek yazı:
http://www.sabah.com.tr/yaz...
devamını gör...
(bkz: yav he he)

senaryoya bak lan yok ünden yararlanma falan demiş sanki rakipleri mahalle muhtarı adayı kimse tanımıyor anasını satıyım sebeplere gel. tamam münazaraya çıkmasın da zaten dövüşür tartışır biz küfür eder günaha gireriz gerek yok ama bari bir kaç gazeteci soru sorsun lan kendine. hep yancıları, aynı adamlar haticinde başkaları da soru sorsun da görelim bir kere nasıl oluyor. anasını satıyım sonra demokrasi diyorsunuz neresinde lan bunun demokrasi?
devamını gör...
ceketini koysa alt edeceği adamları kendi şöhretinden yararlandırmak istemiyor o kadar. bizim mahallenin muhtarı bile ekmelden çok tanınıyor adını googla sorgulatmadan yazamayanlar gelmiş ekmel şöyle iyi böyle güzel yav he he öyle sen haklısın.. demirtaşa gelince.. neyse ya da gelmeyelim durduk yere yormayalım kendimizi malum ramazan.. bu adamın cb olabileceğini düşündnler konuşsun biz de az keyiflenelim canımız sıkılıyor zati..
devamını gör...
kendisine paraları nasıl sıfırladınız diye sorarlar ise Allah korusun lazlığı tutar gururuna yediremez çekip vurur diye reddediyor.
devamını gör...
ne haddinize adamı münazaraya çağırmak. koca dünya lideri.! dünyanın neresinde görülmüş seçim zamanı adayların halkın önüne çıkıp seviyeli bir şekilde tartıştığı? dünyada bi örneği yoktur yani bence yoktur kesin yoktur. bışbıkınımızın ününden yararlanamaz kimse. ceketinden de uzak durun.

not: erdoğanın gerek duyup duymaması ile alaka değil o iş. çıkıp konuşacaklar ki bu millet görsün kim kimi dert ediyo kendine, sorunlar ne* cevaplar ne birinci ağızdan duysunlar. çıkıp monoloğu babamda yapar.
devamını gör...
gençliğinin aktivitesi.

şimdi kalabalıkların adamı.

kalabalıklardan firari adayın tv koridorlarında edeceği kelama cevabi manada ayıracak vaktinin olmadığının ifadesi.

o' kalabalıkların önünde hodri meydan diyor.

hadi.
devamını gör...
ya hiç unutmam bir seçim dönemi öncesi baykal gazetelere çarşaf çarşaf ilan vermişti. ilanda baykal bir tv programına konuk karşısı boş. tv programının adı er meydanı. hah işte öyle bir fantezidir bu münazara.
ayrıca hatırlatma babında:
--- alıntı ---
eristik: konuşma ve tartışmayı bir araç değil, bir amaç sayan felsefe yöntemi. tartışmada karşısındakini mantık oyunlarıyla ne olursa olsun çürütüp susturma. burada birtakım biçimsel cambazlıklarla tartışarak, karşıdaki kıstırılıp şaşırtılarak saçma yanıtlar vermeye zorlanır.
--- alıntı ---
devamını gör...
erdoğan'ın korkak birisi olduğunu gösterir.

dünya'da israil'e hitler'den betersin diyebilen tek lider ol sen gel yürüyen merdivene çıkma oy verememe özürlü kılıçdaroğlu ile ekmek için ekmeleddin'den tırs. ha bir de bunlar demokrasi'nin şartı diyenler var. o demekrosiyi yaşatanlar, örnek verdikleriniz 4 gün önce filistin'de yaşananlar normal israil haklı diyen ülkeler ben öyle demokrasiye tüküreyim!
devamını gör...
ofsayta dusup rezil olmaktan korkuyor. bu kadar net.

parasi neyse verip uc tane gazeteci ayarlayip insanlar kandirmak daha kolay.

korkusu yalanlarindan, ya da moderatoreydi tepkisi... bilemedim simdi.
devamını gör...
kendilerine bi münazara konusu önerim var, buyursunlar tartışsınlar:
bir ayakkabı kutusu mu daha ağır bir helal ekmek mi?
başka sorum yok.
devamını gör...
iyi yapıyor dedirten eylem. polemiklerin havada uçuşmasından başka bir şey olmazdı. bence bir tür horoz dövüşü olurdu, ortalığı kızıştıran moderatörler prim yapardı. bir zamanlar savaş ayın yaptığı ve birbirini dinlemeyen konukların ortamı geren seviyeden yoksun o programları tekrar ekranlarda görülmesini hiç istemem doğrusu. işin garibi moderatörde tıpkı one minute olayında ki gibi konukları hiç dinlemiyordu.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar