recep tayyip erdoğan

#siyaset  #özgürler 

6242.
1997 yılında amerika dış işleri bakanının erbakan yerine düşündüğü yeni lider, zamanın gazete manşetlerine de yansımıştır.
devamını gör...
6243.
en azından abd büyükelçisi ile görüşüp u dönüşü yapmıyor.
önce konvoyuna saldırı olan sonra da yenikapı ruhundan uzaklaşan bir lider var ya hani.
açık ve net olan şey erdoğanı sevmeyenlerin bu ülkenin düşmanı olduğudur.
devamını gör...
6245.
bir gün karşısına çıktığımda, soracağım üçüncü soru şu olacak liderimiz.

damadınız berat albayrak'ın bakan olması sizce de etik midir? kulağıma ilk geldiğinde bana etik değil gibi geldi sayın tayyip bey..
devamını gör...
6248.
iyi bir lider ve çok güçlü bir insan olduğu su götürmez bir gerçektir..

her insan gibi hataları mevcuttur.. nihayetinde peygamber değildir.. amma velakin 15 yılda ülkenin başına gelenleri bir düşünün.. sadece bir düşünün..

tüm bunlara karşı davasından bir adım geri atmayan bir iradesi var.. Allah yardımcısı olsun.. büyük adam ..
devamını gör...
6250.
3 defa gazze'ye gideceğim deyip gidemeyen cumhurbaşkanı.
olsun be kanka gidersin gidersin ama ilk önce trump'ı bi kutla sevgili dostun obamadan sonra sevgili dostun trump yap ondan sonra şey edersin.
devamını gör...
6251.
trump'ın seçilmesiyle eli güçlenecek başkan.
trump israil'den sonra türkiye'ye gelip erdoğan'a yaltaklanırsa o zaman seyreyle manzarayı.
devamını gör...
6253.
sözlükte hakkındaki en ufak olumsuz eleştiride minimum beş eksiyi on saniyede yediğimiz uzun reis. karıştırdım kusura bakmayın yabancısıyım ben buraların. temel reis miydi, ulu orta mıydı..neydi. uzun reis iyi, iyi.
devamını gör...
6256.
trtworld açılışında, diriliş ertuğrul dizisi ile alakalı olarak okan bayülgen hakkında konuşmasını yadırgadığım reisimiz.

aşağıdaki videodaki konuşmaları genel olarak iyi olsa da, eşek ve mikrop seslendirmeleri yapan kısa boylu olduğu kadar upuzun patavatsızlığı olan ve calı telefon bağlantılarındaki konuklarına hiç iyi davranmayan adamı ağzına almasaydı iyiydi. sen bırak onu bize. ülkeyi ve devleti yönetmeye devam et reis.



mikroplarla uğraşıyorsun yeterince zaten.

dikkat reis...

dünya beşten büyüktür sözünüzü bizim tatlı su devrimcileri kabızlıklarından beğenmemezlik ediyor ama bu söz son yıllardaki en önemli sözdür benim için...
devamını gör...
6257.
koskoca cb olmuş adam. kalkıp kimsenin kılına takmadığı birisini ağzına dolamış. yav olsa ne olmasa ne? ben yadırgadım. kişilerle veya olaylarla değil sistemle uğraşacak kalibrede bir adam olmalısın sayın cb.
devamını gör...
6259.
cinsel istismarla ilgili düzenleme hakkında görüş beyan ederek akp yi çok büyük bir hatadan kurtaran cumhurbaşkanı.

kız babası olduğu için düzenlemeye karşı çıkanlarla sanırım empati kurabildi. başka icraatlarını eleştiririm ama bu konuda teşekkür ederim.
devamını gör...
6260.
ak partinin yaptığı her şeyden haberi vardır.. dur dur aslında yoktur. yani vardır ama bazen olmayabilir. belki de reisin söylediklerini çarpıtıyorlardır. yahut fetöcüler? ama ikilik çıkmasın diye başbakanın profili düşük. e o halde? yok yok recep tayyip erdoğan'a biadı tamdır ak partimizin. gerçi muhtıra verdi.

amaan neyse canım, adam gibi adamdır. reistir. başkomutandır. dik durur eğilmez. bugüne kadar da hiç yalan söylediğini görmedim çok şükür.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar