recep tayyip erdoğan

#siyaset  #özgürler 

6642.
hakkında konuşulmadan önce 2 kere hatta 5 kere düşünülmesi gereken kişi. lan, olm bu adamın oğlundan bahsedilirken bile, "pek sayın bilal beyefendi hazretleri" diye bahsediliyor. varın, erdoğan'nın konumunu siz düşünün! şu anda erdoğan'dan bir aferin alabilmek için evladını kesecek adamlar var kamuda. ha, bir de hala ohaldeyiz.

kendisinden ayrıca bir ricam olacak... şayet islam'ı güncelleme konusundan kararlıysa şu sabah namazını öğle ile ikindi arasında bir saate alsın. çok erken reis, insan uyanamıyor.
devamını gör...
6643.
hakkında girdiğim tanımlar seri eksi lan cumhur reyiz. ne yapalım olm sizin kılıçdaroğlu gibi bi liderimiz yok bizim. kıskanıyoruz evet.
devamını gör...
6644.
reis ateist çıktı galiba. umarım yakın zamanda güncel bir kitap çıkarır da bu kadar müslüman boşta kalmaz.
devamını gör...
6648.
18 mart çanakkale zaferi'nin yıldönümünde; abd, avrupa, israil ve maşalarına rağmen afrin fatihi olmuş başkomutan. yolu çetin, Allah muvaffakiyetlerinin devamını getirsin.
devamını gör...
6650.
rüyamda gördüm kendisini. kısıklı'daki evine gitmişim mutfağında yiyecek birşeyler ararken darbe çıkıyordu(yüce rabbim tekrarlarından korusun) darbeye kalkışanlara brokoli atıyorduk. Allah'ım ben ne zaman vegan + antimilitarist oldum ya.
devamını gör...
6652.
idolünün führer olduğunu düşünmüyor değilim ama yaptıklarından ötürü onu suçlayamam. ortada aptal bir insan sürüsü, "gel ve bizi sömür biz zaten üstünüze afiyet biraz geri zekalıyız ama sınırları doyasıya da zorlarız" diyen bir güruh vardı ve o da onların bu isteğini yerine getirdi. ben olsam ben de yapardım. dünyaya bir kez geliyoruz bir de güdülmekten hoşlanan bu topluma tarafsız varlık bilincini aşılamaya çalışıp kötü damgası yemekle mi uğraşacaktım? atatürk yaptı da ne oldu Allah aşkına adamlar şimdi nefret ediyorlar yok içkiciydi yok şuydu buydu diye demediklerini bırakmadılar.
devamını gör...
6654.
bugün itibariyle türkiye cumhûriyeti ilan edildiğinden beri başkan ve başbakan olarak en uzun süre ülkeyi idare etmiş siyasetçidir.

m.kemal atatürk: 5491 gün
r.tayyip erdoğan: 5492 gün


ecnebiler bile duruma dair twit atmaktalar.

devamını gör...
6656.
bi bu kadar daha iktidarda kalmasını, iktidarını daha da pekiştirmesini can u gönülden istediğim lider.

Allah ona da sevenlerine de çok uzun ömürler versin.
devamını gör...
6658.
atatürk chpsi zamanında seçim veya muhalefet gibi bir kavram olmadığından, erdoğan’ın yönetimi çok daha anlamlıdır. her ne kadar diktatör tarzı söylemler olsa da, 1930 lu yıllarda cb veya makamına değil muhalefet, eleştiri bile idam sebebi olabilmekteydi.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar