sigarayı bırakmak

161.
yarım saat önce yaptığım eylem.içmiyecem ulan artık.daha yeniki sigaramıda yarıda söndürdüm zaten.ağzımın içini bi şekil etti.eskisi gibi tatda vermiyor zaten.elveda dostum uzun zaman seninle beraberdim ama artık olmuyor yürümüyor uzatmanın manası yok.
ferdi tayfurdan bana gelsin-sigarayı bıraktım
devamını gör...
162.
söndürülen her sigaranın külünde, dumanında kaybolan umuttur sigarayı bırakmak.

yok tütüneson, yok sigaraya son, yok anason kokarken bilmem ne.
bunları kullanıp sigarayı bırakabilen birini görmedim henüz; ama bırakmak isteyenlere ve ders çıkarma mekanizması çalışanlara refakatçi olabilirim.
yaşadığımızdan ve gördüğümüzden ders çıkarmanın etkisinde hemfikir isek, sizleri onkolojide sıra bekleyen hastaları görmeye davet ediyorum.
tüm kanser hastaları sigara yüzünden böyle oldu demiyorum; ama sigara içenlerin * birçoğunun yolu düşecektir oraya.
bi gidip görün, gerçekten görün.

meme kanserine de davetiye çıkarır ha, b'ilginize.
devamını gör...
163.
hayaldir benim nazarımda. uyanır uyanmaz henüz yataktan kalkmadan pakete nasıl uzanmam, vapurdan her inişte cebime giden elimi nasıl durdururum, kahvaltıdan sonra ayağımı duvara uzatıp kafamı yataktan aşağıya sallandırırken nasıl tüttürmem sigaramı bilmiyorum ama deneyeceğim yarın.
(bkz: umut fakirin ekmeği)
devamını gör...
172.
mallıktır.

çoğunuzu gördüm daha hepiniz en fazla 25 inde insanlarsınız. fosur fosur sigara içecek yaştasınız, siz sigarayı bırakmaktan bahsediyorsunuz.

adam olun sakın sigarayı falan bırakmayın.hele bi 40 ınıza gelin en azından 3 on bi tamamlansın, ondan sonra bırakmayı düşünebilrisniz.daha o bembeyaz ciğerlerin ne kadar dumana ihtiyacı var bir bilseniz.
devamını gör...
173.
1( bir taneden bir şey olmaz, içiyim şunu da sonra bırakmışlığa devam ederim) diyene kadardır.

üç ay sigara içme, pasif içici olarak bile, bir tane içtiğin anda gitti emekler. reseptörler açıldı artık. çok geç.

benim şahsi fikrim, sigarayı bırakmak mümkün değildir. bir kere başladığın zaman iş işten geçmiştir. sigara bırakılmaz, sadece sigaraya ara verilir diye düşünüyorum.
devamını gör...
178.
orta 2 nin sonunda başladığım.lise 1den beri düzenli paket taşıyarak devam ettiğim,19 yıllık yalancı aşkımı 2011 in mayıs ayında terk ettim seneyi devreyesinde kendime galaxy wonderla http://www.samsung.com/tr/c... tebrik etmeyi düşünüyorum,hak etti çünki.

bırakanlar açısında geriye dönülmesi bir nefes kadar yakındır,onun için sigaralı ortamlardan uzak durmak en iyisi.
p.s:ağız kokumla,üstümün sidik gibi kokmasıyla rahatsızlık verdiğim her kişiden özür dilerim.
devamını gör...
179.
bir ara bırakmıştım. sonra dedim ki ulan madem bırakabiliyoruz, başlayalım ilerleyen zamanlarda tekrar bırakırız. çok da büyütülmemesi gereken aktivitedir.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar