sigarayı bırakmak

yolcu819 hele gel bah ne anlatacam... dei sen de gel...

yaklaşık 1 aylık bir sigarayı bırakmış olarak söyleyebilirim ki, bence bir insanın hayatta hiçbir başarısı olmasa ve sadece bu sigarayı bıraksa ona başarı olarak yeter de artar...

sen mesela mutevehhim, bu gidişle kayda değer bir başarın olmayacak belli. git bari sigaraya başla, bir-iki sene iç ve sonra bırak... ondan sonra gel konuşalım. sen zaten o özgüvenle bizi yanına yanaştırman ama olsun... bi dene bah...

evet abiler/ablalar... cuarayı bıraktım. 1 ayı geçti ve sıkıntı yok elhamdülillah... nası olduğunu bilahare yazarım ama şunu söyliyim hiç öyle bahane üretmeyin... kırarım kafanızı...

devamını gör...
ağzımda duran kürdanla göz göze geliyoruz arada, "abi en güzelini yapıyorsun" diyor. "oğlum, serseri veya kovboy özentisi sanmasınlar toplu taşımada falan?" diyorum, "biz mi seni taşıyalım abi genç yaşında?" diyor. "e sana mı bağlanıcaz hayat boyu bu sefer?" diyorum, hafif kırılıyor ve diyor ki "yok be abi, bunun manası kalmayacak bir süre sonra. o zaman bırakmış olacaksın zaten" diyor.

daha iki gün oldu belki ama, sanıyorum iradem sinir uçlarımı ele geçirdi ve böylece "naykotin, naykotin" diye çığıran pis taraflarıma pek ekmek kalmadı. inşaallah muvaffak olurum da şu pislikten kurtulurum. darısı herkesin başına; sigara harbiden pişmanlıktır be...
devamını gör...
deney 3554
ikinci gün raporu

kobay hayatın anlamsız olduğunu düşünmeye başladı. iki doz çekirdek biraz kendine getirse de halen morali çok bozuk. dün gece uykusuzluk çekti sabah namazını kılıp yattı. sabah kalktığında kahvaltı yapmanın gereksiz olduğunu söyledi. sonunda sigara keyfi yoksa yemenin ne anlamı var ki? bunun yanında nefes alıp vermesi çok rahatladı bugün yeniden çalışmaya başlayan koku duyusunu ilk olarak cami ayakkabılığının berbat kokusunu alarak farketti.

tüm olumsuzluklara rağmen gayet kararlı duruyor şu boşluk hissine bi alışsa herşey daha kolay olacak.
devamını gör...
bırakamam sanıyordum fakat aylar oldu bırakalı. ilk başlar çok sabrettim, şimdi hiç de içesim gelmiyor artık. oh be, sahurda sigara telaşından kurtuldum.
devamını gör...
hayatı boyunca bir insanın yapması gereken en önemli isyankarlıktır. aynı zamanda başkaldırıdır. sigara içen bünyeyi tütünsüz bırakmak başlı başına devrimdir. bugün 3.günüm. inşallah başarılı olurum.
devamını gör...
başlamayı maharet sananlar bırakmayı da maharet sanıyor.

sağlık hariç gereksiz bir eylem. ama sağlık da her şeyin başı.
devamını gör...
1( bir taneden bir şey olmaz, içiyim şunu da sonra bırakmışlığa devam ederim) diyene kadardır.

üç ay sigara içme, pasif içici olarak bile, bir tane içtiğin anda gitti emekler. reseptörler açıldı artık. çok geç.

benim şahsi fikrim, sigarayı bırakmak mümkün değildir. bir kere başladığın zaman iş işten geçmiştir. sigara bırakılmaz, sadece sigaraya ara verilir diye düşünüyorum.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar