sözlük yazarlarının karalama defteri

#özgürler 

2361.
abi bu açık büfe nemiş böyle, adam 30 çeşit tatlı yapmış, bi tanesi neredeyse 10 tanesini tabağa almış, nasıl yiyecen onu... 30 çeşit tatlı da nedir, ama arkadaş fena yemek israf oluyor gerçekten, adam bir tabak ızgara köfteyi bırakmış gitmiş acaba niye bırakti ki
devamını gör...
2363.
bu hafta içinde 5 sınavdan mesulüm. daha hiç bakmadım. tüm haftasonu gezmeme ragmen bugün yine gezdim.
derslere azıcık ucundan baktım. acaip kalorili şeyler yedim. u-mutsuzum. kaybedince kıymet bilinir kazanınca gerisin geri gidilir teorisi hakkında sayfalarca yazabilir ve şiir dahi karalayabilirim ama cok zor geliyor. şimdi yutuba tıklamak bile bana zor.ayrıca bu şekilde melankolik takılmama laf atanlara da gıcığım. hatta yakında nefret bile edebilirim.
hayat size güzel1!!!!!!!!!!!!
devamını gör...
2364.
ben neden buradayım? işim gücüm var, ders çalışmalıyım ve üstelik odamı toplamalıyım.
hayır hayır bilgisayar bağımlılık yapmaz tabi ki, inanmam yani bu saçmalığa! uzun zamandır sözlükten de kopmuştum zaten ama farkettim de özlemişim ya.
bi dakika, bu sözlük şımarabilen cinsten değildi di mi? hıı iyi öyleyse.
devamını gör...
2375.
içimden geçen sözcük,
sözcüklerin imla muhabbeti,
zarfla sıfat karıştı bir vakit
hala
ne mana,
bilmem ki,
bildiğim kelimelerin huzura ihtiyacı var.
mesela muallâ ah ne alâ, yakışıksız.

devamını gör...
2378.
sarsılıyor bir ev,
betonlar yığılıyor pis dumanlar çıkararak,
her yer ateş kokuyor,
her yer karanlık,
söyleyecek tüm diller kesiliyor kelimeden bir zamanlık,
ve ben,
sana söyleyeceklerimi,
harfleri vakumlar gibi geri çekiyorum,
komik bir video görüntüsünün geri alınışına çevriliyor hayatım,
her şey geri çekiliyor,
denizler geri çekiliyor,
buzullar erimiyor,
ozon kalınlaşıyor,
kardeşim doğmuyor,
ve ben çocuklaşıyorum.
ve ben bisikletimi geri geri sürüyorum,
seni aramaktan daima vazgeçiyorum,
seni merak etmekten.
ve ben ağladıktan sonra bile gülümsüyorum,
bir anda olup bitiveriyor tüm bunlar.
bir an bir fotoğraf çekiliyor bilinçaltımda,
ve ben bilinçalltı mesajımda seni buluyorum.
her şey terse gidiyor,
bisikletim seni arıyor,
aşkından zincir atıyor,
pedal boşa dönüyor,
kardeşim doğuyor,
ozon deliniyor,
buzullar eriyor,
denizler üstüme geliyor,
ve ben harfleri salıyorum sana.
harflerim bitiyor.
psikolojimin bozulduğunu bilerek,
psikolojimi bozuyorum.
deliriveriyorum da,
yine de canının sağlığı.
canının.
ve ben diyorum ki, çok güldüm demek ki ağlayacağım.


devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar