sözlük yazarlarının karalama defteri

#özgürler 

4023.
gecenin bu saati olmuş ama biz maket yapıyoruz. milim hesabı yapmak ne zor iş anlayamazsınız. hele minnacık mobilya yapmak hele hele kolon yapmak zaten ayrı bir iskence.
devamını gör...
4026.
bugün ilk defa bir "eşkıya" tarafından "eşkıya" hitabına mazhar oldum. suratıma istemsiz kocaman bir tebessüm yayıldı. bu hitap beni ciddi anlamda gururlandırdı ama demedim. "estağfurullah" demek bile hadsizlik olurdu. devlet tarafından onaylı olmalı, isminin hakkını vermeliydi "eşkıya" dediğin. "bir slogan yükselt"mekle hemen öyle eşkıya olunmuyordu. esas olan buradaki o güzel incelikti: kenarından köşesinden tuttuğum bu yola serilen bir kırmızı halı gibi: "eşkıya"..."sen de aramıza hoşgeldin" demek gibi...
eyvallah dedim içimden..."ahirette "eşkıyalar" safında olamasam da izinde olurum inşallah" diyecektim diyemedim...sanki ne söylesem çocukça ne söylesem çiğ...
karşımda yılların deviremediği bir "eşkıya" vardı...kocaman bir yüreği ve imanı vardı... sustum...
devamını gör...
4027.
sözlük sabahtan akşama kadar isam'da ders calıstım. aksam dokuz gibi eve dönerken bir hastayı ziyarete gittim. tabii eve gelmem 11i buldu. sonra oturdum maketin başına ve daha yeni bitirdik maketi. artık belim ağrıyor. hayat zor be sözlük ama maket cok güzel oldu.
devamını gör...
4028.
üniversitede hazırlıktaydım yani yıl 2010 bir sonbahar gecesi fatih'in tarihi sokaklarında iki apartman arasına çekilmiş tellerden sallanarak etrafı aydınlatan lambalarına bakarak yürüyordum tabi kulağımda kulaklık son ses duman-halimiz duman'ı dinliyorum elimde o an kağıt olsa yazıcam şiirlerin en kralını lisede ki platonik aşkım betül'e ama yok işte bilirsiniz ilham en gereksiz zamanlarda gelir türk'ün aklının nerelerde çalıştığı hususuna girmeyeceğim tam o moddayken koluma biri vurdu fatih ayyaşlarından yaşlı bi adam çıkardım kulaklığı hayatım boyunca böyle adamlardan hiç korkmamışımdır yine korkmadım "buyur dayı" dedim "1lira var mı sabah sigara alcam" dedi aslında sigara falan nefret ettiğim ve asla para vermeyeğim şeylerdir ama o an o adamın yüzünde ki samimiyet ve de "ekmek alcam" değil de açıkça "sigara alcam ulan seni mi kandırcam" tavrı çok hoşuma gitti ama üzerimde hiç para yoktu adama para yok dedim "eyvallah" dedi uzaklaşırken cebimde az önce yarım ısırmış olduğum gofret aklıma geldi abi dedim adamı boş göndermenin verdiği mahcubiyetle durdu buyur dedi "yarım çıkolata var az ısırılmış seni bozar mı dedim" dili hayır dedi ama gözleri vücudu bi ayrı oynadı "al abi ağzın tatlanır dedim" ve alırken ki gülüşü o kadar iyiydi ki o gülüşü arıyorum sözlük!
devamını gör...
4029.
kendi hayatımı çok iyi mahvediyorum..
kendimi çok iyi rezil rüsva ediyorum sözlük ve susmayı öğrenmem lazım..
duracağım yeri ancak o zaman daha iyi kavrayacağım sanırım..
bana dua et olur mu,allah'ın bahşettiği aklı hakkıyla kullanabilmem için duana ihtiyacım var. *
devamını gör...
4030.
senin hakkında bildiği şeyleri senin canını yakmak için kullanan insanlar varmış gerçekten.
ne kadar az bilirse insanlar senin hakkında, o kadar iyi demek ki.
ne kadar yalnızsan o kadar huzurlusun aynı zamanda. pek mutlu değilsin belki ama kesinlikle huzurlusun. o da büyük bir lütuf zaten.
devamını gör...
4032.
hayatımda 2 şey için kendimi affetmiyorum sözlük..
birincisi yeni taşındığım bir semtte ürkekçe alışveriş sonrası eve dönerken yolda gördüğüm belli ki çocuklar tarafından hırpalanmış her yeri yara bere içindeki boynuna telden bir ip geçirilmiş o köpeği çağırıp peşinden koşup yakalayıp veterinere götürmediğim için,
ikincisi ise işten inanılmaz yorgun ve dalgın döndüğüm bir akşam en işlek cadde üstünde bana dönüp bakar mısın sana bişey diyeceğim diyen kadına 'buyrun söyleyin'demediğim içhttp://in.ne vardı dinleseydin,ne vardı dursaydın da zaten kalabalık başka biri yardım eder diye düşünüp bencilce hareket etmeseydin..
devamını gör...
4033.
kaç gündür geçmek bilmeyen dudağımdaki yaraya tuz bastım. enteresan bi acı,enteresan bi sızı. iliklerime kadar sızladım gözümden yaş geldi,deyişik bi his. arada tadın böyle acılar. kısa süreliğine de olsa herşeyi unutturuyo.
(bkz: yaraya tuz basmak)
devamını gör...
4036.
yanı başınızdakilerin cok dertli olduğunu görüp de hicbir şey yapamamak ne kadar zor bilir misin sözlük?
her gün gördüğüm kişi acı cekiyor ama ben hicbir şey yapamıyorum.
sadece teselli vermeye calışıyor hic ise yaramadığını bildigim halde
evet günden güne karsımda biri eriyor ve ben sadece izliyorum.
derdi cok mu büyük diyeceksin. bana göre cok büyük değil; ama ona göre en büyük dert.
günlerdir iyileşmeye başladı toparlanıyor diye düşünüyordum.
dün cok ufak bir olaydan dolayı o bütün caresizliği, hıckıra hıckıra ağlayışı ve "olmuyor bak yapamıyorum gecmiyor bitmiyor, icim kan ağlıyor ama siz güldüğümü zannediyorsunuz" deyişi icimi yaktı eritti.
üzmeyin be kimseyi üzmeyin. sırf siz bir kisi üzmekle kalmayıp cevresindeki herkesi de alt üst ediyorsunuz.
attığınız her adıma dikkat edin. kimsenin hayatını mahvetmeyin.
devamını gör...
4037.
bugün kötü bir gün geçirdim sözlük ve bedeli ağar olacak bir eşşeklik yaptım bu moral bozukluğu ile az önce iş yerime iki suriyeli çocuk geldi,
kafada oluşan ön yargı belli para isteyecekler ya hemen bilmiş bilmiş ''bu saatte sokakta ne işiniz var,babanız nerede'' dedim.
''baba yok abla,su var mı sende?''

bu saatte iki küçük çocuk bilmedikleri bir yerde sadece su için bile muhtaçlar birilerine..
başlarına her şey gelebilir sözlük..
geçenlerde de üç çocuğun bir bardak ayranı paylaştıklarına şahit olmuştum..
evet kolejlerde okusun çocuklarınız,dershaneler kapanıyor diye yıkılsın ortalık..
ve siz en iyi müslümanlar olarak zekatınızı fitrenizi verince o güzel vicdanınız rahatça koysun başını kuş tüyü yastıklara..

kahrolsun bağzı şeyler sözlük kahrolsun emi...
devamını gör...
4039.
bu mevsimde grip nasıl olurum abi ben. kışın olmadım lan ben bu sene bu mevsimde nasıl olurum yav. 2-3 gibi eve gidiyim bi bol sarımsaklı kelle paça veya işkembe içip vurup kafayı yatayım. canım çok tatlıdır abi benim hiç çekilmem hasta olunca. bir de dün sanırım gece çok üşüttüm.

kapadokyadaydım dün yine masal diyarı gibi la oralar garip hislerine kapılıyorum oraya gidince.
devamını gör...
4040.
yaklaşık 2,5 aydır kendime kalacak yer ayarlayamadım, bir türlü olmuyor. geçici olarak kaldığım yerlerdede genelde sıkıntı oldu, sağda solda dolaşıp duruyorum. ev tutma stresinede girmek istemiyorum, iyide nereye kadar kaçacağım bu işte bilmiyorum, tebdili mekan yapıp duruyorum yarın nerde olurum bilmiyorum.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar