sözlük yazarlarının karalama defteri

#özgürler 

4922.
bazen diyorum keşke sen ölseydin brutus, şeytan söyletiyor. hem ben sana demiştim de inanmamıştın, herkes aynı brutus. gene sen kaldın elinde sapı kehribar kakmalı hançerinle en sona. kan tutar seni brutus bunu da söyledim, sırf söylemedin deme diye. korkma gözlerini kapa, bir anlık şey alt tarafı. her sırtını dönene sapla hançerini brutus es geçme, tereddüt eden hain olamaz. tereddütde iyilik var, biz kötülerin kanının sürgünüyüz, filiziyiz. yok onu yapamam, bunu bende istedin ya brutus sen de mi diyemem. kimse senin gibi olamaz.
devamını gör...
4923.
20 gün nasıl geçer? koskoca 20 gün? 20? yazıyla yirmi, rakamla 20! 1-2-3-4-5-6-7-....saymakla bitmiyor. nasıl geçer bunca gün eve kapanık? yatağa bağlı nasıl geçer? 20 gün? televizyonun yüzüne bakmayan insan, durup durup emekli amcalar gibi kanalları zaplıyor, sonra tekrar kapatıyorum..kitap oku...1 saat 2 saat 3 saat 4 saat 5...

sözlük sen de olmasan yemin ediyorum cinnet geçiricem burda. cinnet modern'le bir alakası yok. konumuzun şiirle uzaktan yakından alakası yok. oofffff...

sen de görmeyeli kilo mu aldın ne?
devamını gör...
4924.
ya kusura bakma, insan eline kalem alınca değişik şeyler yazmak istiyor.
özel güzel şeyler etkileyici şeyler ama ne yaparsın ki
ben pek anlamam bu işlerden. sana o kadar çok mektup yazmayı denedim ki.
bir yerden sonra… yırttım. bu sefer üşenmedim ama
herhalde sana gönderemeyeceğim için,
ya daha doğrusu rakı içerek yazdığım için utandım herhalde.


kim bilir gerçek sebebini , kim bilir gerçek nedenini. biraz salakça olacak ama burası da çok boktan.
sanki herkes kötü yada herkes iyi ,gibi geliyor buradan çok fazla anlaşılmıyor
belkide anlaşılıyor da ben anlamıyorum en büyük farkım bu herhalde.
beni burada ayakta tutan duygularım , seni de umarım bir şeyler ayakta tutuyordur.
ama eminim benden daha fazla sevenin var.bu yüzden sen beni onların arsından çıkar
ama yinede sorsaydın belki anlatırdım sana sevginin o asıl tarifini
neyse bir sayfa daha kapandı benim için yanıldığım için değil yanılmadığımı anladım için
ben ben iyiyi kötüyü ayırt etmeyi senin kadar bilmiyorum, biz iyilerin peşindeyiz her zaman.

bizim sevgimizde tezahurat yoktur
aklımızda dilimizde gönlümüzde ne varsa odur değişmez
hani mümkün olsa gözlerini bana ver
ömrüm senin olsun ben anımsarım her gün aynı gözleri
ben senden hoşlandım, ben çok iyi vakit geçirdim seninle, çok güzelsin.
sana hislerimi nedense hep en kötü cümlelerle anlatıyorum hep
ya gerçekten sevmeyi bilmiyorum ben, yada ne bilim…
gerçekten hiç sevilmedin sen
uyandığında bu mektubu sana vermek isterim
ama biliyorum yine yırtacam ve veremicem.
olsun… sana yazmasaydım içimde kalırdı.
sen orada ben burada ya öyle işte. yine yazamadım! (behzat ç dizisinden)
devamını gör...
4930.
mecnun çölde 7. seneye giriyormuş bi gün uzaklardan bi hatun kişi görünmüş kız demiş "sa". mecnun demiş "as". kız demiş "çıkdıqın var mi" mecnun demiş "yok" kız demiş "ben leyla" mecnun demiş "bacım benle kafa bulma". the end.
devamını gör...
4931.
saçma salak şeyler yapmaktan sıkıldım. yanımda mantık makinesi dolaştırmak istiyorum. bunu icad edin.
devamını gör...
4932.
nerden başlasam acaba diye düşünüyorum. neyse başlayayım bir yerden. kafam çok karışık, sormak istediğim sorular var; ama bana cevap verecek kimse yok. iyi ki müslümanım da tevekkül edip rahatliyorum.
devamını gör...
4936.
e be ismail sabah evden çıkarken pencereleri açmış çıkmışsın ya, ben üşüyen bedenimi; tutulan boynumu ona yordum. gene dürüst olmamak için bir sebebim var sayende. gerçekler boş şeyler zaten, mühim olan yalanların arasına serpiştirdiğim süslü kelimeler. nihayetinde insan o kelimelerin hatırına bu gününü yarınına emanet ediyor. ben sadece kişisel mitlerime kurban etmek için hayatımı bir on yıl kadar geç kaldım ve on yıllar daha geçse buna aldırmam sanırım. özetle sen beni boş ver ismail, cümlelerini üç noktaya havale etme. bir cümlenin hakkı noktadır.
devamını gör...
4939.
...entariler içerisinde, yeşil gövdeye sahip, ters ayaklı, hilkat garibesi gibi bir yaratık odamın içerisinde fânus şeklinde açılan kara delikten bana el sallıyordu. "hocam ayıp oluyor ha, destursuz dalınır mı hiç odaya?" dememe kalmadı delik birden büyüdü ve bu aşağılık ifrit odama balıklama daldı. beni kolumdan tuttuğu gibi deliğe sürüklemek sureti ile başka bir boyuta zerk eyledi. gözlerimi açtığımda nazi üniformalı, mini etekli, beyaz jartiyer giymiş üç sarışın hatunun arasında buldum kendimi.

e gerisi mâlum.

"biz bu yoğurdu alsancakta sarımsakçıdan vampir kostümleri ile dayak yiyerek alsak mı saklasak, yoksa karşıyaka semâlarından geçerken uçan daireden mısır piramitlerine ışınlansak mı orada yaprak dolması sarsak" tekerlemesini söyledik hep beraber.

siz ne yaptık sandınız? *


devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar