sözlük yazarlarının karalama defteri

#özgürler 

5782.
hayatta en çok korktuğum şeylerden birisi de şişirilmiş övgüler.. şu zamana kadar faydasını zerre kadar görmediğim bu zehiri kim sunsa acaba nasıl bir riyakarlık yaptım da insanları buna zorladım diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.
devamını gör...
5783.
aradığında ulaşamadığından ötürü neden azarlanır ki bir insan.senelerdir beni tanıyorsun, biliyorsun.her zaman böyleydim zaten sana özel değil ki.üzgünüm ama hayatımdan çaktırmadan usul usul, kendimden soğutarak çıkaracağım biri daha oldu işte.
devamını gör...
5786.
sınıf öğretmenliği konusunda oldukça kararlı olan bir arkadaşım beni aradı bugün. tercihler hakkında bilgi edinmek için okula gitmiş. şehir dışında hukuk yaz falan demişler sıralaması beklediğinden daha iyi geldi diye. ben de istediğin bölümün en iyi üniversitesi istemediğin yüksek bölümün ortalama üniversitesinden daha iyidir dedim.
şimdi ben de yarın tercihler için dersaneye gideceğim ama korkuyorum aklım karışır diye. halbuki yılın başından beri sadece istediğim bölümün bulunduğu dört devlet üniversitesini yazmakta kararlıyım. yine de eve gelip "anne ben hitit üniversitesi metalurji ve malzeme mühendisliği yazdım en üste" demem inşallah.
devamını gör...
5787.
ailesi tarafından zorla cay tarlalarinda aksama kadar cay toplayan metalci rizelinin kulakliktan pentegram dinlemesi hüznü hasıl oldu.
devamını gör...
5788.
sevgili lalettayin.
az önce sol framede ismin vardı, senin haberin yok tabi. keşke yalnız bunun için.. "konuşmak istiyorum oğlum ulaş la bana!" diyemeseydim. ama bu yüzden değil, gerçekten. şunları okuyor olsan ne gülerim üstelik. gerçi öyle ekşınlı şeyler arıyorum zaten ben de, okuyorsan bi ses ver. neden hiçbi şey filmlerdeki kadar ütopik değil ki! canım sıkılıyor, senin haberin yok tabi...
devamını gör...
5789.
en hareketli sahuru yaptım ;

tam köfteleri ızgaradan aldık ki koskoca mesire alanında tüm fişkiyeler aynı anda fışkırtmaya başladı. bizim güzelim sahur bir anda pool partye döndü. kısa sürede yemek de biz de sırılsıklam oldu. inat ettik bütün fişkiyelerin üzerine pet şişe geçirip yolun ortasına battaniye serip semaver yaktık.bu seferde bütün görevliler başımıza üşüştüler. gece gece ne kadar yetkili varsa tartıştık. ama dışarı çıkartamadılar bizi.

gecenin finalinde anarşik ruhumu ortaya koymak için milli içkimiz ayran ile yere "devrimci gençlik" yazdım.

açım , ıslağım ama haklı mücadelemin gururunu taşıyorum.
devamını gör...
5790.
girdik bir yola bakalım ne çıkacak sonunda. içim bir rahatsız neden bilmiyorum. Allah hayırlısını nasip etsin her şeyin. emin olduğum tek şey artık tükendiğimi hissetmem.
devamını gör...
5792.
çelişkiler içindeyim. önce bir başlıkta sertab erener'in mangal fotoğrafı paylaşmasını alttan alta ölüm sebebi olarak gösterdim. ardından da "sen yer ki sev kulun olayım" ı dinlemeye başladım.

ama güzel şarkı şimdi.
devamını gör...
5796.
mutfağı toplamış namazını kılmış kaza bela kitaptan bir kaç sayfa okumuş olmamın huzurunu bozacak saçma sapan bir iki bişey gördüm. ama o kadar dinginim ki, o kadar yani. Allah büyük başka da bişey demem daha.
devamını gör...
5798.
yine bu okulun bana göre olmadığını düşünüyorum. yapamayacakmışım gibi geliyor. ağlayacak gibi oluyorum. kimse nazımı çekmeyeceği için ağlamıyorum.

sorular zor, hocalar acımasız. rabbim iyilerle karşılaştırsın. insan daha bir anlıyor böyle zamanlarda bu duayı. arkadaşlarım kafirun suresi okuyup üflüyorlarmış hocanın yüzüne. bu kadar malign olacak ne vardı.

betül'den mesaj geldi şimdi. ne havalı ne rahat ne güzel ne cool kız. maşallah. sarılmak istedi canım şimdi betül'e. ama yok burda.

hocam nolur geçirin ya 30 yaşında mezun olmak istemiyorum desem insafa gelir mi daha mı çok kızar. Allah'ım nolur yardımını esirgeme. *
devamını gör...
5799.
bugün gazete okurken hoşuma giden ve resmini çektiğim bir söz..kimin söylediği yazmıyordu...zaten pek önemli değil söyleyen..sözün manası çok mühim..

yüzlerce hayal kurarsın gerçek olmaz ve bir gün öyle bir şey yaşarsın ki, hayallere sığmaz...
devamını gör...
5800.
uyku...en çok uykuyu özledim..! sahura kadar uyumamayı ve sahurdan sonra kafayı koyup 12-13'lere kadar uyumayı özledim. ama gel gör ki yine sabahın 6:30'unda uyanmak zorunda olan bir ben var. sabah uykusu, ne güzel şeysin lan.

devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar