sözlük yazarlarının karalama defteri

#özgürler 

5821.
bişey dicem bana bu eksiyi kim veriyorsa beri gelsin. ona diyeceklerim var. üzerinde sigara söndürmenin zevkini de ayriyeten tadacağım. korkma haydi gel çoocuuum.
devamını gör...
5822.
sinirli yahut üzgün olduğumda kimseyi aramam sormam cevap vermem. cevap versem bile söze üzüntülüyüm sinirliyim diye başlarım. baktım hiç dert dinleyecek havasında değil susarım. ama pek çok akranım üzüntülü veya sinirli olduğu zaman önce bir iki dakika benimle geyik yapar. sonra aniden beni tersler benim ciddiyetsiz biri olduğumu söyler. sinirini benden çıkarmaya çalışır. başaramayınca daha çok sinirlenir. mesajlarıma cevap vermez. ben de söz konusu akranımı protesto ederim. eğer yanımda olsa da tekme tokat girişirim. ensesinde kaçak çay demlerim. üstüne de ahmet kaya açarım.
devamını gör...
5823.
acı,hiçbir zaman dışıma vuramadığım bir kavram oldu çıktı.bazen kendimi içine sıvı alüminyum dökülmüş karınca yuvası gibi hissediyorum. o alüminyumu hissetmek beni öldürüyor diyebilirim.geceleri ansızın uyanıyorum,saatler düşmanım oluyor ve uyku bilinçaltımı kandıramıyor.çok dua ediyorum..dilimin ucundaki kelimelere ve kalbime sığmayan duyguya rahmet et..şuan kendimi ifade edebilmek için on bin kitap okumak isterdim.. işte ancak bu kadar be sözlük..
devamını gör...
5826.
dolgu olmak kim ister ki?

ben gerilerde kalmış azı dişine dolgu olmak istemiyorum. ben kesici diş olmak istiyorum.

anlatabildim mi?

var olan çürüğü ortadan kaldırmak istemiyorum, bir başkasının boş bıraktığını doldurmak istemiyorum. ben ben olmak istiyorum.
devamını gör...
5827.
bazı ilişkilere şahit oldukça midem bulanıyor. kafam basmıyor, midem almıyor, bir insan kaç yüzlü olur, bir insan hakkında hisleri nasıl bu kadar çabuk değişir, çözemiyorum. dün küfrettiğini bugün kucaklayıp sonra yeniden küfretmeye nasıl devam eder, bilemiyorum.
devamını gör...
5830.
dün sahur yapıyoruz babam ve ben.sonra konu ümmete geldi babamla yapmayı en sevdiğim şeydir zaten gündeme dair konuşmak. güzeldi yaa tabi sonra sabah ezanı okundu ister istemez sohbeti kestik öyle işte.bazen sarilasim geliyor ona ama o kadar samimi olamıyoruz garip bi duygu.
devamını gör...
5833.
gerçek arkadaş instagram sınırlarını tınlamayıp yüklediğin her çokça manasız fotoğrafı laklayan ve ses etmeyen arkadaştır. sanat icra ediyoruz kardeşim burda!!!! bana toplum içindirlerle gelme. en doğrusu her şey Allah içindir. ama işte gafil olunca bu kısım biraz sanat için. şair der ki siz onda benim gördüğümü görseydiniz... yoksa mecnun muydu bunu diyen. sonuçta böyle bir şeyler işte. toplum için değil bunlar.
devamını gör...
5834.
böyle yaşlı başlı amcalar, teyzeler son kullanma tarihi çoktaan geçmiş espriler yapıp da güler ve gülmemizi beklerler ya, o tarz espriler yapan bir ihtiyara dönüşmeden sözlükten gitmek istiyorum.
devamını gör...
5836.
şurda ramazanın bitmesine bir kaç gün kaldı bende hala aynı soru ; acaba simdi yatarsam sahura kalkabilir miyim yok yaa sahura kadar uyumayinca daha iyi oluyor iyi de uykum var . . kafamda deli sorular.
devamını gör...
5837.
"bu gece uykusuzluk, yolumu kesen haydut" diyor ya hani....ben de cahit sitki gibiyim bu gece....

evde yalnız olmak ne kötü bişey...duvarlar insanin üstüne geliyor....bi de uykusuzluk üstüne....bekle ki sabah olsun....
devamını gör...
5838.
evliliği bu kadar güzelleştirdiğin ve hayatımda keşkelere yer vermediğin için çok teşekkürler aşkitoom.


bunu buraya yazayımda kaybolmasın. ömrüm olursa bundan bi kırk yıl sonra tekrar dönüp, düşüncelerimde gram değişiklik olmadan editlerim. sizde sözlüğe sahip çıkın o zamana kadar elimizde patlamasın.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar