sözlük yazarlarının karalama defteri

#özgürler 

7062.
sevgili sözlük;

bir kaç gündür huzursuzdum, sinirliydim. birilerine pek fazla, çok çok kızmıştım.
sonra nick altı, toplamda 3 tanım yazmışım, gittim hepsini sildim. sildikten ve başka bir yere tanım yazdıktan sonra, gayet yerinde ve açıklayıcı bir mesaj aldım.
sevmiyorum işte pire için yorgan yakan bu huyumu. bir kalemde silişimi.
normalde gayet sakin olmalıyım, bunun bilincindeyim ama neden hala bu dengesizliğime bir çare bulamıyorum anlamıyorum.
vel hasılı sözlük, iyisin hoşsun amma bazende kalbimle aklımı, aynı anda sekteye uğratıyosun.
ha bunları o şahısla paylaştım mı? hayır tabii ki. delimisin olm !
devamını gör...
7063.
bir zaman bir kızı sevmiştim hatta evlenecekdik sözde sonra ben çalışırım ama dedi falan filan vs.. ondan uzaklaşınca çok kötü olurum diye düşünmüştüm ve olmuştum da o his hiç geçmeyecek gibi düşünmüştüm çünkü o tarz hislerden ciddi hoşlanmam, insanı bir düşünceye sabit kılıyor ama aradan zaman geçti ve hislerimden zerre eser yok. edebiyat değil bidliğin duvar, nötr çok şükür. eğer evlenseydim de öyle bir duvara toslayabilrdim ki diye de rabbime şükrediyorum.sonra al başına derdi.. pek göstermesem de ilkeleri olan bir insanım.bundan banane diyebilirsiniz sanane zaten de buraya yazılan herşey mantıklı değil sonuçta değil mi?peace

(bkz: durduk yere sinirlenen adam)

edit: ekleme/çıkartma
devamını gör...
7065.
deli büyük bi evde oturuyorum hayatımda maddi manevi nerdeyse hiç sıkıntı yok her şey yolunda gibi.
ama yarın bugünün tekrarı. anlamsızca geçiyor zaman. imkan olmasına rağmen yapamadığım şeylere karşı dik dirençli istekli azimli de duramiyom. ona bile ugrasasim gelmiyor belki. alıştım hazirciligin tatlı kollarına..

mobil bi evim olsun istiyorum. 50 metrekare falan. hatta daha az. üç beş en yakınından dost. birkaç kıyafet birkaç kitap. yollara düşmek istiyorum. yeri gelince de yol arkadaşım sadece sırt cantam olsun istiyorum. ya da dağ bayır bana yarenlik eden bi bisiklet..
yaşasın minimalizm derken bunun hakkını verecek bi hayat için cabalamiyorum. bu ikiyüzlü geliyor bana. mayismis bunyemin uyanmasi aile efradinin zorlanması gerekiyor.. ama yapıcam
bunu bir gün yapıcam..

malayani ye mana katicam.. işe güce yetişmekten, insan yetiştiriyorum sanmaktan kendime yetemez hale gelmekten kurtulmanın tek yolu bu bence.
devamını gör...
7066.
fax' ında sıkıntı olan fotokopi makinası için görüştüğüm teknik servis; yolda olduğunu söyleyip arabayı kenara çekeyim yardımcı olacağım dedi. bende acelesi yok müsait bir zamanda halledersiniz dedim. kaç gün oldu geri dönmedi... oldumu şimdi ? ayıp değil mi ulen...
devamını gör...
7067.
büyük hevesle sabahın nurunda kalkıp bir şeyler öğreneceğim diye sınıfa girdiğimde prof. yerine asistanını görmekten bıktım. hocam aistanınız bir şey anlatamıyor ve inatla yerinize onu gönderiyorsunuz. vallahi ayıp ya !
devamını gör...
7069.
bu gün öğrencilere sınav hazırladım. önümde 80 soruluk bir test vardı bu zor, bu olmaz bunu bilmezler yazık , yüksek alsınlar diye soruları es geçe geçe soru kalmadı elimde. sınava iki gün var bakalım yarın şansımı bir daha deneyeceğim.
devamını gör...
7070.
burun şelale geniz volkan ciğer duman
ne nane limon ne zencefil ne ıhlamur
bal da koysam tadı yok kocakarıların
hasta olmak ne zormuş bekarken
devamını gör...
7071.
a aylı ala ula amburleydi ap up
b beyli bala bula bamburleydi bap bup
c ceyli cala cula camburleydi cap cup
ç çeyli çala çula çamburleydi çap çup
d deyli dala dula damburleydi dap dup
e eyli ele üle embürleydi ep üp
f feyli fala fula famburleydi fap fub.
devamını gör...
7074.
birinden yüklerimizi hafifletmesini beklediğimizde ona yük oluyoruz aslında ve o bunu bir ağırlık gibi görüyorsa sorun oluyor. ve insan bunun kendi de yüklere destek veren tarafa geçmesi gerektiğinde farkına varıyor.

yük olup ağırlık gibi hissedilmek, yükleri omuzlamaktan daha ağır.
devamını gör...
7076.
okulun mescidinin dört-beş yerine "kedileri içeri almayın, korkanlar var, kendilerine başka yer bulsun kediler!" şeklinde altları çizili, bolca bold ve büyük harfli kelimeden oluşan uyarılar asmışlar. lakin kediler okuma yazma bilmiyor. kedileri neredeyse okul popülasyonunun çoğundan daha çok seven ben bile içeri almıyorsam, bu hayvanlar buraya emek verip kendi giriyor demektir.
ayrıca bırakınız uyusunlar, bırakınız bir köşeye kıvrılsınlar... yayla gibi mescid, sanki nedir?
her neyse, gerçek düşüncelerim bunlar olmasına rağmen eyvallah dedim ve kapıları her girişimde iyice kapattım bu uyarıları gördükten sonra. ama görüyorum ki bizim minnoş gelmiş yine uyuyor kalorifer peteğinin önünde, hahayt. tek sıkıntı, insanlar benim içeri aldığımı düşünerek gelip bana bulaşmasın diye yanına gidip göbüşünü sevememem. uzaktan bakıyorum ne gizel kedi diye.
aslında kediden korkmaya anlam verebiliyor da değilim ama bu konuda mantık aramak zaten benim gibi birine düşmez diye bir şey diyemiyorum.
(bkz: otomatonofobi)
devamını gör...
7077.
bu başörtüsü takıp ayak bileklerini açma modasından cidden rahatsızın sözlük. sanırım sadece başı örttüğünde sevap alınıyor bilemiyorum yani. bakın derdim kimseye laf sokma vs değil. sadece rahatsızlık. bunu yapanlar da genellikle entel takılan şallı aplalar.
devamını gör...
7080.
bir ara modem yüzünden internette sorun yaşıyordum. modemi değiştirdim sonra kablolar ezilmiş o sorun çıkarttı. gittim kabloyu da değiştirdim. onun hemen akabinde "tt net adil kullanım kotanız doldu" uyarısı verdi. ücretini fazlasıyla ödediğim hizmeti tam almamak çok sinir bozucu.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar