sözlük yazarlarının karalama defteri

#özgürler 

8461.
seyyid abdulkadir geylani hz'ne tarlayı sürdüğü öküz dile gelip ey abdulkadir ! sen burada sabanla tarla sürmek için yaratılmadın dediği gibi keşke gitarım dile gelse kalk 2 rekat evvabin kıl lan gafletor falan dese de ben de büyük bir evliya olmak adına bir girişimde bulunsam. geberip gideceğiz, pamukla randevumuz var, hâlâ cıgıdı cıgıdı.
devamını gör...
8462.
mezara giren kefenlenmiş bir ölüyü, dürülmüş, beyaz bir kağıt sayfaya benzetirim. bütün hikayesi artık tamam oldu. artık orada açılıp okunacak.
devamını gör...
8463.
nasıl anlatsam bilmiyorum. şükür hayatımda çoğu şey rayına girmeye başladı ama benim içimdeki o kocaman boşluk durduğu yerde duruyor...
devamını gör...
8466.
hayat öyle garip ki... olmasını her şeyden çok istediğin, bunun için kendini parçaladığın, her şeyi göze aldığın şeyler gerçekleşiyor bazen. ama hiç ummadığın, aklına bile gelmeyecek başka bir derdin sahibi oluyorsun. öyle bir dert ki, kazandığın o başarıları anlamsızlaştırıyor, yaşama hevesini kursağında bırakıyor, sana ölümü arzulattırıyor. dönüp baktığında kazanan değil de kaybeden gibi hissediyorsun. her şey bitmiş, hayatın mahvolmuş gibi... öyle ağır bir bedel ödüyorsun ki. belki de rab uyarıyor seni, neticede dünyevi olan şeyler için bu kadar çabaladığın, tevekkülü unuttuğun için... bu derdin dermanı yok, bu dertle yaşamayı öğrenmek lazım. kör olası nefsi dizginlemek lazım...
devamını gör...
8467.
annem facebookta o'na dair dualarım diye bir sayfa beğenmiş. sayfanın paylaşımları hep şu tarz
??hayırlı cumalar??
?kişi başı 200 la ilahe illallahül melikül hakkul mübin okuyoruz
?öncelikle Allah'ın rızasını kazanmak niyeti ile okuyalım .. sonrasında da niyette vebalde sizlerin.
?tek seferliktir. özel halde iken de okunur.
?okuyacak olanların varım yazması yeterli .. asla okudum yazmayın !!!
?fazla okumak isteyenler 200 ün katlarını yazsın (400...600...800. vs)
? bügün okuyoruz cuma gününe özeldir okuyacagınız rakamı akşam ezanı vaktine kadar tamamlayın inşallah.

işte bol gül yerleştirilmiş bir metin, sayıyla dua dağıtılıyor. annem her seferinde gaza gelip bu sayfadan fazla fazla dua alıyor, iki elinde iki zikirmatik pazara giderken, yemek yaparken hep ağzı kımıl kımıl. duanın yetişmesi gereken son güne geliyoruz, annem başlıyor yine çok almışım yetişmezse vebali bende kalacak hem sevaba girersin sen de diyerek tüm ev ahalisinin eline bir zikirmatik takmaya. bitene kadar darlıyor hepimizi. ailecek akşama kadar elimizde zikirmatik duayı bitirmeye çalışıyoruz, yetişmeyecek gibi olduğu durumlarda annem destek kuvvet ekipleri olan gün arkadaşlarını arıyor.
demin yine geldi, yetişmiyooo al şunu çabuk çekmeye başla falan filan. anne dedim yeter yav çok alınca cennete ilk sen mi gircen okuyabileceğin kadar al, bizi darlama. verdiği cevap şu eşşoleşşek final zamanı anneaaağ sınıfı nasi geçicem dua et bana dediğinde bu sayfaya yazmıştım hepimiz dua ettik de öyle geçtin sınıfı. ***
şuraya da sayfanın linkini bırakıyorum, hackleyebilecek arkadaşlar varsa çok makbule geçer.
https://www.facebook.com/on...
devamını gör...
8468.
olan biten ne vardıysa vazgeçememek değil geleceği kesin bir sonu ertelemekten ibaretmiş. o son gelmesin diye varolan tüm imkanımı, mevcut tüm gayretimi tükettim. bu ikisinin tükendiği yerde devreye kader giriyor.
adına yazgı der ismet özel.
alın yazısı, nasip, kısmet, kader, yazgı neydiyse adı çok kırgınım ona mutlu olmama ramak kala kursağıma dizdiği her şey için.
devamını gör...
8472.
cehaletimizin bedelini vatanımız ve gelecek nesiller ödüyor.
evlatlarımızı tv dizileri eğitiyor.

kitap okuyan bir insan gördük mü ona müthiş saygı duyuyoruz sanki herkesin yapması gereken bir rutin değilmiş gibi. sanki bir sorumluluk değilmiş gibi..
devamını gör...
8473.
bağırmak istiyorum hesap sormak istiyorum nasıl böyle bir insan olduğunu nasıl vicdanı rahat olduğunu sormak istiyorum ama yapmayacağım susacağım çünkü biliyorum ki bu yaptıkları daha sonra hep onun önüne çıkacak. ileride bunlar için çok pişman olacak ama o zaman da çok geç olacak. kimsenin ahı kimsede kalmıyor bunu hiç unutmasın. o an ilk gözünün önüne ben geleyim ve bu günleri hatırlasın tek istediğim bu.
devamını gör...
8475.
haydi bir şey çiz.
daha önce de yaptın.
yapmaya devam etmek için şimdi bir şey çizmek zorunda olduğunu biliyorsun.
içinde devamlı bir şeylerin kıpraştığı huzursuz bacağını çiz sözgelimi.
evet, daha önce de yaptın.
hep çok güzel bulduğun sol elini çiz!
bir kalem çiz ortaokuldaki gibi.

neden korkuyorsun?
beceremeyecek olmandan çok, beceremeyince tekrar denemeyi reddedeceğinden korkuyorsun.
tembelliğinden, tutkuna yakışmayan tembelliğinden!
devamını gör...
8477.
apartmanın önünde iki yavru kedi buldum bir ay kadar önce, yalnız başlarına eşeleniyorlardı sabiler kedileri çok severim ama yavru kedileri bir başka. gidip seveyim dedim yaklaşınca gördüm ki gözleri hasta birinin bir gözü kapalı diğerinin iki gözü birden, kendi çapımda bir muayene yapıp eczaneden teramisin göz pomadı aldım. her gün inip düzenli olarak gözlerine bu pomadı sürdüm. gel zaman git zaman iyice bağlandım haylazlara hele bir tanesi var tam bir kucak müptelası o altları yumuşacık pembe patilerini havaya dikiyor sırt üstü yatıp kendini sevdiriyor diğeri ise oyun arsızı sürekli sağa sola koşturuyor bayılıyordum ya. tam manasıyla açılmasa da baya açılmıştı da gözleri artık yerde sürünerek yürümüyorlardı. ikisi de çok güzeller gözlerinin hasta olması güzelliklerine zeval getirememişti zaten.

lakin şimdi bir sıkıntım var. onlardan bir beş gün kadar ayrı kalmıştım döndüğümde patisevdirenin iki gözü birden yeniden kapanmıştı. iki üç gündür çayla gözlerine kompres yapıyorum açılır gibi oluyor ama ertesi gün yine gözlerinin üzerinde bir katman oluşmuş olarak buluyorum onu, teramisinim bitti ama bu seferki rahatsızlığı gözün içinden gibi, resmen gözlerinden irin akıyor. ne yapmam gerektiğini bilmiyorum çok üzgünüm. Allah rızası için bir ilaç önerebilecek ya da fikir verebilecek birileri varsa mesajlayabilir mi beni?
devamını gör...
8478.
"geceleri uyku girmez gözüme
zalım yastık diken oldu yüzüme
uyma dedim, uydun eller sözüne
alnıma yazılmış bu kara yazı
kader böyle imiş ağlarım bazı
gönül ey, sebebim ey.."
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar