sözlük yazarlarının karalama defteri

#özgürler 

923.
#s/1be1y9" target="_blank">http://fizy.com/~~~capture0...

yok lea bunu dinleyecek kadar uçmadım.
ama kafam bu kadar iyi ! bu şarkıyı mırıldandım bir anda .
korkuyorum sözlük . o değil de bu gün yarin iki aslinda hayat bir sınav.
ben de tik yok. kalacağımımı bile bile kasmiyorum.
belki çok kastıgımdan el atamıyorum .
ama biliyorum be canım daha zorları var.
biliyorum belki basima
neyse siginiyorum .
devamını gör...
924.
# selam sözlük

# moda diye bir şey var ve çok acaip giysiler bu moda geyiğine giyiliyor. şaşırıyorum ben buna. yeşil gözlü afgan kızı gibi gözlerimi belerterek bakıyorum. sonra sakinleşiyorum. bayanlardaki diz üstü çizmeler misal. ayakkabı üreticileri durumu o kadar abarttı ki ayakkabıyı giyiyor hatun kalçaya kadar çıkıyor ayakkabı. hayır biraz daha maliyete gir pantolon ayakkabı ikisini bir yap. hem pantolon hem ayakkabı olarak giysin insanlar. hiç anlamıyorum moda işlerini ama bi beren saat büyük mavi bir leğenin ortasını kesip beline geçirse ertesi gün bunu yapan kızlar çıkacak bunu bilmek çok acı.

# amcamlarla bitişik gecekondularda oturduğumuz bir gün evde bağırarak ezan okumam, yan evden ezanı duyan dedemin camiden okunuyor zannedip camiye gitmesi on dakika sonra dedemin cami yolundan küfrederek döndüğünü görmem.

# bisikletin tekerine konan o plastik şişenin çıkardığı "tor tor tor tor" sesini duymayalı çok uzun zaman oldu.

# canlı canlı bir kurbağa görmeyeli en az 4 yıl oldu.

# pislenmiş araba camına "beni yıka" yazısını görmeyeli 56 saat oldu.

# tövbeler tövbesi diye bir dizi var Allah bu diziyi yapanı da yöneteni de ıslah etsin. ulan bu kadar mı klişeye sarılır ya yuh hakkatten. iki çift var bunlar aralarında her türlü çıkma kombinasyonunu denedi. keremcem'le o bıyıklı oğlanı birbirine aşık etseler tam olacak.

# keremcem, mustafa ceceli ve yalın'da tam borç istenecek adam tipi olması.

# şu hayatta en çok merak ettiğim şeylerden birisi bir boğa yılanı tarafından yutulan geyiğin hissettiğidir.

# düğündeki aşırı simli hala kadar korkutucu ikinci şey oynamaktan aşırı terlemiş eniştedir.

# azra bebek.


devamını gör...
927.
insan içinden geçen şeylerden de hesaba çekilecek midir? acep. aga o değilde, bu görücü usulünde, kıza gönlün kayınca kötü oluyor yaw.. ismi üstünde görücü usulü.
devamını gör...
932.
sigaradan başka bir bağımlılığımın oluştuğunu anladığım şu dakikada karışık duygular yaşıyorum. cogito bunun nedenini biliyor olmalısın.
devamını gör...
937.
itiraflar başlığına mı yazsam yoksa bu başlığa mı karar veremedim, yoksa uykudan önceki fikir uçuşmalarına mı diye düşündüm ama uykudan çok uzağım, çok samimiyetsizce olur diye, ondan da vazgeçtim. karar vermekten yoruldum, sıkıldım, bıktım hatta, yazayım gitsin işte be dedim ve yazıyorum işte. hala itiraflar başlığı ile bu başlığın arasındaki farkları düşünmeden edemiyorum ama düşünmicem düşünmicem düşünmicem.

düşünmeden hareket edip de sonra üzülmeyen insanlar var mı acaba hayatta? varsa benı arasa bulsa, ya da'' ben buradayım salak yazar'' dese ben onu arar bulurum. uzaklarda olsa da arar bulurum ve nasıl üzülmediğini öğrenirim. ya da düşünmeden hareket edip de bir hata yapmayan insan kişisi arayayım da bulayım ben en iyisi.

aşırı tepkilerim olmadı benim hiç, olduğu nadir zamanlarda da, sonrasında hep pişman oldum. hep, hep, hep. geldim bilmem kaç yaşıma, normallerimin ötesinde bir tepki verdiğim ve sonrasında üzülmediğim anım olmadı, evet. herkesin bu şekilde midir acaba diye merak ettim, sordum soruşturdum da diyemicem, bu sorgulanacak bir şey değil sonuçta, ya da öyleyse de, bilemiyorum.

hayırlısı diye bir kelime olmasa lügatımda, acaba kendimi nasıl telkin ve teskin ederdim bilemiyorum. bilemiyorum. of demek de istemiyorum ama of of of işte, of. dedim işte, ne kendimi kandırıyim, of.

sesimde söyleyemediğim sözler var, gizleyemediğim göz yaşlarım.
silip de unutamadığım sabahlar, kokladığım eşyaların
bir çaresi bulunur elbet yarın, yeniden yaşamanın
bir çaresi bulunur çıkmazların, bir uyuyup uyanalım..

böyle de yarım yamalak şarkı sözleri yazasım var, demiştim sertap erener forever.

hakkımı helal etmediğim kimse olmadı, olmaz da. olabilmesi mümkün değil çünkü. insanlar benden hakkımı helal etmemi istemesine gerek yok bile, eğer varsa bir hak ben zaten ederim ki . bir insan diğerine hakkını neden helal etmez ki zaten, anlayabilemedim geldim bilmem kaç yaşına. her neyse, aman.

bu da böyle bir yazımdır. ***



devamını gör...
940.
ünsüz benzeşmesi.
osmanlı denizcilik tarihi.
halil inalcık.
fatih kelimesinin a'sı şapkalı mı olur 'lan arkadaş.
bibliyografya da çok uzun nasıl düzeltilecek o kadar.
devamını gör...

Bu başlığa bir şeyler girmek için üye olabilirsiniz.

Benzer Başlıklar